Mode & Beauty alle pijlers

Lanvin bij H&M

22-11-2010 21:55 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Steeds zie ik reclames van h en m met hun nieuwe collectie, Lanvin als ik het goed heb.

Ligt het aan mij of zijn al die jurken echt vreselijk lelijk? Is er iemand die de collectie mooi vindt?
Da's t jurkje dat ik heb. Op de foto vind ik het inderdaad ook niet mooi, alsof dat meisje in de verkleedkist is gedoken. Je moet het wel op een bepaalde manier dragen.

(bij mij past t en ik ben er blij mee!)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik vond dat jurkje in de televisiereclame ook al heel lelijk van snit. Dikmakend, ook.
Ze hadden die 'gewone vrouwen' op hun houding mogen trainen. Zelfs de mooiste kleding komt dan slechter uit. Dat rode jurkje vind ik verschrikkelijk. Dat doet me denken aan een assitente van een goochelaar of ander circus-vermaak. Voor dat doel is het een schitterende jurk.

De andere twee jurken.... Ach, ik denk dat het type vrouw heel belangrijk is om het mooi te laten lijken.
Misschien ben ik gewoon niet stylisch genoeg, maar ik snap die hype bij H&M nooit zo als er weer zo'n ontwerper langs is geweest.

Het betreffende designerstuk mag dan wel goedkoper zijn dan de andere ontwerpen, je betaalt nog steeds een behoorlijk bedrag (ik vind die jurkjes van Lanvin nou weer niet zo bijzonder dat ik er 200 euro voor over zou hebben). En iedereen weet ook nog eens dat het 'toch maar een H&M-etje' is.
Ik heb dan toch wel de hoop dat ze betere materialen gebruiken dan een "normale" h&m.
originele reclame vind ik wel maar ik vind die gele jurk verschrikkelijk en de rest vind ik ook niet zo mooi
Ik vind ze ook lelijk en wil er nog geen eens dood in gevonden

worden.
Ik vind het stuk voor stuk lelijk. Laatst was ik in die nieuwe H&M op de Dam en voor mij had een meisje net een jurk gepast van Lanvin. Het zag er verschrikkelijk uit, ze was klein en fors en dat jurkje was enorm druk, iets wat je bij dat figuur niet moet hebben. Ze leek in dat ding net een pinata! En maar aan haar vriendin vragen 'vind je het mooi?'...
quote:CandyAppleRaspberry schreef op 04 december 2010 @ 22:08:

. Ze leek in dat ding net een pinata! En maar aan haar vriendin vragen 'vind je het mooi?'...

haha,ik vind de collectie ook spuuglelijk....
quote:CandyAppleRaspberry schreef op 04 december 2010 @ 22:08:

Ik vind het stuk voor stuk lelijk. Laatst was ik in die nieuwe H&M op de Dam en voor mij had een meisje net een jurk gepast van Lanvin. Het zag er verschrikkelijk uit, ze was klein en fors en dat jurkje was enorm druk, iets wat je bij dat figuur niet moet hebben. Ze leek in dat ding net een pinata! En maar aan haar vriendin vragen 'vind je het mooi?'...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven