kerstmarkt duitsland

21-11-2010 21:19 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er binnenkort naar een kerstmarkt in Duitsland, wie heeft geannuleerd, wie gaat maar is bang? Als je gaat, kom je terug in een lijkzak, of is er niets aan de hand?
Ik

Naar Berlijn.

Niet geannuleerd.

Niet bang.

En nog steeds niets aan de hand.



Jij?
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar Keulen



dit jaar Oberhausen
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar in Dusseldorf geweest, het was -10 graden, véél te koud! Echt niet leuk meer.

Verder, voor iedereen die gaat, denk aan de milieusticker!
Alle reacties Link kopieren
Dusseldorf, net afgesproken met de vriendin met wie ik gaom niet te annuleren. Niet bang
Ga naar Dusseldorf, ga niet annuleren.

Ik ga lekker genieten en plezier maken.
Alle reacties Link kopieren
Dusseldorf,ga elk jaar en ga me niet verstoppen voor een stel mafkezen met hun dreigementen!
Frankfurt. Ach, ik heb wel eens voor hetere vuren gestaan
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je in vredesnaam annuleren?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Terrorisme dreiging denk ik.
Ik, loop er bijna dagelijks over, met kerstmarkt nagenoeg voor mijn voordeur.

We denken dat ze in ons stadje niet komen, die terroristen, daarvoor zijn we te klein.
Alle reacties Link kopieren
Dusseldorf. met schoonouders.



DON'T PANIC!
Alle reacties Link kopieren
Niks aan het handje (om maar even een popi uitspraak te gebruiken )!
Ik woon bij de grens willem, dus wij zijn altijd op onze hoede....
Alle reacties Link kopieren
Willem ,heb je een borrel op je schrijft zulke rare zinnen.

ik woon ook vlakbij de grens,maar ik blijf gewoon aan de goede kant altijd veilig
Alle reacties Link kopieren
Dusseldorf, nu al zin in..

waarom moet ik annuleren?
Ik heb 27 jaar in Spanje gewoond en nooit een bom van ETA onder mijn billen gevonden. Ik ben eerder bang van een bevroren neus dan van een bom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar Düsseldorf en ik ga niet annuleren.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Alle reacties Link kopieren
Naar keulen we gaan ook niet annuleren.
Hier in de stad gaat de kerstmarkt woensdag open. Er wordt gefouilleerd en er staat politie bij de ingang.

Tja, en deze stad waar ik woon is toch echt onbeduidend.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zaterdag met moeder en oma naar Dusseldorf gaan, maar mijn oma is bang...

Dus ik moet nog even bedenken of we wel of niet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar Düsseldorf( veels te koud)

dit jaar Dortmund

heb er veel zin in, luxe hotel, lekker winkelen en de kerstmarkten bezoeken ja
quote:liubi schreef op 22 november 2010 @ 11:32:

Hier in de stad gaat de kerstmarkt woensdag open. Er wordt gefouilleerd en er staat politie bij de ingang.

Tja, en deze stad waar ik woon is toch echt onbeduidend.Oh echt? Hier niet, maar wss zijn wij ong ondeduidender
@gw ok wij hebben een wel zeer beduidende volkswagenfabriek. Misschien maakt dat net het kerstmarkt verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven