T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Oh god op de ost, dat wordt weer een ellenlange reis voor die dingen

Laatste werkdag vandaag, ik kijk echt uit naar het weekend.
quote:Inadje schreef op 18 november 2010 @ 21:46:

Leuke naam ook, Emma. Had iets meer palingerigs verwacht

Aaltje?
Inad

Op de ost is wel spannend

Aaltje
quote:Travis schreef op 19 november 2010 @ 08:08:

Oh god op de ost, dat wordt weer een ellenlange reis voor die dingen

Laatste werkdag vandaag, ik kijk echt uit naar het weekend.

En fijn, lekker weekend zo

Aatje
Op de Ost is nog steeds morgen

Ik ben echt de meest vergeetachtige en chaotische persoon op deze aardkloot. Het zit al drie dagen in mijn tas te zitten allemaal

Net oudergesprek gehad met de juf van Chica, die goedgekeurd is. Alleen is ze wat chaotisch. Vraag me af van wie ze dat kan hebben?
Inad vanwege alle chaotische toestanden uit het vorige bericht
Hier ook nog niet op de Ost. Komt eraan, hoor! Ik heb me voorgenomen om op mijn dooie gemakje te doen en dan alsnog eerder te zijn dan Inad! Ik denk dat dat gaat lukken! Maar deze week zeker.
Fijn dat Chica goedgekeurd is. Of de juf. Dat is niet helemaal op te maken uit je berichtje.
quote:Kezz schreef op 22 november 2010 @ 21:13:

Hier ook nog niet op de Ost. Komt eraan, hoor! Ik heb me voorgenomen om op mijn dooie gemakje te doen en dan alsnog eerder te zijn dan Inad! Ik denk dat dat gaat lukken! Maar deze week zeker.
quote:Kezz schreef op 22 november 2010 @ 21:14:

Fijn dat Chica goedgekeurd is. Of de juf. Dat is niet helemaal op te maken uit je berichtje. Ik dacht dus in eerste instantie ook dat Inad de juf goedgekeurd had
Ja, of je bent chaotisch of je bennutniethe, duh

Kezz
om jullie.

Werken blijkt een soort hele langzame, natuurlijke en enigszins pijnlijke lobotomie te zijn. Dus nog maar een keer om jullie.
Envelop zit inmiddels in mijn tas. Ben nu even ver als Inad, volgens mij...

Lobotomie
Trav

Is het zó erg?

Kezz begint Inad langzaam in te halen
Precies! En laat ik nou straks per ongeluk langs een brievenbus komen... Of zal ik die gewoon voorbij lopen, omdat ik denk dat ik die tijd toch nog wel heb om vóór te blijven op Inad?
Ik zou Inad misschien nog een beetje speling geven en de éérste brievenbus die je ziet, voorbijlopen. De tweede keer... tsja...
Twee brievenbussen voorbij lopen kan ik natuurlijk niet maken tov Nemo. Die zit al dagen bij de brievenbus te wachten!

Heb net snowboots voor de kinderen besteld. Laat de winter maar komen.
Trav, ik kwam hier ook de buzz lightyear pyjama tegen. En andere pyjama's voor jongens, meisjes en babies.

http://www.hipenwijs.nl/?manufacturers_id=123

Inad, de eerste brievenbus had al een smalle gleuf voor oud&nieuw. Maar ik kwam toch langs het Ostkantoor, dus helaas.... Hamm en Lotso zijn onderweg. Red jij het nog om jouw toys ook vandaag te Osten?
Star in "Kind & werk, is het nou echt teveel?"

Wees gewaarschuwd.
het normen en waarden forummertje is back.
vooral om dat normen en waarden. Fatsoen staat er in ieder geval niet tussen.
. Gezellig

Kezz vanwege Ostkantoor!
De hardste schreeuwers over hoe iets hoort en moet, laten zelf nog wel eens een steekje vallen. Geeft niks, komt in de beste families, en zelfs in regering voor, dus hee, waar hebben we het over? Welkom terug!!
She's back!!!

Oh, ik moet even bedenken of ik dat nou leuk vind of niet...

Het geeft wel weer lekker wat reuring. Ja, ik vind het leuk!
Ik vind haar ondanks alles stiekem toch ook leuk. Heb heel veel lol met haar gehad hier. Maar dat normen en waarden gebeuren moet ze echt laten varen. Dat was Balkenende en het stoepje in het kwadraat. Hoop dat ze dat nu dus gaat laten, dat morele gepreek.

Geen Ostkantoor en geen brievenbus gezien. Sorry lieve Bnemo en Doperwtje Mañana MañanaMañanaMañanaMañana

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven