Suprise Help..

22-11-2010 12:52 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij hebben gisteravond loodjes getrokken, Met een groepje vrienden.

Nu heb ik een vriend van ons getrokken, Die altijd iedereen in de zeik zet.

Nu wil ik hem terug pakken, Maar ik heb geen idee wat een leuke surprise is.

Ik wou eigenlijk een motor maken van papier mache, Maar ik kan op internet geen voorbeelden terug vinden.

Hij doet ook aan kleiduiven schieten, Dus ik dacht dan maak ik een geweer van papier mache. Maar helaas kan ik daar ook geen voorbeelden van vinden.

Wie heeft er anders leuke ideeen?

Het is een jongen van 26, Hobby's motor rijden en kleiduiven schieten.

Heeft een eigen witgoed bedrijf, En een relatie..

Vind het echt lastig, Want alles wat ik wil maken, Daar zijn geen voorbeelden van te vinden.
Ik zou iets maken, zodat hij niet bij het kadootje kwam. De moeilijkste surprise die ik ooit gezien heb was een kado in een fluitketel. Dan moet je wel iemand kennen die een oude fluitketel kan opensnijden en deze dan weer dicht kan lassen/solderen.
Een grote doos tot wasmachine omtoveren. En dan tussen allemaal vuile was het kadootje doen.

(vuile was kan je oude kleding voor gebruiken, bij kringloop wat halen, etc....en dan zelf vies maken)
Nope
quote:nike schreef op 22 november 2010 @ 12:55:

Ik zou iets maken, zodat hij niet bij het kadootje kwam. De moeilijkste surprise die ik ooit gezien heb was een kado in een fluitketel. Dan moet je wel iemand kennen die een oude fluitketel kan opensnijden en deze dan weer dicht kan lassen/solderen.

Ja dat is wel een leuk idee, Maar het probleem is mijn partner mag natuurlijk niet weten wie ik heb.

En hij is degene die kan lassen en solderen.

En ik wil de suprise overdag maken,want dan is hij op z'n werk.

Dus dat gaat niet lukken.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 22 november 2010 @ 12:59:

Een grote doos tot wasmachine omtoveren. En dan tussen allemaal vuile was het kadootje doen.

(vuile was kan je oude kleding voor gebruiken, bij kringloop wat halen, etc....en dan zelf vies maken)

dat ik hier nog niet aan gedacht heb..

dat is ook wel een leuke.
Ik zou een dode duif opvullen met een leuk kado, kijken of ie dan nog zo'n grote mond heeft.

Die wasmachine is leuk Machut!!
Hè een dode duif?
Ja, ik ga tijdens dit jaargetijde altijd helemaal los met suprises!

Als knoppen kan je dekseltjes van potjes gebruiken. Soms kan je bij de kringloop nog van die ouderwetse kruidenpotjes vinden van die bruine.

En vergeet het waspoeder niet erin te gooien en als je van kledderig houdt de vloeibare variant/wasverzachter. Bekleedt de doos dan wel vanbinnen met een vuilniszak, anders lekt alles door

Als je het echt wil laten lijken, kan je ook een trommel erin maken. Die laat je gewoon steunen op wc rollen.
Nope
De getrokkene (??) schiet toch duiven?
quote:SeptemberGirl schreef op 22 november 2010 @ 13:07:

De getrokkene (??) schiet toch duiven?Kleiduiven

Oh van die schijven zijn dat toch?

Ja weet ik 't.

Ik zou een grote meringue bakken en daar het kado in verstoppen. Wat voor kado heb je eigenlijk?
Of haal voor weinig, nu zie je ze veel bij bouwmarkten, zo'n nep uil. (Kerstversiering). Hol het ding uit, stop kado erin, vul het weer op en maak hem weer dicht. Maak met rode verf een bloedvlek en met een aansteker wat schroeiplekken.

En dan in het gedichtje iets over een misgeschoten duif...
Nope
In het kader van kleiduiven schieten kun je misschien een grote kalkoen leeghalen en vullen met drek en het kado.

Nog leuker om daarna de kalkoen een paar dagen in de vriezer te doen, en bevroren te geven
“Don’t look back – you’re not going that way.”
K heb ooit een 'geweer' als surprise gekregen (was een goeie rede voor). Toen ik aan de trekker zat schoten er kruidnoten door de kamer. Een of andere constructie met een elastiekje. Ze gingen niet hard maar het effect was goed.
quote:Tickel schreef op 22 november 2010 @ 13:22:

In het kader van kleiduiven schieten kun je misschien een grote kalkoen leeghalen en vullen met drek en het kado.

Nog leuker om daarna de kalkoen een paar dagen in de vriezer te doen, en bevroren te geven

Idee is leuk, maarrrr...vind je ook niet dat dat dier dan voor niets is gestorven? Zijn nek omgedraaid om als kado-papiertje te dienen, bah.

Ik ben geen vegetariër, maar vind dit een beetje respectloos....

Probeer dan iets van brooddeeg te fabrieken en steek dat uiteindelijk in de vriezer met een kleddervulling.
Nope
De cadeau's die erin moeten zijn een dvd, een axe pakket, En sokken.

Maar een wasmachine is een goede, Moet ik alleen even een grote doos ergens vandaan toveren!
Kijk bij de supermarkt voor chipsdozen of vraag er gewoon 1.
Nope
Haha ik heb dus heel mijn leven gedacht dat een kleiduif er echt als een duif uitziet. Wat een desillusie!
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 22 november 2010 @ 12:59:

(vuile was kan je oude kleding voor gebruiken, bij kringloop wat halen, etc....en dan zelf vies maken)In die wastrommel kan je dan ook een luier doen met poep (geen echte) die je maakt van ontbijtkoek. Ik heb het een keer gezien die surprise maar weet niet precies hoe je het maakt. Daar kan je de sokken (goed verpakt) in stoppen. Dat hij in die vieze luier moet wroeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
of ga even langs bij een witgoed zaak. daar hebben ze vaak wel grote dozen over !!!
Een kuiwagen vullen met beton, de DVD's en kartonnen dozen steken en deze in het beton gieten. Om het effect nog wat te versterken kan je kleiduiven mee in het beton gieten. Geef hem een hamer en een beitel als eerste kado, en hij is een hele avond zoet
Volgens mij moet je de ontbijtkoek met water prakken en wat olie erdoor doen, zodat de drol smeuiig blijft! Anders droogt het gewoon weer op tot een harde koek.
Nope
Wat je ook maakt, vullen met stroop, veren en zaagsel.

Daar het cadeautje in doen.

O, hij rijdt motor. Dan afgewerkte motorolie met zaagsel en veren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven