Kouwe tenen!

25-11-2010 20:00 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb koude tenen!

Omdat het buiten ergens om en nabij de -20 is ofzo.



En dat moest ik nu gewoon eens even kwijt.

Wie nog?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
-20?!? Waar?
Alle reacties Link kopieren
Uh??? Weet niet waar jij woont,maar -20?

Hier is het 4 graden...

En tegen kouwe voeten helpen thermo sokken...
Alle reacties Link kopieren
Lekker warme sokken, sloffen en een snuggie om mijn benen. Dus geen koude tenen. Sorry!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lekkere huissokken aan.....hele dikke warme fluffy sokken....
Alle reacties Link kopieren
In Zeeland. Gevoelstemperatuur he. Of de temperatuur van mijn tenen, kies maar.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik mn UGGS draag heb ik ECHT GEEN ijspoten meer!!
Alle reacties Link kopieren
Een Snuggie! Dat is nog erger dan Uggs he? Maar stiekem wil ik er ook één.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het koud, heb al een paar dagen geen verwarming. Hier is het alleen geen -20 graden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook koude tenen! Maar mijn snuggie zit nog in de droogtrommel...
Alle reacties Link kopieren
Ik verdwijn zo maar eens onder mijn dekentje. Maar ik moet eerst nog afwassen....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hier ook, maar voor de rest zit ik gelukkig opgekruld met een dekentje tegen de verwarming ;)
Alle reacties Link kopieren
Grotere sokken dan je normaal hebt, zodat je tenen nog kunnen bewegen en dan sloffen met voering.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 20:04:

Een Snuggie! Dat is nog erger dan Uggs he? Maar stiekem wil ik er ook één.



Van zo'n snuggie voel je helegaar niks hoor!

Gewoon aantrekken als je alleen bent. Ideaal.

Heb de kachel niet eens meer aan, die komt niet van de waakvlam af. Laat die winter maar komen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik ook koude tenen ik heb van die goedkope uggs gevallen en die zijn nat geworden buiten en nu heb ik nog koude tenen ik ga ze zo maar es uittrekken hahah die natte nepuggs!hahah
Alle reacties Link kopieren
Dus dan ga je met Snuggie én Uggs op de bank zitten? Dat is echt wel de kut voor mijn image hoor....



Ik ga zo mijn sloffen eens aantrekken.

Qua "laat de winter maar komen" doe ik het nog beter trouwens; ik heb een houtkachel. Voor de ultieme wintersfeer.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mijn tenen zijn nog steeds koud.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Op de grond liggen met je voeten omhoog bij de houtkachel dan maar.
De mijne zijn langzaam aan het ontdooien , elektrieke deken op levensgevaarlijk, dekbed tot aan de kin en laptoppie op schoot!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 20:04:

In Zeeland. Gevoelstemperatuur he. Of de temperatuur van mijn tenen, kies maar.Jup, Zeeland -20 en sneeuw......
Alle reacties Link kopieren
Tip: action pantoffels zijn oventjes (en maar 5 euro!)
Alle reacties Link kopieren
donzen sloffen! Gouden aankoop geweest, nooit meer koude voeten (en geloof me, ik slaap 's winters in een slaapzakje in de sneeuw, zelfs nog onder -20)
Alle reacties Link kopieren
Zie je, poppedotje zegt het ook. Het is hier -20. Minstens.



Ik heb Noorse elandsloffen. Dus ik kan geen Action pantoffels kopen. Omdat mijn elanden te cool zijn.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Metershoge sneeuw ligt er hier al, trouwens.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
marels ik kom bij jou wonen. heb je een tuin? dan kom ik kamperen.



IK WIL OOK SNEEUW!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven