oud emailadres (hotmail) opheffen

23-11-2010 13:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb een oud emailadres wat alleen nog her en der als inlog wordt gebruikt maar niet meer om te mailen. Nu blijkt dit adres spam mailtjes te versturen naar mensen uit het adresboek.

Nu wil ik hem dus opheffen zodat niemand meer wordt lastig gevallen. Iemand enig idee hoe dat kan? (betreft een @hotmail.com adres)

bedankt!
als je je wachtwoord veranderd, is het al voor een groot gedeelte opgelost!

succes
Bij Opties -> meer opties -> Pers. gegevens bekijken en bewerken en daar staat dan account sluiten tussen
Wachtwoord wijzigen wil al vaak helpen tegen het versturen van spam.

Daarnaast heb ik gehoord dat je een soort fake-adres aan moet maken met allemaal nullen. Daar schijnen die spam programma's niet doorheen te kunnen.

Durf niet te beweren dat het 100% werkt, maar vanaf mijn hotmail zijn sinds dat ik beide gedaan heb geen spammailtjes meer verstuurd.
Thanks!

ik heb inmiddels mn wachtwoord gewijzigd. Ik ga even kijken of ik overal mn inlog kan aanpassen waar nu dit emailadres voor wordt gebruikt en dan ga ik hem helemaal sluiten.
quote:Biebeltje schreef op 23 november 2010 @ 13:03:

Wachtwoord wijzigen wil al vaak helpen tegen het versturen van spam.

Daarnaast heb ik gehoord dat je een soort fake-adres aan moet maken met allemaal nullen. Daar schijnen die spam programma's niet doorheen te kunnen.

Durf niet te beweren dat het 100% werkt, maar vanaf mijn hotmail zijn sinds dat ik beide gedaan heb geen spammailtjes meer verstuurd.Als contactpersoon bedoel je?
Misschien ook een idee om je adresboek in dat account gewoon helemaal leeg te maken?
Ja, inderdaad. Die komt dan bovenaan je lijst met contactpersonen te staan.
Enig idee dat je zo'n antwoord ook op desbetreffende site kan vinden? Is vaak hoor; dat als je iets wilt opheffen het op de desbetreffende site stáát. Zomaar. Ineens! Makkelijk dat het is!
Ik heb precies hetzelfde gehad (en ik ben zelfs laatst gehacked geweest). Ik heb mijn virsusscan erover heen gehaald en mijn wachtwoord/geheime vraag veranderd en toen ging het weer goed.

Contactpersonen weghalen helpt niet, want Hotmail slaat ze ook automatisch op.

Ik wist trouwens niet dat je het emailadres ook kunt sluiten. Goed om te weten.
Helaas heeft allemaal geen zin.. Waarom niet:

Als je hotmail gehacked is, is jou adresboek toch al gekopieerd.

Voor het verzenden met jou hotmail account, hebben ze jou account helemaal niet nodig, dus gooi maar weg, maar verwacht geen resultaat.

Neem gewoon nieuw adres en laat je kennissen weten dat ze je oude adres blokkeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven