Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
zondag 21 november 2010 om 21:42
maandag 22 november 2010 om 19:36
Zij weer wel. Ik moet nog vier dagen werken en twee avonden op 't werk aanwezig zijn voor ik weer een dagje vrij ben
Morgenavond herdenkingsviering voor overleden bewoners, vrijdagavond kaas- en wijnavond waar ik bij aanwezig dien te zijn.
Ik heb dat ook wel ja, dat ik helemaal zen en rozig wordt van dat zwemmen, maar wij gaan natuurlijk maar een uurtje ofzo echt zwemmen. Veel langer is gewoon teveel voor die mensen.
Morgenavond herdenkingsviering voor overleden bewoners, vrijdagavond kaas- en wijnavond waar ik bij aanwezig dien te zijn.
Ik heb dat ook wel ja, dat ik helemaal zen en rozig wordt van dat zwemmen, maar wij gaan natuurlijk maar een uurtje ofzo echt zwemmen. Veel langer is gewoon teveel voor die mensen.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 23 november 2010 om 16:24
I'M HOME!!!!!!!!!!
Super 10 dagen gehad! Vliegen is helemaal goed gegaan hoor, Kampen!!
We hebben we vreselijk veel regen gehad, maar hee who cares als het 30 graden is?! Nu alles wassen en proberen wakker te blijven. Ben vanochtend om 5 uur geland en heb tot 13 uur geslapen. Nu wakker blijven en vanavond optijd naar bed.
Hoe is het hier? Kampen ben je weer helemaal beter?
voor jullie!