Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou niet best wezen als ik nu uitverkocht zou zijn
Nee net voor de feestdagen is niet goed nie
quote:Star schreef op 25 november 2010 @ 14:11:

Nee net voor de feestdagen is niet goed nie

Heb net hele nieuwe leveringen gekregen, dus ik zou zeggen kom maar op

Gang staat vol, zou handig zijn als ik niet alles hoefde te sjouwen naar de opslag
Hel: Whahaha geweldig. die maatje
Bedankt jullie met je Lobbes.nl. Ik heb net voor 100 euro spullen gekocht
Gisteren verjaardag gevierd trouwens met taart, koffie en lieve vriendinnetjes. Was erg gezellig.
quote:amalia schreef op 25 november 2010 @ 14:29:

Bedankt jullie met je Lobbes.nl. Ik heb net voor 100 euro spullen gekocht Wat heb je allemaal gekocht dan?
Een fototoestel, laptop, piratenpak, 2 ooglappen, 2 haken voor op je hand, een loep en een verrekijker.

1e 2 voor Sint voor de jongens en loep en verrekijker voor schoenkado's. Rest verjaardag L alvast
Vanmiddag met Ceetje sushi gemaakt en nu zit ze heerlijk te smikkelen
Wat leuk Star! Gaaf zeg! Welke smaken heb je? Heb je ook die Japanse mayonaise erbij, die is zoooo lekker!!

*Noot aan mezelf: sushi maken (met de soep die ik iedere week zou maken is het nooit wat geworden, dus kan me nu mooi op iets anders focussen )

Zooo, Sintkado's had ik al in huis, gedicht net gemaakt dus deze Sint is keurig op tijd.

Nou nog op tijd op de post doen 30e hadden we afgesproken toch? Moet lukken.
Bridges, wat leuk, naar de manege. Beter een paard in de manage dan in de gang .

Amalia, wat gezellig, een avondje met vriendinnen. Wat heb je allemaal gekregen?

Mamax, heb je nog last van het bultje dat is verwijderd?

Star, wat leuk samen sushi maken! Gezellig en lekker!

Mal, hoe is het vandaag met jullie gegaan?

Hel, helemaal klaar voor de grote reis? Worden de kriebels groter nu het nadert?

Zo, net een Amaliaatje gedaan, voor 100¤ bij Lobbes besteld .
quote:Jinny schreef op 25 november 2010 @ 22:21:

Bridges, wat leuk, naar de manege. Beter een paard in de manage dan in de gang .

Amalia, wat gezellig, een avondje met vriendinnen. Wat heb je allemaal gekregen?

Mamax, heb je nog last van het bultje dat is verwijderd?

Star, wat leuk samen sushi maken! Gezellig en lekker!

Mal, hoe is het vandaag met jullie gegaan?

Hel, helemaal klaar voor de grote reis? Worden de kriebels groter nu het nadert?

Zo, net een Amaliaatje gedaan, voor 100¤ bij Lobbes besteld .Voor 100 Euro aan clownsneuzen ?
, nee 20 clownsneuzen en bijpassende bumba-hoedjes en verder nog wat piratentroep voor oudste om uit te delen (potlood, rolfluitjes, munten en ooglapjes), een voorleesboek op cd, piratenservetten en wat aanvullingen voor de houten treinbaan voor jongste.
Oh ja en de slinger 5 en twee bordenwissers. Heb hier stad en land afgesjouwd om die dingen te vinden, echt gek. En als ik er in diverse varianten (lees met verschillende benamingen ) naar vraag kijken ze me allemaal heel stom aan.
En een verjaardagsbadge van een piraat met lichtjes (uitermate geschikt voor oudste). Amen.
Zow dat zijn leuke dingen. Hebbn veel leuks van piraten.

Heb je nu de softneuzen? ik wil dan wel weten hoe die zijn, na sinterklaas ga ik voor zijn feest aan de slag, dus ik ben bang dat dat ook weer 100 euro wordt
Zijn dat die kleine bordjes die je na het tekenen weer kan deleten zodat je opnieuw kan tekenen?
Nee, echt te stom voor woorden, dit is een bordenwisser:

http://www.lobbes.nl/products/detail/3350229

Ja, de softneuzen. Die andere lijken me zo hard en niet fijn zitten op die neusjes.
ow zo,n ding..

Grappig ben ik ook ooit eens naar op zoek geweest. echt stad en land afgeweest... en juist waar vond ik hem.........................

LOBBES

kreeg ik ook niet uitgelegd wat ik bedoelde, dus het ligt niet aan daar hoor
Die zijn volgens mij het beste inderdaad.

Maar ik heb nog 2 maanden, en misschien veranderd meneer nog van gedachten, zit ik daar met 40 van die neuzen opgescheept
Bij jongste kan ik het nog opdringen, die heeft nog weinig inspraak (nee hoor, hij vindt Bumba erg leuk, en ze kennen het hier niet dus als de taart net-niet-op-bumba-lijkt geeft het ook niet zo).
Wij hadden vanavond oppas, zodat wij konden gaan shoppen, mensen wat heb ik een zere pootjes......

Maar zo goed als alles in huis, ik moet alleen nog wat voor manlief, maar goed ik heb nog 1 week.

En ik moet met Julian nog op pad, hij mag ook Sinterklaas zijn en kadootjes uitdelen.
quote:Jinny schreef op 25 november 2010 @ 23:29:

Bij jongste kan ik het nog opdringen, die heeft nog weinig inspraak (nee hoor, hij vindt Bumba erg leuk, en ze kennen het hier niet dus als de taart net-niet-op-bumba-lijkt geeft het ook niet zo).

Juul heeft ook niks te willen, dat denkt hij alleen maar

Julian had Bumbataart toen hij 1 werd.

Jij maakt de taart tenminste nog zelf, ik bestel hem gewoon.

Eigenlijk best flauw
quote:Jinny schreef op 25 november 2010 @ 23:29:

Bij jongste kan ik het nog opdringen, die heeft nog weinig inspraak (nee hoor, hij vindt Bumba erg leuk, en ze kennen het hier niet dus als de taart net-niet-op-bumba-lijkt geeft het ook niet zo).Ik had de bumbazooi wel kunnen opsturen naar je
Wat gezellig zeg, en leuk dat J. ook mag uitdelen! Jongste heb ik voor advent op de kita een berg meegegeven, allemaal leuke dierenmaskers.

Oh, vent komt thuis, hij was eten met collega´s.

Ik ga even naar beneden. Trusten voor straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven