Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit

26-11-2010 00:34 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ben net thuis en probeer mijn jas open te ritsen. Maar halverwege is mijn truitje in de rits vast gaan zitten en nou krijg ik de rits niet meer in beweging. Heb al geprobeerd om wat vloeibare zeep of olie in de ritssluiting te gieten maar het helpt niet. Heeft er iemand tips voor me? Wil graag naar bed maar krijg mijn jas niet uit.
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 00:55:

Het schaarmoment komt steeds dichterbij. Balen, ik heb mijn lievelingstruitje aan.

Je zou de rits los kunnen knippen op de rand stof waarmee hij aan het jasje is gezet.

En dan in het jasje een nieuwe rits laten zetten. Ik denk alleen niet dat je trui er ongehavend uit gaat komen.
Tja, serieus... ik zou niet weten wat je nu kan doen (behalve knippen)...

Ik vind het lullig om nu te gaan slapen, maar heb een half slaappilletje geslikt en het begint te werken.
quote:gobsmack schreef op 26 november 2010 @ 00:57:

Ik woon in Zuid, mocht je er niet uitkomen ..
Glas wijn inbegrepen.
quote:Zinderend schreef op 26 november 2010 @ 00:55:

[...]

De rits heel hard doortrekken of losknippen. Of je moet zo gehecht zijn aan je truitje dat je het niet erg vind om hem de komende jaren te dragen.

Sorry, kan er echt niets aan doen.
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 00:55:

Het schaarmoment komt steeds dichterbij. Balen, ik heb mijn lievelingstruitje aan.De rits wel naar boven trekken hè, om het truitje los te krijgen.
Zit nog steeds te hannessen, maar hou jullie op de hoogte. Fijn dat jullie me gezelschap houden. Iemand nog leuke mopjes om de tijd door te komen?
Oh, krijg hem nu 1 cm omlaag. de verkeerde kant op
Ik zou trouwens echt gaan flippen en binnen 2 minuten knippen. Ben een beetje claustrofobisch
oooooh das klote zeg :p

wrikken aan die rits?? en dan bedoel ik echt hardhandig ;) rits is vervangbaar :p

successsssssss.. hihi
Ik ook Lizzl, had alles allang aan gort getrokken.

Nieuwe rits bij de kleermaker en truitje al duivels lachend verbranden.
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 01:03:

Oh, krijg hem nu 1 cm omlaag. de verkeerde kant op

Dan trek je hem op zeker stuk.

Ik moet nu echt gaan slapen. Doe je wel updates? Dan kan ik morgen voor ik ga werken nog even checken of je met het raam open of dicht bent gaan slapen
idd lizzl ik zou ook idioot worden hehehe
Mopjes?

Komt een meid thuis in een leren jas... Wat denk je? Rits vast! Een redder in nood biedt hulp en zegt: Ik wil je wel helpen, mocht je er niet uitkomen...

Zoiets?
Uiteraard Zinderd. Ben zelf ook benieuwd hoe dit afloopt
Ik ga ook slapen want ik heb het koud. Sorry.

Succes met slopen of anders succes met slapen, het wordt koud vannacht dus dat is wel fijn denk ik zo.
Het staat in de wei en heeft een gouden ketting om...?

Een Shetland Sjonnie!

Ga je de avond doorkomen met nog meer moppen? Ik kan er nog wel wat bedenken maar ga zo slapen. Tenzij ik je natuurlijk nog uit je jas kan helpen.
Heel toevallig vond ik net deze link. De pagina scrollt vanzelf dus ondertussen kan je gewoon bezig blijven met je schaar rits.
TO, laat even weten wat je doet, ik wil je graag bijstaan (neem een extra jas of dikke trui mee mocht je hierheen komen), anders ga ik zo naar de bedstee.
bel 112 :p
quote:gobsmack schreef op 26 november 2010 @ 01:14:

TO, laat even weten wat je doet, ik wil je graag bijstaan (neem een extra jas of dikke trui mee mocht je hierheen komen), anders ga ik zo naar de bedstee.Dank je voor je aanbod, echt heel lief. Maar ik heb net een autorit van ruim een uur achter de rug en het is niet verstandig nu nog te rijden. Slaap lekker voor zo.
Ik heb de schaar erbij gepakt......
Hahahaha, hilarisch dit.

Als je nogal aan je truitje gehecht bent, dan kan je misschien de hele jas langs een zijkantkant van de rits openknippen. Die rits kan je wel weer vervangen. Zo hoef je nergens in stof te knippen.

Succes!
Hup TO hup!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven