3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
O ja ik was weg
Alle reacties Link kopieren
Vin trustuh.
Truste Vin
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 22 november 2010 @ 22:40:

Het rennen met Evy klinkt echt heerlijk zoals jullie het er over hebben!

Over een paar maanden rennen Vin en ik jullie straal voorbij Nee joh, dan rennen we gezellig met zijn allen een 5 of 10 km.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook nog niet hoor Bi! De makelaar en hypotheekadviseur zijn er van overtuigd, wij pas als alles rond is



Dus we zitten in hetzelfde schuitje huisje!
Alle reacties Link kopieren
en ik ben er weer
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
moos en pop, leuk dat jullie zo fanatiek en enthousiast zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 22 november 2010 @ 22:40:

Lekker Popp en vind je het ook van die leuke muziekjes tussendoor. Ik ben iedere x benieuwd wat er gaat komen.De muziek in les 10 is ronduit storend! maar meestal ren ik half dansend door het park
quote:Bianca40 schreef op 22 november 2010 @ 22:37:

Welk topic Vil? Dan trommelen we de 3000-knokploeg even op. Zijn ze nou helemaal besodetoeterd!





Whoehaa laten we dat nou maar niet doen, ik schaam me nu een beetje



Ik vind het namelijk heel bijzonder als er een baby is geboren, ik ben zo'n babyjunk, vind ze té leuk, en als de werkgever dat negeert bij terugkomst van de kersverse moeder vind ik dat teleurstellen.

Nah, en dat is wel drie à vier keer gequoot en overdreven bevonden
Alle reacties Link kopieren
Popp bij welke les ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Sukkels Vil! Niet naar luisteren lezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 22 november 2010 @ 22:41:

moos en pop, leuk dat jullie zo fanatiek en enthousiast zijn!Hoop dat jij dat ook snel wordt Appeltje.
Alle reacties Link kopieren
Ach Vil, toen ukkepop was geboren zijn mijn directe collega's niet eens op kraamvisite geweest, geen kaartje geen kado, niks..... was heel erg teleurstellend, zeker omdat ik meestal goed contact met ze heb! (en ik werk er al 6 jaar)
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 22 november 2010 @ 22:43:

Popp bij welke les ben jij?Heb vandaag les 10 gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu echt naar bed! (maar neem foon mee, stelletje gezelligerTs)
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare mensen heb je toch. Zo respectloos aan zoiets belangrijks in een leven van een naaste collega voorbij gaan.
Alle reacties Link kopieren
Popp lopen we bijna gelijk, ik heb vandaag les 12 gedaan (doe het 2 x in de week).
Alle reacties Link kopieren
Dan haal ik je straks in Moos! ik doe het 3 keer per week!
quote:poppedotje schreef op 22 november 2010 @ 22:45:

Ach Vil, toen ukkepop was geboren zijn mijn directe collega's niet eens op kraamvisite geweest, geen kaartje geen kado, niks..... was heel erg teleurstellend, zeker omdat ik meestal goed contact met ze heb! (en ik werk er al 6 jaar)



Oh, dat begrijp ik dan helemaal niet.

Op mijn vorige werk werd zelfs een collega die oma was geworden gefeliciteerd en werd er met oprechte interesse naar haar kleinkind geïnformeerd.

Maar goed, dat was ook wel een heel leuk clubje.....mijn beste herinnering uit die provincie :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 22 november 2010 @ 22:46:

Wat een rare mensen heb je toch. Zo respectloos aan zoiets belangrijks in een leven van een naaste collega voorbij gaan.Het lulligste was: een andere collega was 6 weken eerder bevallen en die werd overladen met visite en kado's
Alle reacties Link kopieren
LieverTs ik ga richting bed. Morgen ga ik de hypotheekadviseur weer met vragen bestoken dus moet wel fris en fruitig zijn.



En als er iemand een hypotheek wil? Ik weet ondertussen echt heul veul



Trusten moppies!
quote:mocy schreef op 22 november 2010 @ 22:46:

Wat een rare mensen heb je toch. Zo respectloos aan zoiets belangrijks in een leven van een naaste collega voorbij gaan.Niet melden in dat topic hoor, want voor je het weet zie je je naam als quoot een aantal keren voorbij komen
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 22 november 2010 @ 22:49:

[...]

Het lulligste was: een andere collega was 6 weken eerder bevallen en die werd overladen met visite en kado'sHuh ???
Alle reacties Link kopieren
bi, wat fijn dat het goed gaat met de onderhandelingen voor het huisje!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Chooc en zet hem op morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven