Ik wil Wuiles terug!

24-11-2010 21:52 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, nu heeft het wel lang genoeg geduurd, dit forum zonder de bondige, directe en rake opmerkingen van Wuiles. Zonder die vertrouwde avatar met die rare krokodillen.

Daarom dit topic: IK WIL WUILES TERUG.

Dat moest ik even kwijt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
hahaha wat is dat eigenlijk, de wet van wuiles? :P
Wist geeneens dat ze weg was

Succes met je actie volgensmij was ze wel ok, grappig dat ik nu pas weet wat haar avatar was, heb het nooit helemaal begrepen
Wat is er met Wuiles dan heeft ze een ban ofzo?

Nou zie het Wuiles welkom trg topic wel verschijnen
Het gras aan de overkant is niet groen.
De kans dat het nog goed komt met een relatie wordt kleiner naarmate de openingspost langer is.

Wuiles is zelf vertrokken, helaas. Maar ik wil haar toch terug.
Haha ik had verwacht dat nummerzoveel dit topic zou hebben geopend.

Van mij mag ze ook terug. Ik snap aan de ene kant wel dat ze weg is, maar aan de andere kant niet want ze schreef toch nooit persoonlijke dingen? Of heb ik dat gemist?
Ik ook!

Ik mis haar wijsheid!

(en de schop onder mijn kont die ze me ooit beloofd heeft)

@Anne Boleyn, de wet van Wuiles: lees mijn motto
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Van mij mag ze ook terug. Eén van de weinigen aan wier opmerkingen ik me kan scherpen. Als ze onder een andere nick terug zou komen zou ik haar direct herkennen, vermoed ik.
is wuiles weg? waarom?
Is Wuiles weg? He, wat jammer, ik las haar altijd graag op het forum!
Wuiles is idd zelf vertrokken uit onvrede met het beleid.

Toen ze haar account heeft opgezegd hebben ze direct alles geblokkeerd, dus ze kan hier ook niet meer meelezen want ze komt de site niet meer op. (Ik heb destijds alle berichtjes op haar afscheidstopic voor haar gekopieerd/geplakt en aan haar doorgestuurd.
Jammer vond Wuiles altijd erg scherp reageren.
Het gras aan de overkant is niet groen.
De site niet meer op? Blokkeren snap ik maar kan ze dan ook niet meer op viva.nl?
Wil ze zelf wel terug?

(Heeft iemand Feliciaatje forumgewijs nog gezien?)
Nummerzoveel, zeg maar tegen haar dat we haar missen dan. Hebben ze haar een IP ban gegeven dan? Dat is wel raar.
quote:quattro35 schreef op 24 november 2010 @ 22:20:

Wil ze zelf wel terug?

(Heeft iemand Feliciaatje forumgewijs nog gezien?)Ik ben bang van niet.
Nee, ze wil zelf niet terug. En het lijkt idd op een IP ban, wat idd heel raar is. Maar ik zal het haar doorgeven.
Als het een IP ban is zou ik dat een hele grove belediging vinden richting Wuiles! Dat heeft ze niet verdiend.

Al kent ze me niet, ook ik mis haar als forummer. Las haar graag.
Ik las toevallig vandaag een oud topic waarin Digi voorbij kwam en ik moest zo ontzettend om haar opmerkingen lachen dat ik het jammer vind dat ze weg is.

Uiteraard begrijp ik waarom, daar gaat het nu niet om, maar ik mis haar gekkigheid wel.

Een beetje off-topic
Ik mis Wuiles ook.

(en nog wel meer)
quote:nummerzoveel schreef op 24 november 2010 @ 22:15:

Toen ze haar account heeft opgezegd hebben ze direct alles geblokkeerd, dus ze kan hier ook niet meer meelezen want ze komt de site niet meer op. (Ik heb destijds alle berichtjes op haar afscheidstopic voor haar gekopieerd/geplakt en aan haar doorgestuurd.ah... forum-euthanasie?
quote:nummerzoveel schreef op 24 november 2010 @ 22:15:

Toen ze haar account heeft opgezegd hebben ze direct alles geblokkeerd, dus ze kan hier ook niet meer meelezen want ze komt de site niet meer op. (Ik heb destijds alle berichtjes op haar afscheidstopic voor haar gekopieerd/geplakt en aan haar doorgestuurd.

Zeg maar tegen haar dat ze als ze viva opstart op uitloggen moet klikken. Dan kan je weer meelezen.

Weet ik toen ik een ban had, ik sta hier altijd automatisch ingelogd en dan kan je niet meelezen met een ban. Wel als je je uitlogt (rechtsbovenin).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wát, een IP-ban alleen omdat iemand aangeeft te vertrekken wegens beleid en het account gewist wil zien? Ik heb flink om de crisis heen weten te forummen maar hier valt mijn kinnebak echt van op het parket...

(En ik mis Wuiles ook )
Ja digi ook ja..
Ik mis haar ook....:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven