Primark is het wat?
dinsdag 23 november 2010 om 22:55
Het is een hysterische ervaring die je meegemaakt moet hebben.
Wat mij betreft is de Primark alleen geschikt voor zomerdingetjes voor op het strand en gapen naar bordjes met 'vanaf hier 2 uur tot de kassa' d'r op... Allemaal voor dat ultieme efteling-dagje-weg gevoel!
edit: Maar eigenlijk is het natuurlijk hartstikke leuk om met een rode kop rond te rennen op zoek naar dat ene shirtje van 2 euro; ik wil niet te negatief doen
Wat mij betreft is de Primark alleen geschikt voor zomerdingetjes voor op het strand en gapen naar bordjes met 'vanaf hier 2 uur tot de kassa' d'r op... Allemaal voor dat ultieme efteling-dagje-weg gevoel!
edit: Maar eigenlijk is het natuurlijk hartstikke leuk om met een rode kop rond te rennen op zoek naar dat ene shirtje van 2 euro; ik wil niet te negatief doen
dinsdag 23 november 2010 om 23:01
dinsdag 23 november 2010 om 23:10
Ik vind het vooral voor kinderkleding de moeite waard, maar ik heb een grote maat en daar hebben ze niet veel in. Het is inderdaad wel druk, dus je moet er echt de tijd voor nemen, bij de kassa's lijken de rijen heel erg lang, maar er zijn wel 20 kassa's op iedere verdieping dus het gaat heel snel. Ik ga er iedere keer met volle tassen weer naar buiten want het is echt spotgoedkoop. De kwaliteit kun je vergelijken met H&M, maar dan voor zeeman/wibra prijzen. Ze hebben ook mooie dekbedhoezen en kussenhoezen e.d.
dinsdag 23 november 2010 om 23:13
Als je daar een beetje normaal wil winkelen dan moet je zorgen dat je om 9.00u voor de deur staat.
Ook voor volwassenen zijn er echt wel leuke dingen te halen, hoor. (althans, voor mij wel, voor Bambo niet want het is niet zo geweldige kwaliteit allemaal.. en ik ben vrouw dus hoe meer hoe beter, Primark-basics zijn super te combineren met beter spul!) Vooral de accessoires vind ik geweldig daar, shawls, tassen, reistassen, armbanden etc. Voor een paar tientjes heb je een hele tas volgestouwd. Je kan het maar in je kast hebben liggen.. ja toch?
Ook voor volwassenen zijn er echt wel leuke dingen te halen, hoor. (althans, voor mij wel, voor Bambo niet want het is niet zo geweldige kwaliteit allemaal.. en ik ben vrouw dus hoe meer hoe beter, Primark-basics zijn super te combineren met beter spul!) Vooral de accessoires vind ik geweldig daar, shawls, tassen, reistassen, armbanden etc. Voor een paar tientjes heb je een hele tas volgestouwd. Je kan het maar in je kast hebben liggen.. ja toch?
dinsdag 23 november 2010 om 23:18
dinsdag 23 november 2010 om 23:19
Ik vind de primark super voor sokken, bhs in grotere maat, spijkerbroeken, shirts met lange mouwen, ondergoed, nachtkleding. Dat heb ik er allemaal gekocht voor weinig ( en kwaliteit doet niet onder voor de h&m).
Kan me voorstellen dat niet alles goede kwaliteit is maar dat is het bij de h&m ook niet en dit is echt goedkoper.
Wat betreft de drukte: er zijn meer primarks dan alleen die in rotterdam. Luik en bremen zijn minder druk. Ze hebben een behoorlijk goed kassasysteem waardoor je nooit lang in de rij voor de kassa staat. Paskamera zijn een heeeeeeeeel ander verhaal. Altijd zorgen dat je dus kleren aandoet waarmee je in de winkel dingen kan passen.
Kan me voorstellen dat niet alles goede kwaliteit is maar dat is het bij de h&m ook niet en dit is echt goedkoper.
Wat betreft de drukte: er zijn meer primarks dan alleen die in rotterdam. Luik en bremen zijn minder druk. Ze hebben een behoorlijk goed kassasysteem waardoor je nooit lang in de rij voor de kassa staat. Paskamera zijn een heeeeeeeeel ander verhaal. Altijd zorgen dat je dus kleren aandoet waarmee je in de winkel dingen kan passen.
dinsdag 23 november 2010 om 23:26
ik zou er niet twee uur voor in de trein gaan zitten zoals sommige meiden, maar als je toch in de buurt bent of het is dichtbij is het zeker de moeite waard. Kan er altijd wel wat vinden. De kleding vind ik niet zo. Heb er wel eens een basic shirt of vestje gehaald, verder niet. Slechte pasvorm bijvoorbeeld, ik zie er wel eens leuke jurkjes hangen maar dan pas ik het aan en zit het totaal niet, en ik heb geen moeilijk figuur. Ik kom er vooral voor dingen als sokken, elastiekjes, zwarte panty's, huidskleurige bh en dat soort dingen, dingen waar je zo min mogelijk geld aan wil uitgeven, altijd fijn dat je dat daar voor een paar euro vind. Ook wel eens riempjes gehaald, toilettasjes, ze hebben best leuke dingetjes. Als ik ben wezen shoppen en ik heb nog 10 euro (van mijn shopbudget dan he) dan maak ik die daar nog even op.
woensdag 24 november 2010 om 00:07
Ik zit even goed na te denken maar ik heb echt niks meer in de kast liggen aan kleding wat ik van jan.-aug. dit jaar bij Primark heb gekocht (dus geen accessoires). Dat was echt wel op na een paar keer wassen. Oh wacht, wel wat slips en 2 bh's.
Die heb je daar ook voor nop zowat en dat zijn inderdaad wel aardige setjes! (maar ik heb veel lingerie dus draag alles niet even vaak)
Zou er vooral naartoe gaan voor de extra's. Zeker als je er niet naast de deur woont.
Die heb je daar ook voor nop zowat en dat zijn inderdaad wel aardige setjes! (maar ik heb veel lingerie dus draag alles niet even vaak)
Zou er vooral naartoe gaan voor de extra's. Zeker als je er niet naast de deur woont.
woensdag 24 november 2010 om 07:33
Ik ben verslaafd aan Primark!
Ik woon in London en kan dus kiezen uit meerdere grote winkels. Oxford Street is mega druk, daar ga ik nooit heen.
Maar in Hammersmith zit een rustige en bijna net zo groot. Ik sta daar nooit in de rij.
Ik vind ook dat de kwaliteit niet onder doet voor H&M.
En ze hebben gewoon erg leuke kleding voor een klein prijsje. Kan ik niet laten hangen.
Ik koop ook veel kinderkleding (voor mijn neefjes en nichtjes) en dat is echt super leuk spul!
Gewoon een keer heen gaan en dan je eigen mening vormen.
Ik woon in London en kan dus kiezen uit meerdere grote winkels. Oxford Street is mega druk, daar ga ik nooit heen.
Maar in Hammersmith zit een rustige en bijna net zo groot. Ik sta daar nooit in de rij.
Ik vind ook dat de kwaliteit niet onder doet voor H&M.
En ze hebben gewoon erg leuke kleding voor een klein prijsje. Kan ik niet laten hangen.
Ik koop ook veel kinderkleding (voor mijn neefjes en nichtjes) en dat is echt super leuk spul!
Gewoon een keer heen gaan en dan je eigen mening vormen.
woensdag 24 november 2010 om 08:12
Ik woon er vlak bij. Ik kan er even langs rijden met de fiets maar ik zou er niet de trein voor pakken. Het is een soort grote H&M met zeemanprijzen.
Toch vind ik het altijd leuk om even te neuzen wanneer het niet druk is. Ik heb wel op bijna alle kleding iets aan te merken. Zo had ik laatst een waanzinnig gave jas aan, maar dan vond ik het weer jammer dat de naad aan de voorkant slordig was afgewerkt, dus hij wqs die ¤20,- niet waard. Ik vind het ideaal voor sieraden, tasjes, sjaals, mutsen en dit soort spul.
Toch vind ik het altijd leuk om even te neuzen wanneer het niet druk is. Ik heb wel op bijna alle kleding iets aan te merken. Zo had ik laatst een waanzinnig gave jas aan, maar dan vond ik het weer jammer dat de naad aan de voorkant slordig was afgewerkt, dus hij wqs die ¤20,- niet waard. Ik vind het ideaal voor sieraden, tasjes, sjaals, mutsen en dit soort spul.
woensdag 24 november 2010 om 08:43
Ik vind het de hel op aarde! Ik heb zoveel lyrische verhalen er over gehoord, maar ik vond het drie keer niks!
Het is enorm druk (zelfs om half 10 's ochtends), de kleding ziet er niet uit op het eerste oog en je hebt ook de ruimte niet om lekker te gaan snuffelen.
Ligt er misschien ook aan dat ik het enorm warm krijg als ik al die mensen zie krioelen en het haat als iemand tegen me aanstaat te wroeten omdat ze hetzelfde kledingstuk willen screenen....
Nee, ik was snel weer buiten, op naar een rustigere winkel!
Kassasysteem is wel weer uitermate prettig, veel kassa's en je bent snel aan de beurt! Als H&M dat nou eens had....
Het is enorm druk (zelfs om half 10 's ochtends), de kleding ziet er niet uit op het eerste oog en je hebt ook de ruimte niet om lekker te gaan snuffelen.
Ligt er misschien ook aan dat ik het enorm warm krijg als ik al die mensen zie krioelen en het haat als iemand tegen me aanstaat te wroeten omdat ze hetzelfde kledingstuk willen screenen....
Nee, ik was snel weer buiten, op naar een rustigere winkel!
Kassasysteem is wel weer uitermate prettig, veel kassa's en je bent snel aan de beurt! Als H&M dat nou eens had....
woensdag 24 november 2010 om 08:49
Ik vind de kwaliteit prima. Heb een heleboel tshirts met lange mouw voor onder mijn werkkleding en vind dat het langer mee gaat dan die van de H&M. Net in londen ook weer een hele bak aan basiskleding gehaald (had ik t geweten van die rustige primark...idee voor de volgende keer). Ach en als het maar een seizoen mee gaat is dat geen ramp , zo duur is het niet.
De Winkel is idd een ervaring opzich; op Oxfordstraat staat er op zondag op 11.30 zeker een man of 100 in de rij om naar binnen te gaan. Heb met open mond staan kijken!
De Winkel is idd een ervaring opzich; op Oxfordstraat staat er op zondag op 11.30 zeker een man of 100 in de rij om naar binnen te gaan. Heb met open mond staan kijken!