Kouwe tenen!

25-11-2010 20:00 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb koude tenen!

Omdat het buiten ergens om en nabij de -20 is ofzo.



En dat moest ik nu gewoon eens even kwijt.

Wie nog?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mijn tenen zijn al een beetje minder koud! Yay!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 20:32:

Metershoge sneeuw ligt er hier al, trouwens.Vraag jij je ook af hoe je morgen bij je auto moet komen?
Alle reacties Link kopieren
Kruikje onder de snuggie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, ik heb geen idee.

Waar in Zeeland zit jij trouwens? Ikke op Z-B. Ik schat een metertje of drie sneeuw, hier.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 21:02:

Ja joh, ik heb geen idee.

Waar in Zeeland zit jij trouwens? Ikke op Z-B. Ik schat een metertje of drie sneeuw, hier.Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, nu word ik héééél benieuwd. Ik zit aan de rechterkant van Goes. Als jij daar ook zit wordt 't écht eng.



Je mag me ook mailen waar je zit trouwens, op marelsmarels@gmail.com.

Als je durft En het wilt vertellen waar je woont, natuurlijk.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Linkje Marels! linkje



Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook koude voeten.



Kan maar weinig bewegen omdat ik amper kan lopen op mijn geblesseerde pootje. Dus warm worden doe ik onder de douche. Geen elektrieke deken maar overweeg ernstig om die aan te schaffen. Zeker omdat ik de komende tijd toch weer iets wil afvallen en daar krijg ik het godsgruwelijk koud van.
Alle reacties Link kopieren
Marels heeft Meel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 20:14:

Dus dan ga je met Snuggie én Uggs op de bank zitten? Dat is echt wel de kut voor mijn image hoor....



Neeeeee, uggs zijn lelluk!

Ik heb mijn grenzen hoor....



*ik slaap nog onder een zomerdekbed, en heb geen verwarming in mijn slaapkamer... ben ik nu warmbloedig?*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 25 november 2010 @ 21:18:

[...]





Neeeeee, uggs zijn lelluk!

Ik heb mijn grenzen hoor....



*ik slaap nog onder een zomerdekbed, en heb geen verwarming in mijn slaapkamer... ben ik nu warmbloedig?*Ja!!!
Alle reacties Link kopieren
Poppedotje heeft ook mail!



En Himalaya; ik heb ook mn zomerdekbed nog hoor! Maar het wordt kritiek onderhand.



@Hanke; wat heb je met je pootje gedaan?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens een kat op Marktplaats gezien waar ik toch wel érg verliefd op ben....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 21:24:

Ik heb trouwens een kat op Marktplaats gezien waar ik toch wel érg verliefd op ben....Als hij groot is en veel vacht heeft zeg ik: Doen! heb je een kacheltje voor je voeten
Alle reacties Link kopieren
Het is een zij en ik heb al iets groots met veel vacht. Alleen is dat geen schoothanger. Heel lief en sociaal beest, maar geen schootkat.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 21:33:

Het is een zij en ik heb al iets groots met veel vacht. .Een partner met rughaar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Exact dat ja, Himalaya
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook altijd kouwe voeten maaarrrrrrrrrrr allleen als ik in bed lig, overdag nergens last van, sterker nog, draag bijne nooit sokken maar loop wel heel dag zonder schoenen.

Heb t dus alleen in bed, das ook enige plek waar ik sokken draag...lekker sexy

Nu zag ik toevallig vandaag warme voeten crems, speciaal voor in bed, ik denk dat ik die es ga kopen, es kijken wat dat is...
Ik wil ook donzen sloffen!

Iemand een tip welke te kopen?

Zie goedkope ¤9,95 maar ook hele dure Hästens..wie heeft er ervaring mee?

Het is een kado voor mijn "altijd koude voeten" moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven