Mode & Beauty alle pijlers

Shabbies!!!

31-03-2009 12:11 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik kon het topic over Shabbies nite meer vinden, dus als iemand hem wil uppen is het ook goed

Ik vind Shabbies echt geweldig en ik heb een stel metallickleurige gekocht, maar ze zitten behoorlijk stug en ik krijg er blaren van.... (ik draag ze ondanks de blaren toch maar, want ik vind ze te leuk om te laten staan)

De metallicversie is overigens ook van vrij taai leer, en ik ben bang dat ze in de toekomst ook zullen gaan cracken..

Iemand ervaring met de 'stuggere' versie en hoe je zo snel mogelijk blaarvrij op die dingen kunt lopen?
Paars, groen, rood met witte stippen... wat maakt dat nou uit??
quote:creabea85 schreef op 21 november 2010 @ 21:19:

[...]

Witte broek in de winter? Dat snap ik dus nog steeds niet...Nee, ik ook niet, maar tegenwoordig heb je geen 'zomer-'en 'winter'kleding meer lijkt het wel.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Die korte versie met een hakje vind ik wel leuk, maar helaas ook erg duur.
quote:elninjoo schreef op 02 april 2009 @ 09:51:

Ik vind 't trouwens stom staan om er als 'n ruiter bij te gaan lopen in 't dagelijkse leven.
quote:elninjoo schreef op 02 april 2009 @ 09:51:

Ik vind 't trouwens stom staan om er als 'n ruiter bij te gaan lopen in 't dagelijkse leven.

hahaha

Ikke niet,rij zelf paard en ga gewoon over straat in mijn paardrij kloffie.

Daarnaast heb ik 2 leggings in paardrij stijl,met van die kniestukken,en een camel broek met van die stukken op de knieen.

Overrigens,shabbies helemaal geweldig,heb 2 paar allebij het hoge model met platte hak,

Een paar heb ik al 5jaar,en heb pas een paar bij gekocht.

Je moet ze idd wel inlopen,maar dan en als je ze goed onderhoud,geweldige laarzen.

Duur maar geweldig.

Ook ik gebruik die laarzen spanners,dan zakken ze minder in.

Merel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven