3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
woensdag 24 november 2010 om 16:54
Minigravin speelt met iedereen en vindt ook iedereen leuk. Ontzettend goede eigenschap maar niet dat ze zich laat ondersneeuwen en alles maar goed vind.
Het heeft ook zijn voordelen hoor want ook iedereen wil met haar spelen, word soms niet goed van al die uitnodigingen.
Maar dit kind is inderdaad een stom kind en ik zie het al vanaf het moment dat ze hier woonden. Graaf vond altijd: ach het zijn kinderen. Helaas bracht de leidster van de BSO vorige week onder mijn aandacht (en van Graaf) dat minigravin hartstikke lekker bezig is 's-ochtends totdat, juist het buurmeisje komt. Zij neemt de boel over en minigravin is ineens een volger. Wel fijn dat het Graaf het nu dus ook zag (moest zien) maar wel vervelend dat mijn onderbuikgevoel dus klopte.
Het heeft ook zijn voordelen hoor want ook iedereen wil met haar spelen, word soms niet goed van al die uitnodigingen.
Maar dit kind is inderdaad een stom kind en ik zie het al vanaf het moment dat ze hier woonden. Graaf vond altijd: ach het zijn kinderen. Helaas bracht de leidster van de BSO vorige week onder mijn aandacht (en van Graaf) dat minigravin hartstikke lekker bezig is 's-ochtends totdat, juist het buurmeisje komt. Zij neemt de boel over en minigravin is ineens een volger. Wel fijn dat het Graaf het nu dus ook zag (moest zien) maar wel vervelend dat mijn onderbuikgevoel dus klopte.
woensdag 24 november 2010 om 17:22
Ja heel lastig. Ik weet hoe ik zelf was vroeger en wil niet dat haar dat overkomt. Ik durfde niets en was van iedereen bang.
Zij speelt met iedereen. Ze spelen dan ook echt samen. Dat gaat niet met het buurmeisje. Als minigravin iets wil zijn wat zij ook wil zijn dan spelen ze het niet meer. En als minigravin iets wil zijn wat het buurmeisje al is (maar dan dus even haar beurt) dan spelen ze het ook niet meer. Alles moet zoals buurmeisje het wil anders gaat het niet meer door. Nou ja, ik heb genoeg voorbeelden maar dat heeft geen zin natuurlijk. Jullie begrijpen wat ik bedoel.
Minigravin speelt ook wel vaak met anderen maar buurmeisje blijft een aantrekkingskracht hebben. Ze was natuurlijk ook het eerste meisje waar ze uberhaupt mee speelde hier omdat ze nou eenmaal het buurmeisje is.
Minigravin heeft ook een meisje in de klas die buiten de groep valt qua uiterlijk en gedrag. Ze is heel fors en heeft een hele zware stem. Zij speelt er wel mee.
Vorige keer wilde dat meisje met minigravin en buurmeisje spelen maar dat wilde buurmeisje niet. Die heeft dat gezegd en heeft zich omgedraaid en haar verder genegeerd.
Ik weet dat kinderen hard zijn maar dit vind ik echt ongelooflijk. Ik vind dat zo zielig voor dat grietje. Ze wil zo graag met iedereen spelen en bij iedereen spelen maar niemand nodigt haar uit. Is toch sneu? Ik heb al met de moeder van haar afgesproken dat we binnenkort een bakkie doen zodat de kinderen kunnen spelen. En nee, normaal doe ik dat niet met de moeders erbij maar in dit geval lijkt het me wel handig.
Zij speelt met iedereen. Ze spelen dan ook echt samen. Dat gaat niet met het buurmeisje. Als minigravin iets wil zijn wat zij ook wil zijn dan spelen ze het niet meer. En als minigravin iets wil zijn wat het buurmeisje al is (maar dan dus even haar beurt) dan spelen ze het ook niet meer. Alles moet zoals buurmeisje het wil anders gaat het niet meer door. Nou ja, ik heb genoeg voorbeelden maar dat heeft geen zin natuurlijk. Jullie begrijpen wat ik bedoel.
Minigravin speelt ook wel vaak met anderen maar buurmeisje blijft een aantrekkingskracht hebben. Ze was natuurlijk ook het eerste meisje waar ze uberhaupt mee speelde hier omdat ze nou eenmaal het buurmeisje is.
Minigravin heeft ook een meisje in de klas die buiten de groep valt qua uiterlijk en gedrag. Ze is heel fors en heeft een hele zware stem. Zij speelt er wel mee.
Vorige keer wilde dat meisje met minigravin en buurmeisje spelen maar dat wilde buurmeisje niet. Die heeft dat gezegd en heeft zich omgedraaid en haar verder genegeerd.
Ik weet dat kinderen hard zijn maar dit vind ik echt ongelooflijk. Ik vind dat zo zielig voor dat grietje. Ze wil zo graag met iedereen spelen en bij iedereen spelen maar niemand nodigt haar uit. Is toch sneu? Ik heb al met de moeder van haar afgesproken dat we binnenkort een bakkie doen zodat de kinderen kunnen spelen. En nee, normaal doe ik dat niet met de moeders erbij maar in dit geval lijkt het me wel handig.
woensdag 24 november 2010 om 17:30
woensdag 24 november 2010 om 17:41
woensdag 24 november 2010 om 18:39
Jeetje Vin, wat lastig!
Laat Minivin maar lekker afreageren! wel op een acceptabele manier natuurlijk maar zij moet even ontladen nadat ze zich waarschijnlijk heeft ingehouden vandaag
Ze is natuurlijk nog best wel jong (4 toch?) ze krijgt straks vanzelf voorkeur voor kinderen die beter bij haar passen, verbied haar niet om met iemand te spelen maar probeer haar voorzichtig te sturen, leer haar dat bepaald gedrag niet acceptabel is en laat haar zelf de keuze maken of ze nog met het betreffende kind wil spelen!
Misschien is dit wel ongevraagd advies en zit je er helemaal niet op te wachten maar wou graag mijn ervaring met je delen
Laat Minivin maar lekker afreageren! wel op een acceptabele manier natuurlijk maar zij moet even ontladen nadat ze zich waarschijnlijk heeft ingehouden vandaag
Ze is natuurlijk nog best wel jong (4 toch?) ze krijgt straks vanzelf voorkeur voor kinderen die beter bij haar passen, verbied haar niet om met iemand te spelen maar probeer haar voorzichtig te sturen, leer haar dat bepaald gedrag niet acceptabel is en laat haar zelf de keuze maken of ze nog met het betreffende kind wil spelen!
Misschien is dit wel ongevraagd advies en zit je er helemaal niet op te wachten maar wou graag mijn ervaring met je delen