Mode & Beauty alle pijlers

Tangaslip?

24-11-2010 22:28 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit had ik er een van mijn moeder gekregen, een tangaslip! Hebben jullie enig idee waar je zoiets koopt? Ik geloof dat zij dat toen ooit eens bij de Hema had gekocht, die verkoopt dat geloof ik alleen niet meer (niet op de website in iedergeval). Want waar ik ook zoek op internet of ik krijg strings (voor mannen) of seks ondergoed!

Mijn eerste gedachte was de Pabo.
Ah know`t, tha shunt
Dat zal toch wel gewoon bij de pabo en christine te koop zijn?
hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En als ik goed google geloof ik dat een G string hetzelfde is, dus misschien heb je meer geluk als je op die term zoekt.
Enn als TO bij die link gaat bestellen heeft ze volgens mij voor een leven lang slips
quote:Simooon schreef op 24 november 2010 @ 22:37:

Enn als TO bij die link gaat bestellen heeft ze volgens mij voor een leven lang slips Dan hebbie ook wat!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ok nou dan twee ... Francois de Loire tanga's
En hier
Laatste hoor :) Zwart en wit :)
Gewist.

Het]modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Haha thanks! Maar heb liever toch gewoon een nederlandse winkel. Om nou helemaal ondergoed op Ebay te bestellen gaat me wat te ver ;P

Maar geeftoe, toch raar dat dit nergens meer te vinden is?

Ik vind het namelijk sexier dan een hipster maar niet te verhullend als een string.

Zoeken op G-string helpt me btw ook niet verder, hij komt gewoon met normale strings..
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Die abri heb ik indd gezien, leuk setje btw! maar heb niet gezien of het een tangaslip was! Kan je ook niet zo goed zien aan de voorkant, maar ik zal er morgen opletten als ik er langs rij!
Gewist.

Sloggi heeft ze in het assortiment
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Deze is van microvezel ofzo, volgens mij is dat van dat zweetspul.
Heb ze ook gevonden bij Otto!! 10 voor ¤ 14,99!
postorderbedrijven zoalls wehkamp, neckermann en otto hebben ze meestal nog wel.

Vroeger had ik ze ook weleens, inderdaad best apart dat je ze nergens meer ziet, allemaal overgenomen door hipsters en van die halve strings, hipsterstrings heten ze officieel geloof ik.
Geen geld! Maar hou er rekening mee dat ze niet lang meegaan.

Ik koop zelf altijd veel strings voor weinig maar ben wel al snel bezig om het losgelaten elastiek af te knippen.

Maar aan 15 euries kun je je ook geen bult vallen toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven