Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 24 november 2010 om 21:32
Ja ik help wel mee je hier te houden hoor... ben altijd enorm goed in redenen bedenken enzo. En met mijn adviezen lukt het ook altijd dus...
Nee die vlieger gaat idd niet op. Mijn kat is zeer (ik herhaal: zeer) aan mij gehecht. Hij kan dan dus ook heel boos zijn dat ik te lang ben weggeweest. Hij gaat dan in de negeermodus en dat is niet leuk!
Hoe oud is jouw kat?
Nee die vlieger gaat idd niet op. Mijn kat is zeer (ik herhaal: zeer) aan mij gehecht. Hij kan dan dus ook heel boos zijn dat ik te lang ben weggeweest. Hij gaat dan in de negeermodus en dat is niet leuk!
Hoe oud is jouw kat?
woensdag 24 november 2010 om 21:40
haha die negeer modus ja herkenbaar doet de mijne ook Pffoe ze kan dan dwars door mij heen kijken alsof ze denkt stik lekker jij laat mij alleen dus ik jou nu ook
maar na 5 min is dat vaak over
Mijn kat is bijna 12. Een oudje maar soms net een jonge gek haha.
En die van jou?
Mijn kat is bijna 12. Een oudje maar soms net een jonge gek haha.
En die van jou?
Het gras aan de overkant is niet groen.
woensdag 24 november 2010 om 22:17
donderdag 25 november 2010 om 19:26
donderdag 25 november 2010 om 21:39
Ook enorm gaap!
Het is enorm koud! Zal eens de temp van mijn man zijn piemol eens checken want het is zo echt niet de bedoeling dat 'ie er af vriest. Gelukkig zit de piemol van mijn kat goed ingepakt
O wat leuk jouw kat is ook nog heel jong. Issie nog lekker speels?
Gezondheid!
Ga vroeg naar bed vandaag. Volgens mij toch een beetje last van een jetlag. Vannacht ruim 12 uur geslapen, vanmiddag nog een uurtje geslapen en nu ben ik ook alweer kapot. Stom!!
Het is enorm koud! Zal eens de temp van mijn man zijn piemol eens checken want het is zo echt niet de bedoeling dat 'ie er af vriest. Gelukkig zit de piemol van mijn kat goed ingepakt
O wat leuk jouw kat is ook nog heel jong. Issie nog lekker speels?
Gezondheid!
Ga vroeg naar bed vandaag. Volgens mij toch een beetje last van een jetlag. Vannacht ruim 12 uur geslapen, vanmiddag nog een uurtje geslapen en nu ben ik ook alweer kapot. Stom!!
donderdag 25 november 2010 om 21:43
Mijn kat zn piemol is geamputeerd. Of nou ja, meer zijn ballen. Maar je snapt 'm.
Met speelsigheid gaat 't nooit goed komen met die van mij, vrees ik. Ik zal binnenkort wel eens wat foto's hier neer gooien.
En ik ga ook vroeg naar bed vandaag. Morgen drukke dag; werken, met de auto naar de garage, naar huis, stofzuigen, snel wat eten en weer terug naar het werk.
En dan naar bed en van mijn weekend genieten.
Met speelsigheid gaat 't nooit goed komen met die van mij, vrees ik. Ik zal binnenkort wel eens wat foto's hier neer gooien.
En ik ga ook vroeg naar bed vandaag. Morgen drukke dag; werken, met de auto naar de garage, naar huis, stofzuigen, snel wat eten en weer terug naar het werk.
En dan naar bed en van mijn weekend genieten.
donderdag 25 november 2010 om 21:49
Ja mijn kat heeft ook een leeg zakje. Maar de piemol is er nog. Al laat hij deze bijna nooit zien. Al is mijn man erg geinteresseerd in het formaat.
Mijne is niet enorm speels meer. Wel enorm aanhankelijk en daardoor heel aandoenlijk.
Morgen wordt wasdag!!! Ik moet alles nog wassen en opruimen dus dat wordt de grote taak! Werk jij in shifts?
Mijne is niet enorm speels meer. Wel enorm aanhankelijk en daardoor heel aandoenlijk.
Morgen wordt wasdag!!! Ik moet alles nog wassen en opruimen dus dat wordt de grote taak! Werk jij in shifts?
donderdag 25 november 2010 om 22:06
Mijne liet vroegah zijn piemol nog wel eens zien, de laatste tijd zie ik hem nauwelijk meer. Ik vind 't een vies ding om te zien ook trouwens, dus van mij mag ie hem lekker binnen houden.
Ik werk in vaste uren, 30 uur, dus ik ben woensdag- en vrijdagmiddag altijd vrij.
Wat doe jij voor werk eigenlijk?
Ik werk in vaste uren, 30 uur, dus ik ben woensdag- en vrijdagmiddag altijd vrij.
Wat doe jij voor werk eigenlijk?
donderdag 25 november 2010 om 22:16
vrijdag 26 november 2010 om 09:46
vrijdag 26 november 2010 om 15:05
Mogge.
IJS! ELLENDE! VRIESKOU! Ik moest krabben! En daar heb ik een teringhekel aan.
En nu heb ik een probleem. Wij hebben een nieuw bed gekocht, dat zou in januari geleverd worden. Da's mooi; dan konden we nog even sparen. Staat er vandaag op mijn voicemail dat het bed er is. Aiaiai....
IJS! ELLENDE! VRIESKOU! Ik moest krabben! En daar heb ik een teringhekel aan.
En nu heb ik een probleem. Wij hebben een nieuw bed gekocht, dat zou in januari geleverd worden. Da's mooi; dan konden we nog even sparen. Staat er vandaag op mijn voicemail dat het bed er is. Aiaiai....
vrijdag 26 november 2010 om 17:25
Kutje Cola wat een kou! Heb een hele warme trui aangetrokken en de thermometer wat opgekrikt, is toch niet normaal!!
O ja fuk het is wel normaal voor de tijd van het jaar. Ach er is iig geen regen...
Vandaag met moeders bij zus en nichtje geweest. Nichtje was vorige week jarig (7) en toen kon ik natuurlijk niet komen. Dus heeft ze vandaag haar kadootjes gekregen. Kind helemaal blij!
Nu ff relaxen en dan eten maken!
Oei Marels.. kan je niet aan ze vragen om het bed in januari te leveren?
O ja fuk het is wel normaal voor de tijd van het jaar. Ach er is iig geen regen...
Vandaag met moeders bij zus en nichtje geweest. Nichtje was vorige week jarig (7) en toen kon ik natuurlijk niet komen. Dus heeft ze vandaag haar kadootjes gekregen. Kind helemaal blij!
Nu ff relaxen en dan eten maken!
Oei Marels.. kan je niet aan ze vragen om het bed in januari te leveren?
zaterdag 27 november 2010 om 09:23
Mogge.
Ik was gisteravond op het werk en pas tegen half 12 terug, dus ik was hier niet meer.
Het bed komt wel goed hoor, we kunnen het bedrag wel ophoesten, maar we hadden er nog geen rekening mee gehouden, zeg maar. Komt allemaal wel goed dus.
10 december komen ze het brengen.
Zometeen komen er wat lui via Marktplaats op spullen op te halen, dus ik ga even verder en kom later wel kijken.
Ik was gisteravond op het werk en pas tegen half 12 terug, dus ik was hier niet meer.
Het bed komt wel goed hoor, we kunnen het bedrag wel ophoesten, maar we hadden er nog geen rekening mee gehouden, zeg maar. Komt allemaal wel goed dus.
10 december komen ze het brengen.
Zometeen komen er wat lui via Marktplaats op spullen op te halen, dus ik ga even verder en kom later wel kijken.