Tangaslip?
woensdag 24 november 2010 om 22:28
Ooit had ik er een van mijn moeder gekregen, een tangaslip! Hebben jullie enig idee waar je zoiets koopt? Ik geloof dat zij dat toen ooit eens bij de Hema had gekocht, die verkoopt dat geloof ik alleen niet meer (niet op de website in iedergeval). Want waar ik ook zoek op internet of ik krijg strings (voor mannen) of seks ondergoed!
woensdag 24 november 2010 om 22:38
quote:Simooon schreef op 24 november 2010 @ 22:37:
Enn als TO bij die link gaat bestellen heeft ze volgens mij voor een leven lang slips Dan hebbie ook wat!
Enn als TO bij die link gaat bestellen heeft ze volgens mij voor een leven lang slips Dan hebbie ook wat!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 24 november 2010 om 22:47
Haha thanks! Maar heb liever toch gewoon een nederlandse winkel. Om nou helemaal ondergoed op Ebay te bestellen gaat me wat te ver ;P
Maar geeftoe, toch raar dat dit nergens meer te vinden is?
Ik vind het namelijk sexier dan een hipster maar niet te verhullend als een string.
Zoeken op G-string helpt me btw ook niet verder, hij komt gewoon met normale strings..
Maar geeftoe, toch raar dat dit nergens meer te vinden is?
Ik vind het namelijk sexier dan een hipster maar niet te verhullend als een string.
Zoeken op G-string helpt me btw ook niet verder, hij komt gewoon met normale strings..
woensdag 24 november 2010 om 23:54
woensdag 24 november 2010 om 23:54