NB deel 16
maandag 22 november 2010 om 16:28
Het loopt gans in de soep met de presentatie No.
Werk was keurig verdeeld inmiddels, deadline om te mailen was gezet.....Nu blijkt dat 1 haar werk "kwijt" is en dat de ander het maar half heeft gedaan (alleen het simpele gedeelte) en vindt dat we morgen met z'n allen de rest wel even kunnen gaan verzinnen.
Sorry dat ik er zo over zeur, maar het is zo godsgruwelijk frustrerend
Werk was keurig verdeeld inmiddels, deadline om te mailen was gezet.....Nu blijkt dat 1 haar werk "kwijt" is en dat de ander het maar half heeft gedaan (alleen het simpele gedeelte) en vindt dat we morgen met z'n allen de rest wel even kunnen gaan verzinnen.
Sorry dat ik er zo over zeur, maar het is zo godsgruwelijk frustrerend
maandag 22 november 2010 om 17:05
Zwup, diep ademhalen. Is het noodzakelijk dat je dit met zn 3-en of meer moet doen? Als het niet zo is, dan zou ik het zelf allemaal doen. Ook al zou me dat meer werk kosten.
Ws is het niet mogelijk. Ze morgen ernstig toespreken, diep zuchten, presentatie afmaken en noooooiiit meer met ze samenwerken.
Ws is het niet mogelijk. Ze morgen ernstig toespreken, diep zuchten, presentatie afmaken en noooooiiit meer met ze samenwerken.
Cum non tum age
maandag 22 november 2010 om 17:10
Het is opzich geen probleem om het alleen te doen. Het enige is dat ik ze gewoon niet uit de groep kan gooien. We moeten met 3 presenteren en wie het nou gemaakt heeft dat boeit waarschijnlijk weinig. Het gevolg is dus dat als ik het alleen doe, zij heerlijk kunnen meeliften en daar pas ik echt 100% voor. Als we presenteren zoals het er nu uit ziet zullen zij gewoon op hun bek gaan en ik niet.
Ik zal zo even een fijn mailtje sturen
Ik zal zo even een fijn mailtje sturen