Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Sinterklaas vieren wij op 4 december dit jaar, dus dan mag de kerstboom er de 5e in he
hahaha ik zie Marels al om 7 uur 's ochtends van 5 december door 't huis sluipen met een kerststal onder d'r arm en een boom achter zich aan slepend.
Enige probleem; de kerstspullen liggen bij mijn schoonouders op zolder. Dus die moet ik eerst opvissen voor ik het huis kan gaan verkerstketteren.
hahaha en die vinden 't zeker niet leuk als je om 7 uur 's ochtends voor de deur staat om de kerstspullen op te halen?
Oh, die zouden niet eens moeilijk doen, geloof ik. Maar goed, dan kan ik nog gewoon op 4 december de kerstspullen ophalen en op 5 december het huis verkersten
Da's dan ook weer een optie en wel zo sociaal haha

Ik zal 's gaan nadenken over kerstkaarten, meestal doe ik iets met een foto maar heb nog geen inspiratie voor dit jaar.
Ohja, kerstkaarten!

Ik denk dat ik er nog heb liggen, moet de kast eens uitpluizen binnenkort.
Ik ga nog even op de bank ploffen voor ik naar m'n bed doorschuif. Was weer gezellig vervelen vanavond! Tot de volgende keer. En veel plezier bij Harry.
Morgenmiddag, dan ben ik er weer.

Tot dan!!
Djiez, zonder mij en Tikker is er hier gelijk niemand meer?
Ikke nog maar ben druk op t werk
Het gras aan de overkant is niet groen.
Wat is dat nu weer onzin, werk?
Weet je hoe druk heb gewoon geen tijd....
Arme jij!

Ik zit eigenlijk het hele weekend al een beetje te sukkelen en ben nu dingen op MP aan het verkopen enzo.

Ik vermaak me wel
Zit nu op de bank hang al weken tegen ziek zijn aan zo vervelend is dat
Present!
Ik verveel me ook. Tv kijken doe ik al weken niet, boeit niet. Behalve House, maar dat neem ik op. Zit maar de hele dag achter de laptop. Tetris uitgespeeld, weet geen nieuw leuk spelletje. Bleh.
Joehoe??? En weer geheel allenig hier, snif...
Hey Taha, gezellig.... Kan ik nog even samen vervelen
Of toch niet
Ben er nog, verveel jij je ook? Waarmee verveel jij je?

Ben ondertussen 2 films aan het downloaden. Koffie aan het drinken. De kat aan het fotograferen en hier aan het schrijven.......
ik verveel me suf !

ben geopereerd en mag niets doen, alleen dus tv kijken en computeren, pfff ben het al zat na 2 dagen en ik moet dus nog 19 dagen
quote:Marels schreef op 14 november 2010 @ 13:37:

Arme jij!

Ik zit eigenlijk het hele weekend al een beetje te sukkelen en ben nu dingen op MP aan het verkopen enzo.

Ik vermaak me wel owja, dat kan ik wel doen, foto`s maken en op marktplaats gooien
Gadver 19 dagen. Je kunt films of series downloaden. MP is ook een goed idee, mijn zoon wordt er rijk van.
Rijk worden van mp? Hoe doe je dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven