3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Tingelen met een harp wil ik niet... zou ik mn accordeon mee mogen nemen?



Ach weet je... wat maakt het eigenlijk uit of er nog wat is? Als ik in slaap val dan ben ik tijdloos... ik zou het dus echt niet merken als ik nooit meer wakker word, niks voelen, geen verdriet, helemaal niks. Gewoon klaar, over en uit. Eigenlijk neig ik het meest naar die gedachte.



Aan de andere kant... je ziel, karakter, onderbewustzijn is een zo ongrijpbaar iets.. zo ingenieus.. het kan haast niet zo zijn dat dat ook helemaal weg is dan.
Oeiii spannend Vera!! Zou dat gelijk aansluiten op je verblijf daaro? Ik kan me voorstellen dat je ook wel even wat maanden zou willen acclimatiseren in Nederland.



Als ik man- en kindloos zou zijn dan zou ik elke kans aangrijpen om in het buitenland te werken, andere culturen en mensen leren kennen...



maar ik heb makkelijk praten van achter mn leppie in NL
S kiezen Vera en niet B, je wil niet weer in een M-country zitten....S moet heel leuk zijn...Mag ik je PA worden..
Alle reacties Link kopieren
Wat een filosofische en spirituele posten zo opeens!
Alle reacties Link kopieren
Ja Bi, dat zou meteen aansluiten op mijn baan hier. En ik was eigenlijk helemaal van plan om eerst het eerst een poosje in

Nederland te proberen...



Haha, Luun, ik hou het in gedachten!
Wat houdt je dan tegen Vera?
Alle reacties Link kopieren
*poef*
quote:verademuis schreef op 25 november 2010 @ 22:04:

*poef*Spontane ontploffing?
Alle reacties Link kopieren


Ik wilde mijn vorige bericht wijzigen, maar dat ging niet helemaal goed geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Poef? Je hebt niets gewijzigd......



Wat klinkt dat geweldig zo in het buitenland werken. Ik wilde vroegah altijd in Ierland werken. Nu nog wel eigenlijk maar is niet zo avontuurlijk als de landen die Vera noemt.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij tegenhoudt, is dat ik het hier niet altijd even makkelijk vind in mijn eentje en dat ik weet dat mijn ouders, zus en vriendinnen het heel fijn zouden vinden als ik weer terug naar NL zou komen.



Aan de andere kant willen zij niet adat ik om hen terugkom, het moet mijn beslissing zijn en ik moet ermee leven.



Moeilijk hoor, want het zijn allebei hele goede banen
Lieve maisjes... ik ga afzakken, ik zit om te vallen!



Truste allemaal, jullie zijn lief !
Veer, ik denk dat je effe terug naar Hollandia moet om te zien, hoe stom Hollandia is om in te wonen (Sorry iedereen)



En daarna lekker naar S
Voor hen hier zijn gaat niet werken Vera



Jij komt er wel uit!
Trusten Bietje...



Bietje komt gewoon nog een half uur Heino-en, net als ik.
Enne Veer, je zit momenteel niet in het makkelijkste land als leuk blond ding dat je bent.



Maar je hebt het wel volgehouden....En daar mag je heeeeeeel trots op zijn.:flower:
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ga hier nog maar eens een nachtje over slapen.



Ben bekaf, dus het is sowieso niet verstandig om nu beslissingen te nemen. Morgen weer een dag.



Doeg, welterusten

xxx
Alle reacties Link kopieren
voor Luun en Bi en iedereen van 3000
Alle reacties Link kopieren
Trusten allemaal! Ik ga ook naar boven.
Zoen terug, enne ik ben ook weg..
Alle reacties Link kopieren
n'avond meisjes



ik ben net terug van de bios, ben naar Harry Potter geweest en die is goed! Veel beter dan deel 5 en 6 bij elkaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hee lieve Roos, dat klinkt gezelllig misschien dat ik 'm ook ga bekijken,



Hoe gaat het verder met je?



Ik kom net terug van mijn werk en ben uitgeteld, doodop dus ga zo maar eens slapen
Alle reacties Link kopieren
hey Vil! Dat was een latertje dan vanavond, is het wel leuk werk?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is superleuk werk, ik opperde al om er te blijven slapen
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven