Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
(drankje van Madootje neem ik ná de fysio, ok?)
Later is nu
Toch wel stom, eigenlijk...... Want je kweekt er wel kwaad bloed mee. Je kinderen zitten onder je huis, dus als iemand die misdeelt...!!!

Nu ik er zo over nadenk.... ik probeer toch eigenlijk wel altijd mijn 15(!!) neefjes en nichtjes gelijk te behandelen. Tuurlijk, sommigen zie ik vaker omdat ik met die ene zus nou net iets meer heb dan met die andere zus, maar qua aandacht, kadootjes, leuke dingen doen enz., behandel ik ze redelijk gelijk. Maar goed, het hoeft natuurlijk ook niet helemaal op de weegschaal....

Kan zelf er niet over meepraten. Ben als nakomertje toch wel wat verwend denk ik.... (en nog, want mijn kids zijn het jongste, en da's kennelijk toch het vertederendste.... Dus krijgen ook mijn kids weer extra aandacht van alle ooms en tantes....)
Jaaa, maar die andere neefjes en nichtjes kregen al veel lánger aandacht, want zijn ouder, toch?

enneh, wáár zitten jouw kinderen nou precies Xop?
Later is nu
Onder het huis, dat schrijft ze toch? Dat is ook de beste plek hoor, voor kinderen.
Nouja, maar bij mij kan dat niet, kinderen onder je huis en zoals zij het schrijft, zitten alle kinderen bij iedereen onder het huis.. wij hebben daar speciaal een tuinhuisje voor.
Later is nu
grinnik

lekker stel meiden dat jullie ook zijn.

Al die drank maakt jullie er niet ongezelliger op!
Ja, da's voor de kinders toch beter hoor, onder het huis. De ruimte in de schuur is toch wat meer beperkt.

*rent zich een hoedje om alles hier goed achter te laten vanavond.. bami op het vuur, pyamaatjes liggen klaar, kledingsetjes voor morgen.. hoezo controlfreak..*
Hee, dan ben ik misschien ook wel een controlfreak, dat soort dingen doe ik ook altijd!

Heb je alle telefoonnummers al klaarliggen? Inclusief reserve telefoonnummers? En noodkledingsetjes? En de koelkast vol lekkers? En een beschrijving van hoe de tv werkt?

Heel veel plezier Bam, je verdient een lekker weekendje!!!!
[quote]Toet schreef op 07 december 2007 @ 10:27:

(Sorry voor eventueel meelezende schoonzus)

nou, die eventueel echt meelezende schoonzus is het helemaal met je eens, vind het ook stom en dom, en kan wel janken als ze dit berichtje zo leest!

Ook hier van de week weer het nodige schoonouders leed gehad, die mensen leren het gewoon niet meer denk ik. En dat ze mij dan verdriet doen met bepaalde opmerkingen en uitspraken, tja.... dus meis, ik huil lekker even met je mee!

Geniet van je tompouce en van je lekkere ventje! (en van je meis als ze vanavond vol verhalen weer thuis komt!)

Dikke knuffel van Ayla
Zoveel te vertellen, zo weinig tijd.

Maar ja, zegt dit genoeg?

Tompoes Check

Appeltaart Check

Slingers Check

Versierde stoel Check

Kadootjes in bed Check

Wakker gezongen Check

Chipta's 2de tand voor zijn verjaardag (na weer 4 dagen schijterij, hoera, dat hoefde ik niet te doen) Check

Enjoy.

Later...!

Voor Kman. Van harte!!!

Kjong, krijgen jullie vanavond visite en ga je dan met zijn allen in een kring zitten? Om eens in het half uur een bord met gevulde eieren, augurk met boterhamworst en blokjes kaas en plakjes worst langs te laten komen? Da's meteen wel 'die hard- integreren' dan!
En de koekjestrommel direkt dichtklappen! Het liefst met nog een halve hand ertussen!

Maar gefeliciteerd met je vent. Smak!
Yep, Toet. We zijn uit hetzelfde hout gesneden. *smile maar verkeerde scherm*
Welluke Bam? : ) zonder spaties levert op en X - D zonder spaties
en : - ] zonder spaties levert op

en ; - ] is heeeel erg simpel, want geen Shift nodig en levert op

; - ) = (maar 1x de shift nodig)

: smile : zonder spaties is dan weer

EN nu

nu gaat dreamert aan 't bier!

(is : cheers : zonder spaties!!!)
Later is nu
oh, en ik bedenk me nu dat ik dus kennelijk geen controlfreak ben. Ik bedenk me achteraf (als ik wegben) altijd, dat ik wel wat klaar had mogen leggen, qua telefoonnummers bijvoorbeeld Inmiddels weten de kinderen trouwens m'n mobiel uit het hoofd, hoe simpel. (moet ik 'm wel meenemen, want nu ligt ie nog thuis )

Ik vertrouwde denk ik altijd gewoon heel erg op de oppas en gelukkig is dat altijd goedgekomen.. kleertjes klaarleggen was misschien wel eens handig geweest, maar toch

in elk geval Bambi HEEL VEEL PLEZIER

en Kjong ook verder met jarige vent
Later is nu
Dank, ik ga ervandoor, richting vriendin. Me ontzettend misdragen vermaken. Fijne avond!
van harte kman!!! Heel veel plezier met de gevulde eieren en blokjes kaas.

Bambi, leuk weekend gewenst! En lil ook al, lekker uitrusten. Heerlijk allemaal. wauw xop 15 neefjes en nichtjes....heb er maar 3 (alleen maar nichtjes) en het worden er ook niet meer gok ik zo. Schoonzus heeft het fijn in Ierland is lekker haar hoofd aan het laten uitwaaien. Stom stond niet eens even op om zijn kinderen (en vrouw) uit te zwaaien. Oudste ging hem een kusje brengen die ze dan nog net mocht geven . Maakt me zo verdrietig en stom.

Ook stom is het verhaal over BJ, arm knulletje, ook niet leuk voor meis, want die zag misschien wel haar broertjes verdriet? Lief van schoonzus dat het goed wordt opgevat. Was de tompouce lekker?

Meave, lekker middagje gehad?

Hier wel, KK naar partijtje, GG en ik hebben samen lijst gemaakt welke hij prachtig versierd heeft op mijn opmerking dat het er wel wat saai uit zag.

wel een aantal keer moeten zeggen dat iets dus morgen geen krul oplevert, dus das mooi oefenen .

Morgen lekker kokkerellen, heb heerlijke dingen verzonnen dus kan ik me al helemaal op verheugen. Plan is wel dat de kinderen zich leuk amuseren voor een groot deel van de dag, zou dat lukken? `s Avonds dus gezellige visite.

Zondag is bentos weer eens vrij (wel 1 hele dag!), dan verlaatte sint bij schoonouders. Trouwens, nog even bloes: kaartje vind ik erg onaardig.

kus.
quote:dreamer schreef op 07 december 2007 @ 15:16:

Inmiddels weten de kinderen trouwens m'n mobiel uit het hoofd, hoe simpel. (moet ik 'm wel meenemen, want nu ligt ie nog thuis )

En Elvis dus vandaag éérst proberen mij te bellen en vervolgens zich de hele middag geïrriteerd aan een ~piep~ ergens van een telefoon
Later is nu
och och, arme man.....

Mijlpaal alarm: GG kreeg zijn eerste rapport vandaag mee van school, wat is dat echt ineens! Ik was helemaal trots, mijn zoon in groep 3 mèt een echt rapport. Nog trotser werd ik toen ik de inhoud zag. Maandag de eerste echte rapportbespreking. Leukleukleuk!

KK was zo moe gespeeld dat ze net al tandenpoetsend haast in slaap viel...schattig hoor.
Bijzonder he, een eerste rapport! Fijn dat het ook nog eens goed is. Aai over koppie van GG.

~schenkt de glazen vol voor de jarige job~ Kman! Op nog vele jaren in goede gezondheid met jouw liefsten!

Eigenlijk was het gedrag van Stom wel goed, denk ik. Als hij nu ineens zijn best ging doen en over een jaar weer dezelfde Stom was, zou Schoonzus nu misschien niet gaan doen wat ze (w.s.) moet doen.

Hoop dat ze lekker uitwaait en ze met frisse moed terugkomt om haar leven, one way or the other, om te gooien.

(en jij bent een schatje dat je zo met haar meeleeft! )

Wbt de goede intenties van het Breiblad: ach, ze geeft me niet echt redenen om te denken dat ze het goed bedoelt Pim. Er wordt de laatste tijd zo hard getrokken aan de Bloesjes. Maar intussen is er nog steeds geen overleg en geen interesse in hoe het met hen gaat. Het lijkt wel een wedstrijdje: wie is er liever en beter voor de Bloesjes?

En vanmiddag, toen de meiden werden opgehaald door de vaderfiguur, riep Oudste nog "daag allerallerallerliefste mama van de hele wereld!" Ze keek naar haar vader die naast haar liep en zei er snel achteraan: "en Breiblad is ook erg lief maar niet mijn mama"

Zette me te denken. Ze krijgt oorbellen van Breiblad en leuke spulletjes. Ze vind haar lief en ze weet dat papa haar lief vindt. En het lijkt wel of ze het daarom lastig vind om ons allebei lief te vinden. Klassiek loyaliteitsprobleem dus.

Ik zeg niets over Breiblad tegen haar. Maar toch vind ik haar opvallend vaak zeggen dat ze zo van mij houdt en dat ik de allerliefste ben.Op het vervelende af wil ze me kussen en ik word overladen door tekeningen met teksten erop met die strekking.

En nu weet ik niet wat ik daarmee aan moet. Negeren? Erover praten met haar? (en zo ja: wat moet ik in godsnaam zeggen om haar duidelijk te maken dat het niet uitmaakt dat ze Breiblad ook lief vind en dat ik wéét dat ze van me houdt en ik het allermeeste van haar (en haar zusje)??)

Eerst zelf maar eens nadenken dus.

En waarom dit kaartje niet goed bedoeld is, is omdat Aso zijn zinnen had gezet op 5 december en zijn zin niet had gekregen. Als die kaart wel indruk had gemaakt op de meiden, had IK hen moeten uitleggen waarom ze niet naar hun papa toemochten. Want Sinterklaas was daar toch geweest. Kutstreek dus.

Ik zag in de AK weer nieuwe kiekjes van het Hertenkamp. Man wat heb je toch een lekker gezin! En wat zie jij er goed uit!!!! Tsk, hoe doe je dat? Héél de dag poetsen en opruimen, alles tiptop en dan ook nog tijd voor forummen én heel leuk eruitzien....... Bambiman is een bofferd!
het lijkt hier wel eens (bij GG althans) dat hoe moeilijker hij zich gedraagt hoe vaker hij roept dat ik zo lief ben, een schatje ben, wil knuffelen en dat hij zo graag bij me wil zijn. Inderdaad tot aan de irritatiegrens aan toe. Ik denk wel eens dat het een soort van onzekerheid is (hou je nog wel van me?). Zou het zoiets ook bij oudste bloesje kunnen zijn (omdat jij zoveel in het gedrag herkende)?
Dat denk ik wel, Bentetje.

En natúúrlijk hou ik nog van jou!
Nou ja zeg, ik heb zowaar een goed gesprek met mijn schoonouders gevoerd (bleven hangen na terug brengen van Meis, hadden nog Sintcadeautjes die goed vielen en Lief had gevulde speculaas gekregen op werk, dus ik had ook nog iets beter dan kaakjes bij de koffie ook ). Het was bijna gezellig te noemen. Heb eerlijk kunnen zeggen hoe ik het vanochtend vond gaan en hebben ook leuk en open over andere dingen kunnnen kletsen. Dat gebeurt niet vaak!

Ben ik nog op tijd voor de hapjes van Kman's party???
Meelezende schoonzus; hou vol, blijf je zelf en weet dat dat goed is! Hug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven