Lush!
dinsdag 23 november 2010 om 08:51
dinsdag 23 november 2010 om 14:56
quote:groenoogje1962 schreef op 22 november 2010 @ 19:04:
Even een vraagje van een beginnende lusher. Wat is skinny dip buttercream? Wat is little M Sunshine? Is Fairy tail scrub voor het hele lichaam?
Kan je die niet vinden via lush.nl ? En dan via het zoekschermpje?
Ik ken wel sugar plum fairy, die is voor je hele lichaam. De rest ken ik ook niet...
Even een vraagje van een beginnende lusher. Wat is skinny dip buttercream? Wat is little M Sunshine? Is Fairy tail scrub voor het hele lichaam?
Kan je die niet vinden via lush.nl ? En dan via het zoekschermpje?
Ik ken wel sugar plum fairy, die is voor je hele lichaam. De rest ken ik ook niet...
donderdag 25 november 2010 om 09:46
quote:groenoogje1962 schreef op 22 november 2010 @ 19:04:
Fairy tail scrub is voor het lichaam (niet gezicht).
Een buttercream gebruik je onder de douche, als bescherming voor de huid.
LMS ken ik niet.
Fairy tail scrub is voor het lichaam (niet gezicht).
Een buttercream gebruik je onder de douche, als bescherming voor de huid.
LMS ken ik niet.
donderdag 25 november 2010 om 11:48
Ik vind de zepen sowieso niet zo romig, maar er zullen vast romigere (is dat een woord?) zepen zijn dan anderen. I should coco en Milkybar zijn volgens mij ook wel meer romig.
Zelf heb ik een voorkeur voor de jellies en Very Cherry gaf de geweldige tip om de bubbelbars (voor in bad) in een puf te kruimelen. Dat is ook erg lekker en schuimend romig om je mee te wassen! (en voordelig, want je hebt maar een stukje nodig per douchebeurt)
Zelf heb ik een voorkeur voor de jellies en Very Cherry gaf de geweldige tip om de bubbelbars (voor in bad) in een puf te kruimelen. Dat is ook erg lekker en schuimend romig om je mee te wassen! (en voordelig, want je hebt maar een stukje nodig per douchebeurt)
donderdag 25 november 2010 om 12:21
Ik ken de meeste jellies.
Woosh = heel fris, lekker om wakker te worden
Sweetie pie = zoet en een beetje fris (lekkere warme geur)
The joy of jelly = nogal een zware bloemachtige geur (vond hem minder lekker)
Iced wine = erg lekker, fris en fruitig maar ook warm (kerstartikel, dus die is alleen deze periode verkrijgbaar)
Woosh = heel fris, lekker om wakker te worden
Sweetie pie = zoet en een beetje fris (lekkere warme geur)
The joy of jelly = nogal een zware bloemachtige geur (vond hem minder lekker)
Iced wine = erg lekker, fris en fruitig maar ook warm (kerstartikel, dus die is alleen deze periode verkrijgbaar)
donderdag 25 november 2010 om 14:34
quote:groenoogje1962 schreef op 25 november 2010 @ 11:50:
Die colour supplements lijken me hetzelfde wat ik al jaren gebruik. En dat werkt perfect. Vooral bij de bleekscheetjes onder ons.
Bedankt!
Dan ga ik dat maar eens aanschaffen denk ik.
Ben op het moment wit met een blauwe weerschijn.
Het soort huidskleur waar moeders zich zorgen om maken (Kind, wat zie je er slecht uit.).
Die colour supplements lijken me hetzelfde wat ik al jaren gebruik. En dat werkt perfect. Vooral bij de bleekscheetjes onder ons.
Bedankt!
Dan ga ik dat maar eens aanschaffen denk ik.
Ben op het moment wit met een blauwe weerschijn.
Het soort huidskleur waar moeders zich zorgen om maken (Kind, wat zie je er slecht uit.).
donderdag 25 november 2010 om 14:36
quote:groenoogje1962 schreef op 25 november 2010 @ 11:52:
Ik ben op zoek naar een soort langwerpig soort dienblad met een soort roostertje erop om mijn zeepjes op uit te stallen. Iemand tips?
Geen idee, maar ben vandaag voor het eerst van m'n leven bij een Action binnen geweest.
En heb bijna het gevoel, als zij het niet hebben, vergeet het dan maar.
Ik ben op zoek naar een soort langwerpig soort dienblad met een soort roostertje erop om mijn zeepjes op uit te stallen. Iemand tips?
Geen idee, maar ben vandaag voor het eerst van m'n leven bij een Action binnen geweest.
En heb bijna het gevoel, als zij het niet hebben, vergeet het dan maar.
donderdag 25 november 2010 om 15:40
quote:Very Cherry schreef op 25 november 2010 @ 15:05:
[...]
heb je nog wel een polsslag?
Zelden. Is dat slecht?
hmmm...
Misschien moet ik eens op de Gezondheidpijler gaan kijken. Maar daar kom ik liever niet. Altijd bang dat ze gaan zeggen dat ik de dokter moet bellen.
Ik smeer liever een kleurtje over de lijkwade.
[...]
heb je nog wel een polsslag?
Zelden. Is dat slecht?
hmmm...
Misschien moet ik eens op de Gezondheidpijler gaan kijken. Maar daar kom ik liever niet. Altijd bang dat ze gaan zeggen dat ik de dokter moet bellen.
Ik smeer liever een kleurtje over de lijkwade.
donderdag 25 november 2010 om 15:42
quote:groenoogje1962 schreef op 25 november 2010 @ 14:56:
Ja wat een troeppies he? Ben net even naar de Xenos geweest en heb leuke schaaltjes gekocht, weliswaar geen roostertje maar kon ze niet weerstaan.Ik heb met een priem een paar gaten onder in m'n Lush-blikjes geslagen. Zeepjes gaan er makkelijker uit en ik kan ze nu in een open lush-blikje laten drogen, voor de deksel er op gaat.
Ja wat een troeppies he? Ben net even naar de Xenos geweest en heb leuke schaaltjes gekocht, weliswaar geen roostertje maar kon ze niet weerstaan.Ik heb met een priem een paar gaten onder in m'n Lush-blikjes geslagen. Zeepjes gaan er makkelijker uit en ik kan ze nu in een open lush-blikje laten drogen, voor de deksel er op gaat.
vrijdag 26 november 2010 om 09:59
Een paar gaten in je Lush blikje? Ow hemel, da's zonde! Wel een oplossing natuurlijk maar ik heb die blikjes niet. Ik vind het wel leuk om de zeepjes als eyecatcher neer te zetten, bovendien ruikt het altijd heerlijk in de badkamer.
De Action doorspitten kost veel tijd want tussen alle spullen die je nog niet eens gratis zou willen hebben staan waarachtig soms hele leuke dingen voor weinig.
De Action doorspitten kost veel tijd want tussen alle spullen die je nog niet eens gratis zou willen hebben staan waarachtig soms hele leuke dingen voor weinig.
vrijdag 26 november 2010 om 14:38
vrijdag 26 november 2010 om 16:51