Borstvoeding in het openbaar?
maandag 22 november 2010 om 22:49
dinsdag 23 november 2010 om 09:15
quote:womanizer schreef op 23 november 2010 @ 09:10:
Ik vind het niet kunnen.
Net als moeders die hun kind in het openbaar gaan verschonen. Ik zat een keer te eten in de Efteling en de tafel naast mij ging gewoon met de billen bloot. Héérlijk als je zit te eten... Gátverdamme.Wat is dat toch voor iets absurds in sommige mensenbreinen dat je het hebt over voeding en ze meteen aan poep moeten denken?
Ik vind het niet kunnen.
Net als moeders die hun kind in het openbaar gaan verschonen. Ik zat een keer te eten in de Efteling en de tafel naast mij ging gewoon met de billen bloot. Héérlijk als je zit te eten... Gátverdamme.Wat is dat toch voor iets absurds in sommige mensenbreinen dat je het hebt over voeding en ze meteen aan poep moeten denken?
dinsdag 23 november 2010 om 09:17
Een blote borst zie je niet als er borstvoeding gegeven word. Ten eerste ligt er een kind voor en ten tweede kan ik me niet voorstellen dat een moeder haar trui, hemdje en BH uittrekt om vervolgens het kind te pakken en aan te leggen. De keren dat ik gezien heb dat iemand BV gaf ging dit bijzonder discreet . Geen tiet te zien.
Een luier verschonen in het openbaar, soms ontkom je er niet aan maar doe het dan wel even ergens in een toilet of in de kinderwagen. Niet op een stoel op een terras.
Vind de vergelijking trouwens nergens op slaan.
Een luier verschonen in het openbaar, soms ontkom je er niet aan maar doe het dan wel even ergens in een toilet of in de kinderwagen. Niet op een stoel op een terras.
Vind de vergelijking trouwens nergens op slaan.
dinsdag 23 november 2010 om 09:19
dinsdag 23 november 2010 om 09:20
quote:womanizer schreef op 23 november 2010 @ 09:18:
De andere foto's zijn ook not done.
en nogmaals het is géén vergelijking maar ook iets wat ik niet vind kunnen wat moeders in het openbaar uitvoeren.
Ik snap dat je het goor vindt dat mensen een poepluier verschonen als je net zit te eten. Dat staat buiten kijf.
Dat je het echter net zo smerig vindt dat een moeder een baby aan de borst heeft, dat ontgaat me helemaal.
De andere foto's zijn ook not done.
en nogmaals het is géén vergelijking maar ook iets wat ik niet vind kunnen wat moeders in het openbaar uitvoeren.
Ik snap dat je het goor vindt dat mensen een poepluier verschonen als je net zit te eten. Dat staat buiten kijf.
Dat je het echter net zo smerig vindt dat een moeder een baby aan de borst heeft, dat ontgaat me helemaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 23 november 2010 om 09:23
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 23 november 2010 @ 09:21:
En waarom zijn die andere foto's trouwens ook not done? Moet een dikke meneer maar vooral zijn shirt aanhouden en het liefst thuis blijven?Nee, ik bedoel gewoon dat ik niet snap dat mensen zo vallen over een klein stukje borst terwijl iedereen; groot, dik, klein, jong, oud, op het strand zowat naakt rondloopt, daar hoor je nooit iemand over. Maar een klein stukje borst zien waar een kindje aan ligt te drinken, dat is walgelijk en smerig.
En waarom zijn die andere foto's trouwens ook not done? Moet een dikke meneer maar vooral zijn shirt aanhouden en het liefst thuis blijven?Nee, ik bedoel gewoon dat ik niet snap dat mensen zo vallen over een klein stukje borst terwijl iedereen; groot, dik, klein, jong, oud, op het strand zowat naakt rondloopt, daar hoor je nooit iemand over. Maar een klein stukje borst zien waar een kindje aan ligt te drinken, dat is walgelijk en smerig.
dinsdag 23 november 2010 om 09:24
quote:womanizer schreef op 23 november 2010 @ 09:22:
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet zo fijn voor het oog.
Zal het nog maar benadrukken dan: ik vind het verschonen van een luier dan ook niet zo vies als iemand die haar kind voedt. Maar toch zie ik beide niet graag.
Bedoel je het ECHT niet verkeerd om?
Je ziet nog liever een vieze poepluier dan een voedende moeder?
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet zo fijn voor het oog.
Zal het nog maar benadrukken dan: ik vind het verschonen van een luier dan ook niet zo vies als iemand die haar kind voedt. Maar toch zie ik beide niet graag.
Bedoel je het ECHT niet verkeerd om?
Je ziet nog liever een vieze poepluier dan een voedende moeder?
dinsdag 23 november 2010 om 09:24
quote:Maleficent schreef op 23 november 2010 @ 09:23:
[...]
Nee, ik bedoel gewoon dat ik niet snap dat mensen zo vallen over een klein stukje borst terwijl iedereen; groot, dik, klein, jong, oud, op het strand zowat naakt rondloopt, daar hoor je nooit iemand over. Maar een klein stukje borst zien waar een kindje aan ligt te drinken, dat is walgelijk en smerig.Was een reactie op Womanizer, die stelde dat de andere foto's ook not done waren. Want niet fijn voor het oog
[...]
Nee, ik bedoel gewoon dat ik niet snap dat mensen zo vallen over een klein stukje borst terwijl iedereen; groot, dik, klein, jong, oud, op het strand zowat naakt rondloopt, daar hoor je nooit iemand over. Maar een klein stukje borst zien waar een kindje aan ligt te drinken, dat is walgelijk en smerig.Was een reactie op Womanizer, die stelde dat de andere foto's ook not done waren. Want niet fijn voor het oog
dinsdag 23 november 2010 om 09:27
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 23 november 2010 @ 09:24:
[...]
Was een reactie op Womanizer, die stelde dat de andere foto's ook not done waren. Want niet fijn voor het oog
Tja, de mensheid is nou eenmaal niet altijd fijn voor het oog.
Drinkende kindjes vind ik overigens gewoon schattig, of ze nu aan de borst of fles liggen.
[...]
Was een reactie op Womanizer, die stelde dat de andere foto's ook not done waren. Want niet fijn voor het oog
Tja, de mensheid is nou eenmaal niet altijd fijn voor het oog.
Drinkende kindjes vind ik overigens gewoon schattig, of ze nu aan de borst of fles liggen.
dinsdag 23 november 2010 om 09:34
Ik voed overal waar kind honger krijgt. Als iemand daar last van heeft dan heeft 'ie eerst wel heel veel moeite gedaan om uberhaupt te zien dát ik aan het voeden was, en vervolgens zijn/haar uiterste best gedaan om ook nog een glimp van een stukje borst (bah) of (erger nog) tepel (iew!!) te zien... Die mensen zijn gewoon hard op zoek naar iets om zich aan te ergeren. En als ik ze van dienst kan zijn door ze die ergernis te verschaffen doe ik dat met liefde, het is dus eigenlijk heel nobel van mij dat ik voed in het openbaar. Sterker nog, ik denk dat ik maar doorga tot mijn kind minstens 7 is, dan kan ik nog veel meer mensen hun zo gewenste ergernis bezorgen! En dan hebben we lekker ook nog heel veel "voeding" voor nog heel veel van dit soort topics...
dinsdag 23 november 2010 om 09:36
Ik vind het zo af en toe stuitend om te lezen hoe ver de mensen in de westerse wereld af staan van dingen die natuurlijk zijn. De borst geven? Walgelijk! Baby bij je op de kamer? Ik doe geen oog dicht dus hij slaapt maar lekker alleen (vanaf dag 1). Baby huilt? lekker laten huilen, anders verwen je hem alleen maar. Ik las laatst zelfs op het kinderlozen topic dat er mensen waren die het idee dat ze BV zouden hebben gehad van hun moeder walgelijk vinden, dingdong newsflash: je hebt 9 maanden bij je moeder in de buik gezeten en aan de navelstreng gehangen en gruwel, je bent door je moeders vagina gekomen.
dinsdag 23 november 2010 om 09:38
quote:Maleficent schreef op 23 november 2010 @ 09:36:
Ik vind het zo af en toe stuitend om te lezen hoe ver de mensen in de westerse wereld af staan van dingen die natuurlijk zijn. De borst geven? Walgelijk! Baby bij je op de kamer? Ik doe geen oog dicht dus hij slaapt maar lekker alleen (vanaf dag 1). Baby huilt? lekker laten huilen, anders verwen je hem alleen maar. Ik las laatst zelfs op het kinderlozen topic dat er mensen waren die het idee dat ze BV zouden hebben gehad van hun moeder walgelijk vinden, dingdong newsflash: je hebt 9 maanden bij je moeder in de buik gezeten en aan de navelstreng gehangen en gruwel, je bent door je moeders vagina gekomen.En je bent een spermazaadje van je padre geweest. Die hij met stomende seks je moeder in geschoten heeft
Ik vind het zo af en toe stuitend om te lezen hoe ver de mensen in de westerse wereld af staan van dingen die natuurlijk zijn. De borst geven? Walgelijk! Baby bij je op de kamer? Ik doe geen oog dicht dus hij slaapt maar lekker alleen (vanaf dag 1). Baby huilt? lekker laten huilen, anders verwen je hem alleen maar. Ik las laatst zelfs op het kinderlozen topic dat er mensen waren die het idee dat ze BV zouden hebben gehad van hun moeder walgelijk vinden, dingdong newsflash: je hebt 9 maanden bij je moeder in de buik gezeten en aan de navelstreng gehangen en gruwel, je bent door je moeders vagina gekomen.En je bent een spermazaadje van je padre geweest. Die hij met stomende seks je moeder in geschoten heeft
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 23 november 2010 om 09:40