Haar afknippen?
zondag 21 november 2010 om 21:42
quote:Pink_lips schreef op 21 november 2010 @ 21:30:
[...]
Ik weet niet waar jij die inhammen ziet, maar misschien moet je naar het beeldscherm kijken ipv naar je man En als jij vindt dat ze inhammen heeft, dan helpt het haar niet om haar haar kort te knippen..dit is echt een heul slecht voorbeeld van lang haar, dit is geen haar het is een bosje synthetisch stro, zo dun dat je er de krant door kan lezen
[...]
Ik weet niet waar jij die inhammen ziet, maar misschien moet je naar het beeldscherm kijken ipv naar je man En als jij vindt dat ze inhammen heeft, dan helpt het haar niet om haar haar kort te knippen..dit is echt een heul slecht voorbeeld van lang haar, dit is geen haar het is een bosje synthetisch stro, zo dun dat je er de krant door kan lezen
zondag 21 november 2010 om 21:43
Tsja..daar zijn we nu nog steeds niet achter (zegt de kapper) maar hij had mij een diamantblonde tint gegeven (waar ik niet om had gevraagd! want wilde alleen mijn honingblonde uitgroei bijwerken) maar deze meneer houdt heel erg van experimenteren kwam ik laterna achter toen de verf eenmaal op mijn hoofd zat en ik het gevoel had dat alles wegfikte. Ik moest hem vertrouwen want het zou bizar mooi worden..en dat was het ook! totdat ik de keer erop de uitgroei moest bijwerken. Toen kregen we opeens de reallife versie van de cup a soup reclame. Weg haar!!! We zijn er samen goed uitgekomen, heeft mij speciale haartherapie laten volgen waarbij ze mijn haarzakjes hebben onderzocht en dmv lampentherapie zou ik weer dik, gezond haar terugkrijgen. En there it is! Het is nu ook echt supermooi! Blonderen doe ik niet meer, want zie nu na 10 jaar verven hoe mooi mijn eigen diepbruine tint is, met warme glanzende gloed. Mensen vragen welke spoeling ik gebruik, en dan voel ik me toch stiekumpjes even trots dat ik kan zeggen dat het van mezelf is
quote:borderwalk schreef op 21 november 2010 @ 21:37:
[...]
Tuurlijk wordt haar voorhoofd niet kleiner, net als dat TO's gezicht niet veranderd als ze haar haar afknipt, maar ik vind het persoonlijk geen passend kapsel bij haar voorhoofd en waarschijnlijk heeft dat ook te maken met haar leeftijd.precies een stuk korter en een pony zou haar jonger maken
[...]
Tuurlijk wordt haar voorhoofd niet kleiner, net als dat TO's gezicht niet veranderd als ze haar haar afknipt, maar ik vind het persoonlijk geen passend kapsel bij haar voorhoofd en waarschijnlijk heeft dat ook te maken met haar leeftijd.precies een stuk korter en een pony zou haar jonger maken
zondag 21 november 2010 om 21:44
zondag 21 november 2010 om 21:50
quote:Eva82 schreef op 21 november 2010 @ 21:48:
Oh trouwens TO, de koningin van de korte kapsels vind ik Rihanna, google ff op 'Rihanna short hair' en je krijgt legio voorbeelden.
Ook dit vind ik leuk;
[afbeelding]
[afbeelding]Ja, bij deze vind ik het leuk staan! Gave kleur trouwens die bovenste foto.
Oh trouwens TO, de koningin van de korte kapsels vind ik Rihanna, google ff op 'Rihanna short hair' en je krijgt legio voorbeelden.
Ook dit vind ik leuk;
[afbeelding]
[afbeelding]Ja, bij deze vind ik het leuk staan! Gave kleur trouwens die bovenste foto.
zondag 21 november 2010 om 21:53
zondag 21 november 2010 om 21:54
quote:Fiorah schreef op 21 november 2010 @ 21:47:
Jeetje Ienimini, dat is echt een geluk bij een ongeluk dan! Nu ben je dus eigenlijk blijer met je haar dan je eerst was?Zeker weten! Zat ook altijd tranen met tuiten te huilen als ze er weer teveel vanaf hadden geknipt, en door het blonderen was het idd heul vlassig geworden ( van die krant van meds goeie!!) dus ik herken heel erg het gevoel wat veel vrouwen hebben dat ze vasthouden aan lang haar. Als ik foto's van mezelf terugzie denk ik bij mezelf..tjeeezus, ben IK die aangeschroeide golden retriever
Jeetje Ienimini, dat is echt een geluk bij een ongeluk dan! Nu ben je dus eigenlijk blijer met je haar dan je eerst was?Zeker weten! Zat ook altijd tranen met tuiten te huilen als ze er weer teveel vanaf hadden geknipt, en door het blonderen was het idd heul vlassig geworden ( van die krant van meds goeie!!) dus ik herken heel erg het gevoel wat veel vrouwen hebben dat ze vasthouden aan lang haar. Als ik foto's van mezelf terugzie denk ik bij mezelf..tjeeezus, ben IK die aangeschroeide golden retriever