Fijnste restaurant op Terschelling?
maandag 22 november 2010 om 00:44
Woensdag ben ik jarig, en mijn lief neemt me dinsdag voor een nachtje mee naar Terschelling. Helemaal leuk, hij heeft ook het hotel al geboekt (in West), we zoeken alleen nog een fijn restaurantje. Ik herinner me nog iets leuks en lekkers in Formerum, dacht ik, maar naar een andere tent is natuurlijk ook leuk. Afstand liever niet verder dan Midland, echt goed/verrassend eten, maar niet hemeltergend duur, zoiets graag. Iemand tips?
maandag 22 november 2010 om 08:48
Wat leuk voor je! Lief van je vriend.
El Leon Rojo in Midsland bevalt ons tot nu toe prima. Gezellig restaurant en lekker eten in Mexicaanse sferen.
Brasserie Brandaris in West is ook leuk. Fijne sfeer en hele prettige bediening.
Zeezicht in West is mooi, maar wel wat chiquer en duurder.
El Leon Rojo in Midsland bevalt ons tot nu toe prima. Gezellig restaurant en lekker eten in Mexicaanse sferen.
Brasserie Brandaris in West is ook leuk. Fijne sfeer en hele prettige bediening.
Zeezicht in West is mooi, maar wel wat chiquer en duurder.
anoniem_106435 wijzigde dit bericht op 22-11-2010 08:55
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
maandag 22 november 2010 om 18:24
Haha, wat grappig! Ik kon het restaurantje wat ik 2 jaar terug zo leuk vond niet meer vinden, maar dat blijkt dus de Koegelwieck te zijn! Het heeft toen helemaal niet bij mij geregistreerd dat het iers was, de kaart doet helemaal niet erg Iers aan (zeker de voorgerechten niet, mjam! Bij Iers heb ik toch vooral Shepherd's Pie-visioenen). Misschien dat dat m dan toch maar weer wordt, vond het toen ook al zo leuk. En we hebben de hele dag om erheen te wandelen, en dan nemen we wel een taxi terug ofzo.
Maar als er nog andere supertips zijn, hoor ik t graag!
Maar als er nog andere supertips zijn, hoor ik t graag!
maandag 22 november 2010 om 22:42
Oh, dank je wel sassafras. Ja, hij's echt onwijs lief
Nou, er blijkt toch wel heel erg veel dicht te zijn (of wintersluiting, of niet open op dinsdag, ook de Koegelwieck helaas) dus het zal wel zalig rustig zijn overal. Ik twijfel tussen echt wat chiquer (Op West, maar dan leg ik wel wat centen bij) of de minder chique variant van dezelfde eigenaar (Westcord hotels) maar morgen eerst maar eens navragen of die uberhaupt wel open zijn. Anders mag het hotel wat bedenken voor ons. Ik heb in elk geval heeeel veel zin, lekker uitwaaien!
Nou, er blijkt toch wel heel erg veel dicht te zijn (of wintersluiting, of niet open op dinsdag, ook de Koegelwieck helaas) dus het zal wel zalig rustig zijn overal. Ik twijfel tussen echt wat chiquer (Op West, maar dan leg ik wel wat centen bij) of de minder chique variant van dezelfde eigenaar (Westcord hotels) maar morgen eerst maar eens navragen of die uberhaupt wel open zijn. Anders mag het hotel wat bedenken voor ons. Ik heb in elk geval heeeel veel zin, lekker uitwaaien!