Lanvin bij H&M
dinsdag 23 november 2010 om 08:11
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk al heel weinig van de H&M koop, niet omdat ik me er te goed voor voel,maar omdat er nooit iets tussenhangt wat leuk is. Ik koop dus alleen basic-hempjes etc.
Lanvin was een hele goede ontwerpster, totdat ze dood ging en sindsdien is Lanvin een inspiratieloos merk.
De jurken vind ik dan ook spuug en spuuglelijk!
Ik sta niet in de rij, dat is 1 ding wat zeker is.
Lanvin was een hele goede ontwerpster, totdat ze dood ging en sindsdien is Lanvin een inspiratieloos merk.
De jurken vind ik dan ook spuug en spuuglelijk!
Ik sta niet in de rij, dat is 1 ding wat zeker is.
dinsdag 23 november 2010 om 08:58
Niks an, die jurken. Maar dat had ik eigenlijk met alle grote ontwerpers die iets voor H&M doen.
Couture draag je juist vanwege het unicum. Vaak maar één stuk. Dan opeens lopen er dertien-in-een-dozijn meisjes in een Victor en Rolfje.
Nee, bedankt.
De Lanvinjurken vind ik spuuglelijk en de reclame weerzinwekkend. Ieder zo zijn ding. Ik spaar nog even door en dan kan ik eindelijk mijn kleine, zwarte Chanel jasje halen in de Parijsche Soldes. Ik spaar al maanden en verheug me al jaren.
Couture draag je juist vanwege het unicum. Vaak maar één stuk. Dan opeens lopen er dertien-in-een-dozijn meisjes in een Victor en Rolfje.
Nee, bedankt.
De Lanvinjurken vind ik spuuglelijk en de reclame weerzinwekkend. Ieder zo zijn ding. Ik spaar nog even door en dan kan ik eindelijk mijn kleine, zwarte Chanel jasje halen in de Parijsche Soldes. Ik spaar al maanden en verheug me al jaren.
dinsdag 23 november 2010 om 10:22
quote:Metatron schreef op 23 november 2010 @ 08:14:
Je komt er dus gewoon niet doorheen, bij de onlineshop. Waardeloos geregeld.Shit he ik wist niet dat het vandazag kwam, had net gisteravond schoenen gezien voor 3 euro en wat truitjes voor 5 maar k dacht oh ff een nachtje over slapen... zullen nu wel weg zijn
Je komt er dus gewoon niet doorheen, bij de onlineshop. Waardeloos geregeld.Shit he ik wist niet dat het vandazag kwam, had net gisteravond schoenen gezien voor 3 euro en wat truitjes voor 5 maar k dacht oh ff een nachtje over slapen... zullen nu wel weg zijn
dinsdag 23 november 2010 om 10:26
dinsdag 23 november 2010 om 10:56
NEW YORK - Hoewel de Lanvin voor H&M collectie in Nederland pas vanaf vandaag in de rekken hangt en online verkrijgbaar is, ging de verkoop in Amerika zaterdag al van start.
© H&M/Dan Lecca
De verkoop ging van start in 24 winkels in Amerika en op Fifth Avenue in New York stonden 300 mensen in de rij om hun slag te slaan.
De ontwerper, Alber Elbaz, reed er met zijn auto langs om te kijken of er daadwerkelijk een rij stond. "Ik kan het niet geloven. Ik was er zeker van dat er niemand in de rij zou staan. Ik raakte zelfs een beetje in paniek", zo zei de ontwerper vanuit zijn auto volgens Women's Wear Daily.
In de rij waren er mensen bij die zelfs meer dan een halve dag in de rij hadden gestaan om naar binnen te mogen. In de winkel in New York gaven een aantal klanten zoveel aan de Lanvin voor H&M collectie uit dat ze er een echte van hadden kunnen kopen.
Grote bedragen
Zo gaf Nicole Eng, een 27-jarige grafisch ontwerpster, meer dan 1.200 euro uit. "Deze collectie was mijn introductie tot Lanvin. Ik heb nooit eerder zoveel uitgegeven", aldus Eng.
Ook voor het online shoppen stond een denkbeeldige rij. Wensen Ho, gaf meer dan 2.210 euro uit en kocht alles uit het vrouwenassortiment voor zijn vrouw. "Ze is zwanger en ze kan er niet bij zijn, daarom doe ik het voor haar", zo meldt Ho.
In Nederland ligt de online shop inmiddels plat. 'Probeer nogmaals' is de enige optie die gegeven wordt.
© H&M/Dan Lecca
De verkoop ging van start in 24 winkels in Amerika en op Fifth Avenue in New York stonden 300 mensen in de rij om hun slag te slaan.
De ontwerper, Alber Elbaz, reed er met zijn auto langs om te kijken of er daadwerkelijk een rij stond. "Ik kan het niet geloven. Ik was er zeker van dat er niemand in de rij zou staan. Ik raakte zelfs een beetje in paniek", zo zei de ontwerper vanuit zijn auto volgens Women's Wear Daily.
In de rij waren er mensen bij die zelfs meer dan een halve dag in de rij hadden gestaan om naar binnen te mogen. In de winkel in New York gaven een aantal klanten zoveel aan de Lanvin voor H&M collectie uit dat ze er een echte van hadden kunnen kopen.
Grote bedragen
Zo gaf Nicole Eng, een 27-jarige grafisch ontwerpster, meer dan 1.200 euro uit. "Deze collectie was mijn introductie tot Lanvin. Ik heb nooit eerder zoveel uitgegeven", aldus Eng.
Ook voor het online shoppen stond een denkbeeldige rij. Wensen Ho, gaf meer dan 2.210 euro uit en kocht alles uit het vrouwenassortiment voor zijn vrouw. "Ze is zwanger en ze kan er niet bij zijn, daarom doe ik het voor haar", zo meldt Ho.
In Nederland ligt de online shop inmiddels plat. 'Probeer nogmaals' is de enige optie die gegeven wordt.
dinsdag 23 november 2010 om 13:25
In de NRC Next van vandaag stond een kort stuk over de vorige Designer Collecties van H&M met daarbij een top 5 van deze collecties die nu nog op Marktplaats te koop zijn:
1. Roberto Cavalli: 4958 items
2. Jimmy Choo: 4740 items
3. Sonia Rykiel: 2203 items
4. Matthew Williamson: 1345 items
5. Viktor&Rolf: 1276 items
Dus zelfs als je iets uit een oudere collectie zoekt, kun je terecht op Marktplaats.
1. Roberto Cavalli: 4958 items
2. Jimmy Choo: 4740 items
3. Sonia Rykiel: 2203 items
4. Matthew Williamson: 1345 items
5. Viktor&Rolf: 1276 items
Dus zelfs als je iets uit een oudere collectie zoekt, kun je terecht op Marktplaats.
donderdag 25 november 2010 om 00:20
Ja inmiddels is alles wel weer uitverkocht ja, maar op het tijdstip van de post van Sunny1 zal er ongetwijfeld weer wat op de site gestaan hebben..in de ochtend wordt er soms aangevuld (orders geannuleerd ed) en ik denk dat er wel mensen zullen zijn die eea terug sturen nadat ze het binnen hebben gekregen, dus probeer het over een week gerust nog eens.
Snap niet helemaal dat mensen zeggen dat het 'waardeloos' geregeld is op de site omdat je er niet doorheen gekomen bent...op dat tijdstip bezoeken verschrikkelijk veel mensen de site en ja..dan kom je er nou eenmaal niet door; gewoon kwestie van overbelaste site.
Snap niet helemaal dat mensen zeggen dat het 'waardeloos' geregeld is op de site omdat je er niet doorheen gekomen bent...op dat tijdstip bezoeken verschrikkelijk veel mensen de site en ja..dan kom je er nou eenmaal niet door; gewoon kwestie van overbelaste site.
donderdag 25 november 2010 om 10:47
Een paar dingetjes bij waarvan ik denk: nou leuk voor een feestje.En ik vind het ook niet spuuglelijk. Maar zelf zo'n geel jurkje dragen, nou nee. Vind het allemaal wel wat extreem en niet draagbaar in het dagelijks leven.
Kwam een artikel tegen over de eerste verkoopdag.
http://www.nieuwsblad.be/ ... articleid=DMF20101124_028
Kwam een artikel tegen over de eerste verkoopdag.
http://www.nieuwsblad.be/ ... articleid=DMF20101124_028
donderdag 25 november 2010 om 11:50
Ik vind er ook echt geen bal aan. Sommige jurkjes zijn wel leuk, maar voor die prijs laat ik ze hangen. De mannenkleding is echt om te janken. Afgelopen week ben ik bij de "lancering" geweest in een H&M in Marbella en het leek op het eerste gezicht erg rustig, maar na een half uur was alles daar wel uitverkocht. Ze hadden het overigens wel beter aangepakt dan wat je normaal hoort in Nederland. Iedereen in de rij en als er een belletje klonk mochten twee klanten rondkijken. Zo werd het geen puinzooi.
donderdag 25 november 2010 om 12:49
Ik las er net aan artikel over in de daily Mail, met foto's van 'gewone vrouwen' die het dragen:
http://www.dailymail.co.u ... bel-join-High-Street.html
Ik kan het echt niet mooi vinden, vooral dat rode jurkje zit heel erg lelijk.
http://www.dailymail.co.u ... bel-join-High-Street.html
Ik kan het echt niet mooi vinden, vooral dat rode jurkje zit heel erg lelijk.