Entertainment alle pijlers

Lowlands

26-11-2010 15:20 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu al uitverkocht!

En ik dacht dat ik wel de tijd had en lag rustig mijn kater uit te slapen..

Wie heeft er wel kaarten en wie niet?
quote:Marels schreef op 26 november 2010 @ 15:44:

Ik vond Lowlands vroegah ook al niks hoor Captain Obvious. Dus ik mag zuur miepen. Dan mag het
quote:Chopin schreef op 26 november 2010 @ 15:50:

De afgelopen jaren zijn volgens mij toch ook de meeste kaarten verkocht voordat er veel van het programma bekend werd? Ik vind net als kipkerrie de nieuwe ontdekkingen juist het leukst aan LL, en daarmee komt het vast wel goed.

Tenzij ze écht Pik en Simon gaan boeken

Dat vind ik dus net NIET leuk aan Lowlands, dat geouwehoer met "nieuwe ontdekkingen" en "theater"toestanden. Ik kom naar een festival om goeie bands te zien.

Aanstormende bands vind je op elk festival, maar ik ben niet zo van de Lowlandsche Vaagheid, geloof ik. Doe mij maar gewoon een paar goeie metalbands. En die staan er nu net nooit op Lowlands.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb mijn momenten Chopin
Als ze dat doen, komt er volgend jaar toch niemand meer? Dan graven ze hun eigen graf.
Maar zelfs al boeken ze goeie bands, ik vind het nog verneukerij. Want volgend jaar gaan weer al die mafkezen al in november hun kaartje kopen, voor er überhaupt één band bekend is.

Met als gevolg dat mensen die eerst willen weten of de line-up wel goed is voor ze een kaartje kopen, bedrogen uit komen. En zo creëer (waar moet toch ook alweer die ë) je een situatie waarbij je de boel steeds verder op gaat zitten hypen en uiteindelijk kan er niemand meer normaal een kaartje kopen wanneer er een fatsoenlijk aantal bands bekend is.
Nu al kaartjes voor augustus????

Moet niet gekker worden...
Ja, daar heb je helemaal gelijk in Marels. Bij Lowlands was het dus echter al een paar jaar een beetje zoals jij beschrijft, nu wordt het inderdaad helemaal extreem.

Ik weet ook nog niet 100% zeker of het bij ons wel uitkomt om naar Lowlands te gaan ivm promoveren en wisselen van baan. Nou ja, ik kan mijn kaartjes vast wel aan iemand doorverkopen indien nodig...
Vroeger..... in het hele begin was nooit het programma van Lowlands bekend. Ik weet nog dat we als we het terrein opkwamen pas een programmaboekje in onze handen gedrukt kregen en tóen pas wisten welke bands er kwamen.

Daarom stond Lowlands bekend, het was altijd een verrassing.
quote:Chopin schreef op 26 november 2010 @ 16:03:

Ja, daar heb je helemaal gelijk in Marels. Bij Lowlands was het dus echter al een paar jaar een beetje zoals jij beschrijft, nu wordt het inderdaad helemaal extreem.

Ik weet ook nog niet 100% zeker of het bij ons wel uitkomt om naar Lowlands te gaan ivm promoveren en wisselen van baan. Nou ja, ik kan mijn kaartjes vast wel aan iemand doorverkopen indien nodig... Ik bied me aan...
Als het zover mocht komen zal ik ze tegen die tijd eerst hier op het prikbord gooien Mutsy .
Ja echt balen. Aantal jaar geleden raakten ze de kaartjes niet kwijt.
Maar 't gaat toch nergens over? Dat je al kaarten voor een festival gaat kopen zonder dat je weet wat er speelt? Ik vind een festival gezellig en ik vind de sfeer ook echt leuk enzo hoor, maar ik ga niet naar een festival waar geen goeie bands komen.

Dus ik snap dat niet zo goed, dat mensen "op de gok" maar kaarten kopen.

Maar goed, dat zal wel aan mij liggen
quote:Marels schreef op 26 november 2010 @ 16:20:

Maar 't gaat toch nergens over? Dat je al kaarten voor een festival gaat kopen zonder dat je weet wat er speelt? Ik vind een festival gezellig en ik vind de sfeer ook echt leuk enzo hoor, maar ik ga niet naar een festival waar geen goeie bands komen.

Dus ik snap dat niet zo goed, dat mensen "op de gok" maar kaarten kopen.

Maar goed, dat zal wel aan mij liggen Ach, er staat zoooveel op Lowlands dat er altijd wel wat leuks te doen is
Ja, nou ja, ik ben dus een Lowlands-hater, dus dat zal wel aan mij liggen dan

Ik vind 't vreemd, je komt toch voor de bands, en ik vind het dan apart om kaarten te gaan kopen als je nog niet weet welke bands er spelen.

Ik probeer elk jaar één meerdaags festival te doen. Ik ga dus gewoon vergelijken en kijken waar ik het liefste naar toe ga, waar de beste bands spelen. Ik vind dat logischer. Maar ik ben dus een Lowlands-hater
Niet iedereen gaat speciaal voor de bands. Er zijn genoeg mensen die gewoon met een gezellige groep mensen gaan voor de sfeer. Beetje eten en drinken en bandjes kijken. En welke bandjes, dat maakt dan niet eens zoveel uit.
Nope, maar ben ook niet van de nederlandse festivals.. ik ga weer lekker naar Belgie!
Geen kaartjes, helaas.

Maar ik heb er een beetje een raar gevoel over. Vind het allemaal nogal hysterisch en overdreven. Vond februari al vroeg om kaarten te kopen voor een feest waar ik de line-up nog niet eens van wist.

Maar fijn voor de Lowlandsorganisatie dat ze lekker een paar maanden eerder de bankrekening kunnen vullen en rente trekken.

Na 10 jaar Lowlands, denk ik niet meer dat ik ga.
Ik heb, voor het eerst sinds 1998, wel kaartjes.

En het maakt mij niet uit dat er nog geen bands bekend zijn.

Ik ging altijd naar Lowlands voor de nieuwe ontdekkingen en de sfeer.

Dat eerste daar ga ik nu dus weer voor, ik ben toe aan uitbreiding van mijn muziekbibliotheek. Ik sta qua muziek al jaren stil.

De sfeer ga ik wel merken, het zal vast niet meer hetzelfde zijn, al was het maar omdat ik inmiddels een ouwe lul ben.
Lowlands is mij te groot gewoorden, ben er begin jaren negentig wel veel geweest. Om de bands inderdaad (wijlen Jeff Buckley en Elliott Smith zelfs nog gezien) en de films. Nu zie ik het grootse niet meer zo zitten, ga liever naar een wat kleiner concert.

Veel plezier voor degenen die het gelukt is!
Ik heb een kaartje! Dankzij de moeder van een vriend die zeeen van tijd heeft, ben er superblij mee! Zelfs al boeken ze Pik en Pimol is het nog het feest van het jaar.

Let's go Low

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven