Lush!
vrijdag 10 augustus 2012 om 10:04
quote:somidi schreef op 10 augustus 2012 @ 08:16:
Hahahaha, om the truth te zeggen, hij ruikt great in het potje, maar daarna in mijn haar ruik ik klei!! nikst te strand of aftershave lucht! Kan net zo goed potje playdog kopen, zit nog meer geur aan!Hahahha dat is nog veel erger.
Hahahaha, om the truth te zeggen, hij ruikt great in het potje, maar daarna in mijn haar ruik ik klei!! nikst te strand of aftershave lucht! Kan net zo goed potje playdog kopen, zit nog meer geur aan!Hahahha dat is nog veel erger.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
donderdag 19 december 2013 om 08:07
De bars (die ronde dingen) met shampoo gebruik je net als een stuk zeep.
In je handen opschuimen, of het blok over je haren heen wrijven.
De massagebars smelten bij lichaamswarmte, dus als je ze vast houd smelt er wat van af wat je vervolgens kunt gebruiken.
Ik vind het wel lekker, maar het is me nu veel te duur geworden.
Misschien als ik weer eens naar Londen ga, daar was het altijd een stuk goedkoper.
Of bestellen op de uk site, maar dan zit je weer met verzendkosten, en zoveel heb ik niet nodig.
In je handen opschuimen, of het blok over je haren heen wrijven.
De massagebars smelten bij lichaamswarmte, dus als je ze vast houd smelt er wat van af wat je vervolgens kunt gebruiken.
Ik vind het wel lekker, maar het is me nu veel te duur geworden.
Misschien als ik weer eens naar Londen ga, daar was het altijd een stuk goedkoper.
Of bestellen op de uk site, maar dan zit je weer met verzendkosten, en zoveel heb ik niet nodig.
donderdag 19 december 2013 om 08:38
Ha een Lush topic! (duurde effe voordat ik daar achter was ) ik ben op t moment hélemaal fan van Pied de Pepper, dat ruikt gewoon naar peperkoek en het maakt mijn voeten lekker zacht en warm! Hoera!
De bubblegum-luchtjes vind ik niet zo lekker, maar die frisse sinaasappelluchtjes zijn zálig!
De bubblegum-luchtjes vind ik niet zo lekker, maar die frisse sinaasappelluchtjes zijn zálig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 19 december 2013 om 21:09
Eh, alle Europese cosmetica is proefdiervrij tegenwoordig. Ik vind t eerder een beetje mal dat ze daar zo mee schermen, terwijl dat juist t meest normale aan hun producten is. Maar verder ben ik absoluut fan! Van de manier waarop Lush naar duurzaamheid kijkt, van t feit dat ze alleen plantaardige (ok, en hier en daar een ei) grondstoffen gebruiken, en van de spullen zelf. Ik vind de haarproducten echt super, en je doet er heel lang mee, dus in verhouding is t niet eens zo gek duur.
donderdag 19 december 2013 om 23:11
Omg!! Er is gewoon een Lush topic!! Hoe kon ik dit missen?!
Ik zweeeeeer bij Lush, heb een aantal vaste producten; Big (Shampoo), The olive branch (douchespul), Karma handzeep en van de Bubble Bars the Comforter, Blue skies en Sunny side.
Verder staat de hele badkamer vol met "wisselende producten", geen vaste maar elke keer dat ik ga probeer ik een lading nieuw spul. Krijg er geen genoeg van, probeer mezelf elke keer te beheersen als ik een nieuwe voorraad insla (helaas lukt het nooit). Ik heb een tijdje Dirty bij m'n vaste producten gerekend, maar om de een of andere reden koop ik em niet meer (geen idee waarom eigenlijk?).
Ik zweeeeeer bij Lush, heb een aantal vaste producten; Big (Shampoo), The olive branch (douchespul), Karma handzeep en van de Bubble Bars the Comforter, Blue skies en Sunny side.
Verder staat de hele badkamer vol met "wisselende producten", geen vaste maar elke keer dat ik ga probeer ik een lading nieuw spul. Krijg er geen genoeg van, probeer mezelf elke keer te beheersen als ik een nieuwe voorraad insla (helaas lukt het nooit). Ik heb een tijdje Dirty bij m'n vaste producten gerekend, maar om de een of andere reden koop ik em niet meer (geen idee waarom eigenlijk?).
donderdag 19 december 2013 om 23:51
Oh wow! Een lush topic!!! I luvvv Lush
Groot fan van Phoenix rising, helaas dat ik mijn bad nog weleens moet poetsen na gebruik van mijn favoriet. Verder you've been mangoed, yummie! Hottie, die jasmijngeur hmmmmm!
Buffy, de beste scrub ever!
Mijn lievelingsseasonal is de Rose Jam, wat lekker is die!
Zoooo mijn enthousiasme ook weer geuit
Groot fan van Phoenix rising, helaas dat ik mijn bad nog weleens moet poetsen na gebruik van mijn favoriet. Verder you've been mangoed, yummie! Hottie, die jasmijngeur hmmmmm!
Buffy, de beste scrub ever!
Mijn lievelingsseasonal is de Rose Jam, wat lekker is die!
Zoooo mijn enthousiasme ook weer geuit
Doei Pippi Langkous!
vrijdag 20 december 2013 om 10:00
http://www.lush.nl/shop/p ... ody-tints-black-stockings
Deze bedoel ik, kent iemand deze?
Is het wat?
Deze bedoel ik, kent iemand deze?
Is het wat?