3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
maandag 22 november 2010 om 22:41
maandag 22 november 2010 om 22:42
maandag 22 november 2010 om 22:42
quote:Bianca40 schreef op 22 november 2010 @ 22:37:
Welk topic Vil? Dan trommelen we de 3000-knokploeg even op. Zijn ze nou helemaal besodetoeterd!
Whoehaa laten we dat nou maar niet doen, ik schaam me nu een beetje
Ik vind het namelijk heel bijzonder als er een baby is geboren, ik ben zo'n babyjunk, vind ze té leuk, en als de werkgever dat negeert bij terugkomst van de kersverse moeder vind ik dat teleurstellen.
Nah, en dat is wel drie à vier keer gequoot en overdreven bevonden
Welk topic Vil? Dan trommelen we de 3000-knokploeg even op. Zijn ze nou helemaal besodetoeterd!
Whoehaa laten we dat nou maar niet doen, ik schaam me nu een beetje
Ik vind het namelijk heel bijzonder als er een baby is geboren, ik ben zo'n babyjunk, vind ze té leuk, en als de werkgever dat negeert bij terugkomst van de kersverse moeder vind ik dat teleurstellen.
Nah, en dat is wel drie à vier keer gequoot en overdreven bevonden
maandag 22 november 2010 om 22:49
quote:poppedotje schreef op 22 november 2010 @ 22:45:
Ach Vil, toen ukkepop was geboren zijn mijn directe collega's niet eens op kraamvisite geweest, geen kaartje geen kado, niks..... was heel erg teleurstellend, zeker omdat ik meestal goed contact met ze heb! (en ik werk er al 6 jaar)
Oh, dat begrijp ik dan helemaal niet.
Op mijn vorige werk werd zelfs een collega die oma was geworden gefeliciteerd en werd er met oprechte interesse naar haar kleinkind geïnformeerd.
Maar goed, dat was ook wel een heel leuk clubje.....mijn beste herinnering uit die provincie
Ach Vil, toen ukkepop was geboren zijn mijn directe collega's niet eens op kraamvisite geweest, geen kaartje geen kado, niks..... was heel erg teleurstellend, zeker omdat ik meestal goed contact met ze heb! (en ik werk er al 6 jaar)
Oh, dat begrijp ik dan helemaal niet.
Op mijn vorige werk werd zelfs een collega die oma was geworden gefeliciteerd en werd er met oprechte interesse naar haar kleinkind geïnformeerd.
Maar goed, dat was ook wel een heel leuk clubje.....mijn beste herinnering uit die provincie
maandag 22 november 2010 om 22:49
maandag 22 november 2010 om 22:50