Mode & Beauty alle pijlers

la decollette

22-11-2010 17:10 55 berichten
Ik zit er aan te denken om dit te gaan bestellen, er stond onlangs een artikel over dit produkt in de vrouw.

Wie gebruikt dit? en zijn jullie er tevreden over, doet het wat het belooft.

Voor diegenen die niet willen googlen, het is een soort van bh die je snachts tijdens het slapen omdoet om geen plooien te krijgen in je decollette.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me vreselijk zitten, een BH 's nachts. En dan ook nog met zo'n plet-deel voor je decolletée..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
als je geen rimpelvorming tussen je tieten wil, moet je je goed insmeren als je in de zon ligt & niet roken, lijkt me effectiever dan zo'n rare bh.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik dacht dat dit een nieuwe naam was voor een geliefd lichaamsdeel, a la vulvette :-)
Ik kan me haast niet voorstellen dat het werkt en ik kan me al helemaal niet voorstellen dat het lekker slaapt.

Geen ervaring, maar wat een vreselijk ding.
Eh nee. Vriend zou me zo hard uitlachen dat ik geen oog dicht zou doen.
Jeetje zo wil je toch niet in bed aangetroffen worden.
HIj werkt goed. De rimpels ontstaan 's nachts omdat je met je borsten, op je zij, tegen elkaar ligt. Als je dat niet doet, krijg je ze niet. Dat heeft niets met roken of smeren te maken. Soort 'impressierimpels', zeg maar.

Er is hier iemand geweest die er eentje had van een ander merk, en die was er heel tevreden over.

Ik leg zelf 's nachts een kussentje tussen mijn borsten, helpt ook.
Het doet mij denken aan de face bra uit de tvserie Allie McBeal. Al zou het werken, liever 3 rimpels meer dan zo'n mallotig ding op mijn kop/aan mijn lijf.
Is het zo erg om daar een paar rimpels te hebben dan?

Rimpels horen bij ouder worden.

Het valt mij trouwens altijd op dat vrouwen die veel onder de zonnebank gaan van die rimpelige decolletés hebben,
quote:Melpomene schreef op 22 november 2010 @ 17:25:

Ik leg zelf 's nachts een kussentje tussen mijn borsten, helpt ook.

Meen je dat nou? Ligt dat wel handig?? Klem je het tussen je borsten ofzo of lig je gewoon op een kussentje?

Vragen Vragen Melpomene!

HIj werkt goed. De rimpels ontstaan 's nachts omdat je met je borsten, op je zij, tegen elkaar ligt. Als je dat niet doet, krijg je ze niet. Dat heeft niets met roken of smeren te maken. Soort 'impressierimpels', zeg maar.

Er is hier iemand geweest die er eentje had van een ander merk, en die was er heel tevreden over.

Ik leg zelf 's nachts een kussentje tussen mijn borsten, helpt ook.Duidelijk! Ik vroeg mij al af over welke rimpels het ging....maar nu begrijp ik waarom ik ze nog nooit bij een vrouw heb gezien, die slapen dan allemaal net als ik niet op hun zij.

Ik leg zelf 's nachts een kussentje tussen mijn borsten, helpt ook.Wie zie je dan als de doelgroep? Alle zijslapers, of alleen die met grote borsten en dan zeg boven de 35/40?
Melpomene dat is een goedkoper alternatief dan de decolletés maar ik draai altijd alle kanten op tijdens de slaap dus het gaat niet lukken met een kussentje.

Verder niemand met ervaring? En dat het erniet uitziet snachts boeit me niet, heb mijn ogen toch dicht.
gewoon ductape werkt ook
quote:Maleficent schreef op 22 november 2010 @ 17:28:

Is het zo erg om daar een paar rimpels te hebben dan?

Rimpels horen bij ouder worden.

Het valt mij trouwens altijd op dat vrouwen die veel onder de zonnebank gaan van die rimpelige decolletés hebben,

Of vallen de rimpels juist op omdat ze zo mooi geel-bruin gekleurd zijn?
Volgens mij is hier zo iets over bij editie nl op RTL 4
Staat mooi bij de AAAAAAh bra!!
maar krijg je dan geen zij-rimpels?
quote:Pepernoek schreef op 22 november 2010 @ 17:15:

Ik dacht dat dit een nieuwe naam was voor een geliefd lichaamsdeel, a la vulvette :-)
Gewoon op je buik slapen.....kunnen ze daar in ieder geval niet door veroorzaakt worden
quote:borderwalk schreef op 22 november 2010 @ 17:26:

Het doet mij denken aan de face bra uit de tvserie Allie McBeal. Al zou het werken, liever 3 rimpels meer dan zo'n mallotig ding op mijn kop/aan mijn lijf.

Dat was ik al helemaal vergeten!

Ik zie mezelf ook niet met zo'n geval in bed liggen, maar zou het waarschijnlijk goed kunnen gebruiken, aangezien ik bijna altijd op m'n zij slaap.
I am surrounded by morons
Tja,

Hier wel rimpels, geen roker en geen zonnebanktype......Het duurt echt heeeel lang voordat de rimpels uit mij decollete zijn getrokken overdag. Ik vind het spuuglelijk! En ik ben echt nog echt niet zo oud (37)

Er stond ook in het Algemeen Dagblad een artikel over de Decolette, vrij positief...

*blijf even dit topic volgen*
Ik zag het net op tv! Ik zou het zelf nooit gebruiken. Die paar rimpels...als dat het ergste is! En zou het helpen? Ik denk van niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven