Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Ikke.... een uurtje nu, ofzo. Iets langer.
Denk 't niet. Beetje rommelen hier in huis, stofzuigen, opruimen. En nog wat toestanden op Marktplaats zetten, geloof ik.

Dus als je nog kleding of een chocoladefontein wilt kopen
En jij, wat zijn de plannen?
Zo.
Nog nieuws hier?

En moggûh natuurlijk
Ik ben d'r weer even. Was even tussendoor een was aan 't opvouwen en de vaatwasser aan 't in- en uitruimen.

Ga nog even de tafel opruimen en dan maar 's richting schoonzus.
Haaaaai.

Knijn, wat zijn de plannen?
Welk een nijverheid reeds, Miekie!

Wij gaan naar de bioscoop vanmiddag, als mijn zeehondenblaf zich enigszins koest wil houden tenminste.

Jij gaat bakken met geld binnenhalen, begrijp ik?
Naar welke film ga je?

Ik ga helemaal niks binnen halen vermoedelijk, maar je kunt het altijd proberen he. En voorlopig zit ik gewoon te sukkelen, hier
Sint. Zeer wisselende recensies gelezen, dus ben benieuwd.

Sukkelen is soms best een prima tijdsbesteding, vind ik.

Hoe is het weer daar? Ik zie hier net de zon doorkomen!
Ohja, dat leek me ook nog wel grappig om die eens te zien, maar ik twijfel ernstig of die wel hier in de regio draait.

Het weer; mistig. Maar het belooft wel iets voor de rest van de dag, denk ik. Volgens mij gaan we vanmiddag eens lekker een rondje wandelen.

En sukkelen; tja, ik vind dat wel eens lekker. Ik zit dingen uit te zoeken over overstappen van telefoon/internet/tvprovider en vriend zit met wat cd'tjes te klooien. Best gezellig zo.

Heb jij geen msn trouwens? Want dan mot je me maar eens toevoegen
Morguhh

Zo ben uitgeslapen! Mijn bovenbuurtjes hadden een prive feestje vanacht met zijn 2en en dat heeft de rest wakker gehouden. Dus ben net uit bed aangezien ze door gingen tot een uurtje of 3!

Verder ga ik straks lekker naar buiten en fotograferen!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik moet een nieuwe auto, eigenlijk.

Of eigenlijk, ik heb nu een verrotte kloterige muppetmobiel van Franse knoflookmakelij en ik wil een echte auto.

Dus ik ben aan het marktplaatsen en aan het neuzen wat ik wil hebben. Een normale auto is duur!
Haaaai Kampen! Leuk is dat he... Mijn buurvrouw kreunt en gilt nogal hard. En ik wil van mijn buurvrouw echt niet weten wanneer ze ligt te neuken....
Normale auto's zijn idd duur!

Maar als je een suzuki alto of swiftje koopt 2e hands die vallen qwa prijs nu eenorm mee!
O ja, dat zou ik eerder ook al eens doen, hè...

Ik ben een ramp in die dingen, dit ter verdediging.

Iets met Marels en nog een Marels, toch? Help...
Nee dat wil ik ook niet en dit was ook eenorm hard ik zit eraan te denken om er heen te gaan en er wat van te zeggen maar weet niet of ik dat wel durf
Jawel Kampen, ga ff herrie schoppen bij de buren en kom dan hier verslag uitbrengen. Da's leuk voor ons
haha ja snap ik dat het leuk is voor jullie! Maar zit in dubio. Aan de ene kant gebeurd dit heel vaak en aan de andere kant denk ik mens zeur niet zet je mp3 aan! Of doe een briefje in de brievenbus.....
Voeg me maar toe op msn op mooi te laaahaaaat!!

Dat adres haal ik zo weg trouwens.

En inderdaad, een normale auto is duur. En ik heb eisen.

Géén knoflookmakelij meer (dan vallen dus alle Franse auto's af), géén misselijke muppetmobiel meer (dan vallen al die kleinste modellen af) en een betrouwbaar merk (dan vallen alle Dacia's en dat soort meuk af) en dan liefst ook nog betaalbaar, relatief nieuw en met een kilometerstand sowieso lager dan 100.000 km.

Die echte hele kleine autootjes zijn eigenlijk allemaal prul. Zo schijnt de Toyota Yaris een goeie auto te zijn maar is de Aygo een kloteding. Zelfde met alle andere merken.

Een Lupo is leuk, maar die maken ze niet meer en ik wil geen te oude auto meer. Ik denk dus dat ik een Polo ofzo wil. Of een Seat Ibiza ofzo. Maar alles wat ik wil is dus stervensduur.
Suzuki is japans en gaat nooit stuk rij zelf nieuw type swift weet niet of je ze kent en had daarvoor het oude type rijd heel degelijk en heb er nooit wat mee gehad!

Een polo en een seat daarin tegen zijn ook degelijke auto's alleen erg aan de prijs ook in onderhoud. Maar als je dat heel graag wilt, doen! alleen raad je aan om niet via mp te kopen! Ik kan je hier niet uitleggen waarom maar je weet wat voor werk ik doe ;) en er zijn veel problemen met mp en auto's!
Mag weer weg hoor.

Mensen, ik ga douchen en wat doen. Fijne dag u allen!
Moest je daar meer over kwijt willen mag je me ook toevoegen op msn

Dus als je het precieze verhaal wilt delen....

Suzuki Swift vind ik ook een leuk autootje, alleen weet ik dus niet of dat echt goed is. Van Volkswagen, Seat en Volvo weet ik dat gewoon beter. Die hebben de naam superdegelijk te zijn enzo....

Maar wát een ellende zeg, een auto zoeken.
Zal je even toevoegen op msn! Zal ik je alles vertellen! Als je me belooft om mijn naam etc stil te houden want je ziet nu mijn msn die ik altijd voor iedereen gebruik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven