oud emailadres (hotmail) opheffen
dinsdag 23 november 2010 om 13:00
Hallo,
ik heb een oud emailadres wat alleen nog her en der als inlog wordt gebruikt maar niet meer om te mailen. Nu blijkt dit adres spam mailtjes te versturen naar mensen uit het adresboek.
Nu wil ik hem dus opheffen zodat niemand meer wordt lastig gevallen. Iemand enig idee hoe dat kan? (betreft een @hotmail.com adres)
bedankt!
ik heb een oud emailadres wat alleen nog her en der als inlog wordt gebruikt maar niet meer om te mailen. Nu blijkt dit adres spam mailtjes te versturen naar mensen uit het adresboek.
Nu wil ik hem dus opheffen zodat niemand meer wordt lastig gevallen. Iemand enig idee hoe dat kan? (betreft een @hotmail.com adres)
bedankt!
dinsdag 23 november 2010 om 13:03
Wachtwoord wijzigen wil al vaak helpen tegen het versturen van spam.
Daarnaast heb ik gehoord dat je een soort fake-adres aan moet maken met allemaal nullen. Daar schijnen die spam programma's niet doorheen te kunnen.
Durf niet te beweren dat het 100% werkt, maar vanaf mijn hotmail zijn sinds dat ik beide gedaan heb geen spammailtjes meer verstuurd.
Daarnaast heb ik gehoord dat je een soort fake-adres aan moet maken met allemaal nullen. Daar schijnen die spam programma's niet doorheen te kunnen.
Durf niet te beweren dat het 100% werkt, maar vanaf mijn hotmail zijn sinds dat ik beide gedaan heb geen spammailtjes meer verstuurd.
dinsdag 23 november 2010 om 13:08
quote:Biebeltje schreef op 23 november 2010 @ 13:03:
Durf niet te beweren dat het 100% werkt, maar vanaf mijn hotmail zijn sinds dat ik beide gedaan heb geen spammailtjes meer verstuurd.Als contactpersoon bedoel je?
Durf niet te beweren dat het 100% werkt, maar vanaf mijn hotmail zijn sinds dat ik beide gedaan heb geen spammailtjes meer verstuurd.Als contactpersoon bedoel je?
dinsdag 23 november 2010 om 16:28
Ik heb precies hetzelfde gehad (en ik ben zelfs laatst gehacked geweest). Ik heb mijn virsusscan erover heen gehaald en mijn wachtwoord/geheime vraag veranderd en toen ging het weer goed.
Contactpersonen weghalen helpt niet, want Hotmail slaat ze ook automatisch op.
Ik wist trouwens niet dat je het emailadres ook kunt sluiten. Goed om te weten.
Contactpersonen weghalen helpt niet, want Hotmail slaat ze ook automatisch op.
Ik wist trouwens niet dat je het emailadres ook kunt sluiten. Goed om te weten.
donderdag 25 november 2010 om 15:23
Helaas heeft allemaal geen zin.. Waarom niet:
Als je hotmail gehacked is, is jou adresboek toch al gekopieerd.
Voor het verzenden met jou hotmail account, hebben ze jou account helemaal niet nodig, dus gooi maar weg, maar verwacht geen resultaat.
Neem gewoon nieuw adres en laat je kennissen weten dat ze je oude adres blokkeren.
Als je hotmail gehacked is, is jou adresboek toch al gekopieerd.
Voor het verzenden met jou hotmail account, hebben ze jou account helemaal niet nodig, dus gooi maar weg, maar verwacht geen resultaat.
Neem gewoon nieuw adres en laat je kennissen weten dat ze je oude adres blokkeren.