NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:Zwuppeliennn schreef op 22 november 2010 @ 18:11:

Het is in ieder geval meer dan je eerst verdiende. Dat is al heel wat toch?Enerzijds een logische redenering, maar anderzijds: ik krijg veel meer verantwoordelijkheden. Máár, ben natuurlijk nog in opleiding. Dus ach, het zal wel goed zijn.
dubbel
quote:Philein schreef op 22 november 2010 @ 17:53:

Hey Love, nog een praatje gemaakt in de collegazaal? Nope, maar ik ga het wel een keer laten gebeuren op de 1 of andere manier
quote:Naomii schreef op 22 november 2010 @ 18:09:

Zwup, de opdracht zal niet heel lang zijn hoor, hooguit elnkele weken, en niet continue.

De nieuwe baan is bij oud-collega's die 5 jaar geleden voor zichzelf zijn begonnen. Ze willen me erg graag hebben en hebben me al een hele leuke en uitdagende klus in het vooruitzicht gesteld. Daarnaast krijg ik dan weer een aantal leuke en getalenteerde oud-collega's weer terug als collega, ook niet gek! Ik zal medewerker nr 10 worden en de eerste vrouw aan boord
Phil, je gaat dan toch een studie doen. Die studie wordt dan bekostigd door hen en jij moet nog leren dus je bent geen volwaardige kracht. Dan lijkt het mij dat je niet echt over het salaris kunt onderhandelen. Of heb ik iets heel anders voor ogen?
Cum non tum age
quote:Philein schreef op 22 november 2010 @ 18:15:

[...]

Enerzijds een logische redenering, maar anderzijds: ik krijg veel meer verantwoordelijkheden. Máár, ben natuurlijk nog in opleiding. Dus ach, het zal wel goed zijn. Gewoon proberen meer te krijgen joh en als het niet lukt is het jammer maar geen man overboord. Of zit ik er naast?
Klopt een beetje No, inderdaad, zij vergoeden de studie, maar ik ben dan direct in functie actief op de werkvloer. Krijg dus wel al alle taken.

Maar goed, dat ik een schaal omhoog ga, daar zal ik al tevreden mee moeten zijn geloof ik.
Goed bezig, Nao.

* zoef *
quote:Twisted schreef op 22 november 2010 @ 18:07:

Naoom, kut dat je nog niks van de vriend gehoord hebt! Lijkt me een beetje een lastig persoon om mee om te gaan. Ik zou het, denk ik, vrij slecht trekken.

Wanneer denk je iets te horen over je nieuwe baan?

Ik trok het ook vrij slecht Twis maar heb me er maar bij neer gelegd. Het is inderdaad geen makkelijke man

Ik krijg vandaag nog iets via de mail als t goed is. Ze willen nl graag dat ik eind van de maand opzeg

Phil, wat een gedoe met dat salaris. Ik heb ook niet echt tips voor je behalve een beetje bluffen of rechtstreeks vragen wat de onderhandelingsruimte is (al kan niet iedereen die directe aanpak waarderen)
Valt mee hoor Naoom, er is niks aan de hand in feite, zit gewoon een beetje na te denken over wat er nu uit is gekomen. Maar als terugreken naar een netto salaris, dan is het wel ok denk ik.
quote:Philein schreef op 22 november 2010 @ 18:13:

Super leuk Naoom, werken in een mannenteam!

En tsja Twis, zo denk ik ook. Ik had het ook al in mijn mailtje naar je geschreven, maar zit jij nu in hetzelfde vakgebied als ik of niet?Ehm nee, in z'n geheel niet! Ik zal je binnenkort terugmailen, maar kan me er vandaag even niet toe zetten.
quote:noa schreef op 22 november 2010 @ 18:17:

Phil, je gaat dan toch een studie doen. Die studie wordt dan bekostigd door hen en jij moet nog leren dus je bent geen volwaardige kracht. Dan lijkt het mij dat je niet echt over het salaris kunt onderhandelen. Of heb ik iets heel anders voor ogen?Zo zie ik het ook, No. Ook al draai je (zo goed als) volledig mee, toch ben je niet een volwaardige kracht, aangezien je ook nog een hoop moet leren.
Ben benieuwd wat je dan wel doet Twis
quote:Naomii schreef op 22 november 2010 @ 18:31:

[...]

Ik trok het ook vrij slecht Twis maar heb me er maar bij neer gelegd. Het is inderdaad geen makkelijke man

Dat is idd het beste. Je kunt er toch niks aan doen.

Ik krijg vandaag nog iets via de mail als t goed is. Ze willen nl graag dat ik eind van de maand opzeg O, dat is heel positief! Dan is het zo goed als in the pocket toch?
En ja ook al doe ik een studie, ik heb natuurlijk mijn achtergrond en andere diploma's al. Anderen zitten met deze achtergrond en diploma's al in de schaal waar ik in terecht kom, enige verschil is dat die wat ouder zijn dan ik, dus meer periodieken hebben opgebouwd.

Maar ik vind het wel best hoor. Het is waar: ik ga er sowieso op vooruit en dat is al mooi meegenomen.
Ja hoor Twis, die baan gaat wel door. Ik ben alleen benieuwd wat ze aan salaris gaan bieden
Tel je zegeningen, Philein
quote:Philein schreef op 22 november 2010 @ 18:39:

Ben benieuwd wat je dan wel doet Twis Voor jou een vraag, voor mij een weet

Ik ga even eten enzo. Tot later!
quote:Naomii schreef op 22 november 2010 @ 18:42:

Ja hoor Twis, die baan gaat wel door. Ik ben alleen benieuwd wat ze aan salaris gaan bieden Is dat nog helemaal niet ter sprake gekomen? Bijzonder... Krijg je vandaag een salarisvoorstel via de mail?
quote:Twisted schreef op 22 november 2010 @ 18:43:

Tel je zegeningen, Philein
Eet smakelijk, Zwupple!

En van mij mag je ze vermoorden hoor. Mijn zegen heb je

Dat ga ik misschien nog wel doen ook!
Even iets heel anders. Ik zit RTL Boulevard te kijken en zie dat Rick Engelkes en zijn vrouw een break in de relatie nemen. Tis heel raar, maar sinds het moment dat Antonie K. is overleden, heb ik het gevoel dat Rick en Isa op den duur met elkaar verder gaan.
Cum non tum age
Hoop het niet voor Isa. Rick is een enorme schuinsmarcheerder. Denk dat ze daarom misschien wel een break hebben/nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven