Shabbies!!!
dinsdag 31 maart 2009 om 12:11
Sorry, ik kon het topic over Shabbies nite meer vinden, dus als iemand hem wil uppen is het ook goed
Ik vind Shabbies echt geweldig en ik heb een stel metallickleurige gekocht, maar ze zitten behoorlijk stug en ik krijg er blaren van.... (ik draag ze ondanks de blaren toch maar, want ik vind ze te leuk om te laten staan)
De metallicversie is overigens ook van vrij taai leer, en ik ben bang dat ze in de toekomst ook zullen gaan cracken..
Iemand ervaring met de 'stuggere' versie en hoe je zo snel mogelijk blaarvrij op die dingen kunt lopen?
Ik vind Shabbies echt geweldig en ik heb een stel metallickleurige gekocht, maar ze zitten behoorlijk stug en ik krijg er blaren van.... (ik draag ze ondanks de blaren toch maar, want ik vind ze te leuk om te laten staan)
De metallicversie is overigens ook van vrij taai leer, en ik ben bang dat ze in de toekomst ook zullen gaan cracken..
Iemand ervaring met de 'stuggere' versie en hoe je zo snel mogelijk blaarvrij op die dingen kunt lopen?
dinsdag 31 maart 2009 om 12:56
dinsdag 31 maart 2009 om 13:38
Vind Shabbies ook mooi. Helaas heb ik heel dunne kuiten en is het geen gezicht als ik ze aantrek (soort Bambi-op-lompe-laarzen-effect). Hoge laarzen zijn bij mij sowieso een ramp. Mocht iemand de ultieme tip hebben m.b.t. Shabbie-achtige laarzen voor vrouwen met spillepootjes: graag!
Voor je blaren: http://www.compeed.nl/bgdisplay.jhtml?itemname=blisters.
Voor je blaren: http://www.compeed.nl/bgdisplay.jhtml?itemname=blisters.
dinsdag 31 maart 2009 om 13:56
Heb even gegoogled, het zijn blijkbaar erg dure laarzen. Ik snap alleen het volgende niet; je hebt ze moeten inlopen, je krijgt er blaren van en ze zijn reteduur. Bij 'goedkopere' zaken zoals Dolcis, Invito en Sasha verkopen ze iets soortgelijks. Die kosten 90 euro. Waarom geef je dan 200 euro meer uit aan laarzen die niet meteen goed zitten?
woensdag 1 april 2009 om 22:24
donderdag 2 april 2009 om 09:50
quote:Ainne schreef op 31 maart 2009 @ 15:18:
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, maar kun je iets dergelijks niet goedkoper vinden in een paardenspullenwinkel?zou ik niet op rekenen: leren rijlaarzen kosten 'n klein kapitaal: zo'n 20 jaar geleden al 350 gulden, dus ik vrees dat je dat nu in euro zal moeten neertellen
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, maar kun je iets dergelijks niet goedkoper vinden in een paardenspullenwinkel?zou ik niet op rekenen: leren rijlaarzen kosten 'n klein kapitaal: zo'n 20 jaar geleden al 350 gulden, dus ik vrees dat je dat nu in euro zal moeten neertellen
vrijdag 19 november 2010 om 22:17
zondag 21 november 2010 om 20:06
oa bij Bijenkorf
ik heb vandaag grijze hoge met hak gepast (http://www.bretoniere.nl/ ... s_collectie-3&layout=full midden onderin)
maar zat een oranje randje bij en vond ze wat lomp. Dus maar andere mooie laarzen gekocht
Heb nog wel versie met hak op mn verlanglijstje staan
ik heb vandaag grijze hoge met hak gepast (http://www.bretoniere.nl/ ... s_collectie-3&layout=full midden onderin)
maar zat een oranje randje bij en vond ze wat lomp. Dus maar andere mooie laarzen gekocht
Heb nog wel versie met hak op mn verlanglijstje staan
zondag 21 november 2010 om 20:09
quote:elninjoo schreef op 02 april 2009 @ 09:51:
Ik vind 't trouwens stom staan om er als 'n ruiter bij te gaan lopen in 't dagelijkse leven.
Ik weet nu hoe het ergens anders is, maar hier in Rotterdam is het een trend geloof ik.
Van die laarzen incl. witte broek en een bodywarmer.
Beetje van die kakmiepjes
Ik vind 't trouwens stom staan om er als 'n ruiter bij te gaan lopen in 't dagelijkse leven.
Ik weet nu hoe het ergens anders is, maar hier in Rotterdam is het een trend geloof ik.
Van die laarzen incl. witte broek en een bodywarmer.
Beetje van die kakmiepjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 21 november 2010 om 20:23
quote:josje111 schreef op 19 november 2010 @ 22:17:
Mijn Shabbies zakken in! En ik heb ze juist gekocht omdat ze zo mooi rechtop (schijnen te blijven )staan. Ik heb geen dikke kuiten, maar toch blijven ze daar een beetje 'hangen'. Ik kan ze dan wel weer optrekken, maar ja, dat is ook zoiets.
Iemand tips hoe dit te voorkomen?
Ik heb geen Shabbies, maar wel die andere lelijke laarzen .
Ik gebruik altijd laarzenspanners, als ik ze niet aan heb, om de boel mooi recht te laten staan. Ze kosten 2 euro of zoiets en helpen je laarzen echt aan een langer en vooral mooier leven.
Mijn Shabbies zakken in! En ik heb ze juist gekocht omdat ze zo mooi rechtop (schijnen te blijven )staan. Ik heb geen dikke kuiten, maar toch blijven ze daar een beetje 'hangen'. Ik kan ze dan wel weer optrekken, maar ja, dat is ook zoiets.
Ik heb geen Shabbies, maar wel die andere lelijke laarzen .
Ik gebruik altijd laarzenspanners, als ik ze niet aan heb, om de boel mooi recht te laten staan. Ze kosten 2 euro of zoiets en helpen je laarzen echt aan een langer en vooral mooier leven.
zondag 21 november 2010 om 21:00
quote:josje111 schreef op 19 november 2010 @ 22:17:
Ik heb dat zelf ook met mij paar Shabbies...stond toentertijd in de F. de la B-winkel te twijfelen omdat ik ze eigenlijk iets te hoog vond en toen zei de verkoopster dat ze met het dragen vanzelf 'inzakken' dus ik vrees dat er weinig aan te doen is.
Heb sinds kort een ander paar met een grove zool en daar is het leer iets stugger van, maar hetzelfde verhaal helaas. Gelukkig stoor ik me er persoonlijk niet erg aan.
Ik heb dat zelf ook met mij paar Shabbies...stond toentertijd in de F. de la B-winkel te twijfelen omdat ik ze eigenlijk iets te hoog vond en toen zei de verkoopster dat ze met het dragen vanzelf 'inzakken' dus ik vrees dat er weinig aan te doen is.
Heb sinds kort een ander paar met een grove zool en daar is het leer iets stugger van, maar hetzelfde verhaal helaas. Gelukkig stoor ik me er persoonlijk niet erg aan.
zondag 21 november 2010 om 21:19
maandag 22 november 2010 om 13:33