Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
VC dat is inderdaad wel erg lang, ik heb het meestal met vijf dagen binnen (ik bestel altijd op vrijdag, en op z'n laatst woensdag binnen). Ik laat het altijd via DHL bezorgen.

Misschien even een mailtje ertegen aan doen?

Groenoogje: voor zover ik weet zitten daar geen extra kosten aan. Je kan alleen met een cc bestellen. Verzendkosten verschillen, heeft ermee te maken of je via royal mail laat verzenden of via DHL. Varieert van 6,95 pond tot 9,95 pond.

Zelf niets gekocht de laatste tijd, maar vorige week mijn moeder erg blij gemaakt met een proefjes pakket voor haar verjaardag, Er zat in: 500 ml rehab shampoo, 250ml grass en happy hippy, flesje ghost en taai taai, stukje snowglobe, stukje appeltje van oranje, stukje sexy peel en een gezichtscreme potje gevuld met dream cream.

Een nieuwe verslaafde erbij dus haha.
Da's wel heel lang VC, ik zou wel even mailen.
Beatrix heeft ook nooit de uitnodiging voor het huwelijk van Charles en Camilla ontvangen. Dus er gaat wel eens iets mis bij de posterijen GB/NL.

Ik zou eens mailen.
Heb gemaild. Wel irritant. Beetje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik wil trouwens de snow fairy tinted lipbalm halen, heeft iemand hier ervaring mee? Wat voor tintje is het? een beetje zuurstok roze?
quote:Vegetable schreef op 27 november 2010 @ 14:39:

Ik wil trouwens de snow fairy tinted lipbalm halen, heeft iemand hier ervaring mee? Wat voor tintje is het? een beetje zuurstok roze?Ja hij is wel erg "cheap". Barbie. Absoluut niet flatteus, die varkentjesroze lippen. T is dat ie lekker ruikt, maar er zijn zat andere lekker ruikende lippendingesen met mooiere kleurtjes overal (Tuinen bijv).
quote:Very Cherry schreef op 27 november 2010 @ 15:53:

[...]

Ja hij is wel erg "cheap". Barbie. Absoluut niet flatteus, die varkentjesroze lippen. T is dat ie lekker ruikt, maar er zijn zat andere lekker ruikende lippendingesen met mooiere kleurtjes overal (Tuinen bijv).

thnx jaaa die van de tuinen heb ik de rode/roze/bruine/donker bruine maar ze drogen mn lippen uit en ik hou niet zo van pepermunt geur op mn lippen....

donderdag ga ik ff naar de lushhhhhh misschien pak ik dat pakket met snoepgeurtjes...met snow fairy douchegel, bubblegum lipscrub, snow fairy lipbalm, rockstar etc.... met een pot herbalism
Klinkt als een Pakket from Heaven. Dan smeer je die snow faity zooi gewoon 's nachts op in het donker, geen hond die het ziet
quote:Very Cherry schreef op 27 november 2010 @ 16:34:

Klinkt als een Pakket from Heaven. Dan smeer je die snow faity zooi gewoon 's nachts op in het donker, geen hond die het ziet

*haalt lush times erbij*

helaasch!! Christmas Candy Box
neee joh roze staat me best goed :-)
quote:Vegetable schreef op 27 november 2010 @ 16:36:

[...]

*haalt lush times erbij*

helaasch!! Christmas Candy BoxHet was ook mijn eigen term Veg
quote:Very Cherry schreef op 27 november 2010 @ 16:44:

[...]

Het was ook mijn eigen term Veg

LOL

oopsss

quote:Very Cherry schreef op 26 november 2010 @ 16:51:

Snotverdorie, nou wacht ik toch al (op twee dagen na) twee weken op mijn Lush bestelling uit de UK. Is dat normaal? Zo kun je toch geen fatsoenlijke verslaving in stand houden?TNT staakte afgelopen donderdag en vrijdag he. Misschien dat ze ook geen pakjes brachten? Of had je via DHL besteld? (Want Royal Mail gaat wel via TNT) Maar dan nog duurt het lang. Bij mij is het meestal 5/6 dagen. (zaterdag bestellen is donderdag in huis)
Net mijn verlanglijstje voor Kerst bij mijn man neergelegd........allemaal zeepjes van Lush, hahahahhaha.
Denk er wel aan dat het langer kan duren deze periode, als hij het via internet besteld..
Welke heb je gevraagd?!
quote:Janna_ schreef op 28 november 2010 @ 16:32:

[...]

TNT staakte afgelopen donderdag en vrijdag he. Misschien dat ze ook geen pakjes brachten? Of had je via DHL besteld? (Want Royal Mail gaat wel via TNT) Maar dan nog duurt het lang. Bij mij is het meestal 5/6 dagen. (zaterdag bestellen is donderdag in huis)Gewoon Royal Mail Janna, had eerst het Lush Forum doorgelezen en het bleek weinig uit te maken, qua betrouwbaarheid dan. T duurt nu al twee weken en een dag en nog geen antwoord op de mail maar we wachten rustig af.
Ik heb gevraagd:

Honey, I washed the kids

Snowcake

A ring of roses

The godmother

Whoosh shower jelly

Rock Star (eigenlijk voor mijn zoontje)

Hij gaat het gewoon in de wikel kopen hoor, dus nog tijd zat.
Ik heb ook al een paar keer via Royal Mail laten verzenden en dat ging steeds goed... Stom dan nu!

Maar misschien toch de combi sint/kerst drukte daar en staking van tnt hier? Raar dat ze niet reageren op je mail!

Groenoogje; HIWTK, Snowcake, Godmother en Rock Star heb ik ook. de andere ken ik niet. Rock Star is wel erg rosé hoor!
Ja maar het gaat hem om de geur...........snoepjeslucht is zijn wens en ach die kleur, niemand die het ziet zei hij, lol! Ik ben er wel voor om stereotype m/v gewoonten te doorbreken.

Ik ken al die zeepjes niet maar heb ze gekozen op advies van anderen. Dus ben heel benieuwd. Ik heb ook nog een bubblebathbar gevraagd.
Terug uit Bremen. Was super om in de Lush-winkel te zijn! Zo kon ik alles eens even bekijken en ruiken, want vanaf de site gaat dat wat moeilijk natuurlijk. Uiteindelijk ben ik met een flinke tas de winkel weer uitgelopen. Het was de eerste winkel waar we indoken, dus het was wat lastig de rest van de middag en avond met die tas te blijven lopen, maar ja...het was niet anders!

In de tas zat:

- 2x ray of sunshine pakketje (voor zus en schoonmoeder)

- 1x gingerbread house (voor mijn moeder)

- I love juicy (500 ml)

- the Olive Branch

- gingerbread house ballistic

- 1x christmas eve

- 1x snowcake

- snow fairy, maple taffy én whipstick (waarvan 2 gratis)

- 1x pop in the bath

- nog een kleine olive branch voor mijn moeder

nou...dat dus. Gelukkig is Bremen niet zo ver, dus kan rustig nog een keertje heen!
Update van de mailorder-gehandicapte hier;

Ik heb inmiddels een intensief en méér dan vriendschappelijk mailcontact opgebouwd met Jade, van Lush, en er bleek iets niet helemaal correct te zijn in mijn adresgegevens. Zei ze. Terwijl ik die order confirmation, waar al mijn gegevens op stonden, toch echt met een microscoop heb onderzocht op onjuistheden. Maar goed. Ze heeft me met de hand op het hart beloofd dat het nu aangepast is, voor eens en voor altijd, en dat ik een happy, shiny, smooth Lush mailorder-toekomst tegemoet ga. Jade rules
GO JADE
Eeey very cherryke, jij deed toch

och sympathie for the skin in je haar? Komen je krullen dan beter tot hun recht en behoud je volume?
Ja dat was ik, ik smeer de laatste "lik" in mijn haar en krijg er mooie fluffly krullen van. Gewoon eens proberen, de ene krul is de andere niet, is mijn ervaring.

Even een langs-de-pot-pis-mededeling voor de vanille-lovers onder ons; vandaag een verstuiver(tje) Vanilla Creme Brulee gekocht bij Sephora, en ik lig sindsdien in katzwijm op de bank, van mezelf T is zo op, want reageerbuis-formaat (3,50 euro) maar mán wat een zaligheid, tien keer beter dan die Vanillary-met-een-zweempje-urine van Lush.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven