Mode & Beauty alle pijlers

Primark is het wat?

23-11-2010 22:48 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vraag spreekt voor zich.. is het de moeite waard van een bezoekje?
1 woord: af-schu-we-lijk.
quote:DJ Momo schreef op 22 februari 2011 @ 20:38:

1 woord: af-schu-we-lijk.De zaak zelf of wat er hangt?
Oh ik ben in Londen geweest en ik vond het super leuk, gewoon om te kijken alleen al. Heb er een aantal basics gekocht waar ik erg tevreden over ben, hemdjes, een pyjama, sokken etc.

Over twee jaar komt er hier in de buurt schijnbaar een, ik kijk er nu al naar uit
Primark is heel leuk maar wat vreselijk is...stroomstoring en dan in Primark zijn! Allemaal mochten we niet naar buiten de lichten waren natuurlijk ook uitgvallen dus daar sta je dan met zo'n duizend man...sindsdien niet meer geweest maar weer eens snel een bezoekje doen.
Ik ga volgende week voor het eerst.

Ben benieuwd!
quote:Superhuisvrouw schreef op 22 februari 2011 @ 21:10:

[...]

De zaak zelf of wat er hangt?alles, de zaak, de collectie, de kwaliteit, het publiek.
quote:DJ Momo schreef op 23 februari 2011 @ 09:54:

[...]

alles, de zaak, de collectie, de kwaliteit, het publiek.Ook jij maakt deel uit van dat publiek!
Prima voor:

-kinderkleren (verre van alles is leuk, maar met een jeans voor 8 euro kan in mijn ogen niet veel mis zijn en er zijn soms best grappige t-shirts)

-accessoires. Ringen! Armbanden! Haarprullen!

-schoenen waarvan je weet dat je ze maar een paar keer per jaar gaat aandoen (genre feestsandaaltjes met naaldhakken waar ik eigenlijk amper op kan staan)

-nachtkledij

Ik ga in Luik overigens en dat valt nog best mee qua aanschuiven (maximum een minuutje of tien)
quote:[message=8506067,noline]boebele schreef op 22 Leuk voor als je in de buurt woont, maar ik zou er niet stad en land voor gaan afreizen.Inderdaad. Ik woon er dan wel in de buurt en ik kan op één hand tellen hoe vaak ik er in één jaar kom. Ik koop er eigenlijk alleen mijn nachtkleding, slofjes en vaatdoekjes. Ik vind de tassen soms ook erg leuk.
Ik ben geweest en het viel me eigenlijk een beetje tegen.

Veel van alles maar alles leek ook op elkaar.

De rijen bij de paskamer waren afschuwelijk, echt niet normaal.

En dat op maandagochtend..

(Ik winkel en pas sowieso niet graag dus toen ik dat zag was ik in shock dat veel anderen wel zo gek zijn om ZOLANG in de rij te staan...)

Kassasysteem vond ik wel handig.
Weet je wat je dan moet doen, als je niet in de rij wilt gaan staan voor de pashokjes? Gewoon de hele boel afrekenen bij de kassa (de rijen voor de kassa's gaan snel) en de kleding passen in een nabijgelegen willeukeurige kledingzaak. Vervolgens alles wat niet goed is terugbrengen bij Primark.

Vond het wel een geniaal idee van mezelf en heb het zelf ook zo gedaan
tegenwoordig is de primark rotterdam van maandag tot donderdag open tot 19u. En van 18u tot 19u is het onwijs rustig.

Verder vind ik van sommige dingen de kwaliteit goed en van sommige dingen niet.

Bijv flanelen pyama's zijn onwijs gekrompen bij mij.
quote:marcaro schreef op 12 maart 2011 @ 18:38:

tegenwoordig is de primark rotterdam van maandag tot donderdag open tot 19u. En van 18u tot 19u is het onwijs rustig.

Bijv flanelen pyama's zijn onwijs gekrompen bij mij.Ja, dat heb ik ook hoor. Dat is wel vervelend, dan wordt het meer een kindermaat . Maar verder vind ik een geweldige winkel, voor weinig geld!
quote:marcaro schreef op 12 maart 2011 @ 18:38:

Bijv flanelen pyama's zijn onwijs gekrompen bij mij.

Fijn dat ik dat weet. Het was er net gigantisch druk!

Ik heb daarstraks een BH gekocht,nou echt. Ik heb nog nooit zo'n goeie tietenhouder gehad! Alsof ik een borstlift heb gehad. Ik heb niet echt de meest stevige borsten en het probleem heb ik altijd bij push-ups dat m'n borsten eruit floepen bij bewegingen. Staat erg lelijk als ik een strak truitje aan heb en het zit niet comfortabel. Maar met deze bh van de Primark, echt ongelofelijk! Ik heb wel eens ¤100,- uitgegeven voor een bh die net zo heerlijk zat als deze! Hij was maar ¤2,-!!! Ik ga straks nog een witte halen!!!

Oh voor degene die wilen weten welke het is, het is de Magic Boost, wrapped in lace, Ultra Light. Er zijn nog heel veel A-tjes en B-tjes. In Rotterdam. Ze hangen niet aan de muur maar aan een eilandje zeg maar. Ze zijn afgeprijst van ¤6,- naar ¤2,-
anoniem_110918 wijzigde dit bericht op 25-03-2011 18:33
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
bedankt voor de tip! Voor 2 euro kan je er ook geen buil aan vallen. Toch maar weer eens langs gaan binnenkort. Mijn vriendin woont er om de hoek, kan ik het mooi met een bezoekje aan haar combineren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven