NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Huh, wat hebben Rick en Isa met elkaar dan? Goede vrienden? Waren er al roddels?

Nee, puur mijn gevoel. Zal wel niet waar zijn.
Cum non tum age
Nee, Rick en Isa hebben niks met elkaar. No deed slechts een toekomstvoorspelling.
Hm, misschien waren ze inmiddels al samen gesignaleerd ofzo. Je weet 't niet, je weet 't niet.
quote:Twisted schreef op 22 november 2010 @ 18:45:

[...]

Is dat nog helemaal niet ter sprake gekomen? Bijzonder... Krijg je vandaag een salarisvoorstel via de mail?

We hebben 1 gesprek gehad en daar werd al meteen geïnformeerd naar mijn huidige arbeidsvoorwaarden. Dat moest ik dus uit mijn hoofd doen want dat had ik niet voorbereid voor een 1e gesprek maar ik zat hoog met mijn bedragen

Ze zouden proberen me vandaag nog een salarisvoorstel te mailen ja. Ze hebben haast omdat ik wat taken van hun over zal gaan nemen waar ze nu eigenlijk geen tijd voor hebben (word o.a. verantwoordelijk voor een klant)
Wat vinden jullie een 'gemiddeld' salaris? Ik bedoel, waar ben jij tevreden mee?
quote:noa schreef op 22 november 2010 @ 18:55:

Nee, puur mijn gevoel. Zal wel niet waar zijn.

Ze spelen (of speelden) volgens mij wel regelmatig met elkaar in een toneelstuk...

En hallo allemaal!
Een gemiddeld salaris is ongeveer 2600,00 bruto voor een 38 urige werkweek. HBO-ers dan hebben dan een betere doorgroei.
quote:Naomii schreef op 22 november 2010 @ 19:02:

[...]

We hebben 1 gesprek gehad en daar werd al meteen geïnformeerd naar mijn huidige arbeidsvoorwaarden. Dat moest ik dus uit mijn hoofd doen want dat had ik niet voorbereid voor een 1e gesprek maar ik zat hoog met mijn bedragen

Ze zouden proberen me vandaag nog een salarisvoorstel te mailen ja. Ze hebben haast omdat ik wat taken van hun over zal gaan nemen waar ze nu eigenlijk geen tijd voor hebben (wordt o.a. verantwoordelijk voor een klant)Mooi dat je (te) hoog hebt ingezet! Hopelijk krijg je wat je wilt en kun je snel beginnen. Het wordt hoog tijd dat je weer iets uitdagends gaat doen.
Hallo.

Klinkt allemaal heel mooi, Naoom. Fijn ook dat je met oud-collega's mag werken.

* leest af en toe mee, maar heeft geen eigenlijk geen tijd *
2600 bruto? Voor 38 uur?

Werpt ff een blik op dr loonstrook en ziet 2975 voor 36 uur en dat in de zorg nog wel.
Ja, 2600 valt mij ook tegen hoor. Wat doe jij in de zorg Glit en hoeveel houd je nou uiteindelijk over van dat bedrag?
quote:Zwuppeliennn schreef op 22 november 2010 @ 18:45:

Ik ga even eten enzo. Tot later!

*rent op Zwuppie af*

quote:Twisted schreef op 22 november 2010 @ 18:46:

Eet smakelijk, Zwupple!

En van mij mag je ze vermoorden hoor. Mijn zegen heb je Ik hou ze met alle liefde vast
Ik ben nu even tijdelijk maatschappelijk dienstverlener. Hou er zo'n 2000 netto aan over. Krijg ook nog een leuke reiskostenvergoeding voor als ik naar clienten/instanties ed moet rijden.
Maar als ik mijn salaris vergelijk met dat van mijn vriend die in de IT zit, lijkt mijn salaris echt nergens op.
Netjes wel toch Glit? Zo zal het zo'n beetje ook voor mijn geregeld zijn. Wat is jouw leeftijd?
Ja, maar de IT is dan natuurlijk ook hélemaal niks aan he
Ik heb vanavond pizza gegeten, maar eigenlijk vond ik hem helemaal niet zo lekker
quote:Lovestar schreef op 22 november 2010 @ 19:23:

[...]

Ik hou ze met alle liefde vast

Partners in crime

quote:Zwuppeliennn schreef op 22 november 2010 @ 18:47:

Dat ga ik misschien nog wel doen ook! [afbeelding]
quote:Zwuppeliennn schreef op 22 november 2010 @ 19:56:

[...]

Partners in crime

Als we in de gevangenis zitten, moeten we wel een cel delen hoor!!!

En je moet altijd mijn nagels lakken
quote:Lovestar schreef op 22 november 2010 @ 20:02:

[...]

Als we in de gevangenis zitten, moeten we wel een cel delen hoor!!!

En je moet altijd mijn nagels lakken Zeker
Lekkere mutsen!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 22 november 2010 @ 19:07:

Een gemiddeld salaris is ongeveer 2600,00 bruto voor een 38 urige werkweek. HBO-ers dan hebben dan een betere doorgroei.Ik vind dat best veel hoor. Als ik weleens startsalarissen zie van banen vanaf 1500 ofzo.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven