Leren slofjes

26-11-2010 21:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op zoek naar leren slofjes voor mijn dreumes van 1. Sokjes vind ik nu te koud binnen (we hebben laminaat) en voor echte schoentjes is ze nog te klein. Hebben jullie ervaring met een bepaald merk? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Alvast bedankt!
Mijn jongens droegen leren slofjes van inch blue. Andere slofje die met klittenband op de hiel sluiten, trokken ze altijd zo weer uit of zaten gewoon niet goed. Die van inch blue hielden ze wel aan en hebben ze bovendien in hele leuke kleuren en motiefjes.
Ze heten Zootjes, moet je maar eens googlen. Zoo schattig..

Deze had mijn jongste zoon. Hij heeft erop leren lopen, dus ze zitten in zijn bewaardoos.
Ooowwww en deze zijn gaaf!!!

En mijn oudste had deze:

babypaws!
a@pie slofjes

Via internet te bestellen. Zien er stoer uit en ze zijn heel fijn!
Ik heb bobux gehad voor mijn jongste... Daarna schoentjes met flexibele zool (kon ze net een beetje lopen) van shoesme.
@Kezz: klitteband op de hiel is inderdaad niet handig. Ze heeft nu al de grootste lol als ze haar sokken uittrekt.. Zal die van Inch Blue even opzoeken. Thx!!

@Zuigstengel: erg schattig! Lijken me niet zo praktisch maar wel erg leuk voor Kerst!

@Tuorrebout: vind de Bobux-schoentjes schattig maar wel erg prijzig...
quote:lizzylizzy schreef op 26 november 2010 @ 21:52:

@Kezz: klitteband op de hiel is inderdaad niet handig. Ze heeft nu al de grootste lol als ze haar sokken uittrekt.. Zal die van Inch Blue even opzoeken. Thx!!

@Zuigstengel: erg schattig! Lijken me niet zo praktisch maar wel erg leuk voor Kerst!Hoezo niet praktisch? Loopt ze al? Ik heb totdat ze hier gingen lopen altijd zootjes aan gedaan, zeer praktisch, alleen jammer nog niet zo hip!
Kruidvat heeft/had leren babyslofjes voor weinig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Zuigstengel schreef op 26 november 2010 @ 21:55:

[...]

Hoezo niet praktisch? Loopt ze al? Ik heb totdat ze hier gingen lopen altijd zootjes aan gedaan, zeer praktisch, alleen jammer nog niet zo hip!Ze begint net te lopen. En ze is erg gefascineerd door bandjes, riempjes etc.Vandaar
quote:lizzylizzy schreef op 26 november 2010 @ 22:01:

[...]

Ze begint net te lopen. En ze is erg gefascineerd door bandjes, riempjes etc.Vandaar

Ow, maar je hebt ze ook zonder bandjes en riempjes hoor!

Nee, ik heb geen aandelen in zootjes..
Maar Zootjes sluiten wel met klittenband op de hiel. Was hier dus geen succes, wegens lostrekken en uitdoen. Ze zien er wel schattig uit, vind ik!
Ik had ook altijd Zootjes voor mijn dochters, die bleven het beste zitten. Er is op MP iemand die die slofjes namaakt en die zijn een stuk goedkoper en in leuke kleurtjes leer.

Ik heb ook slofjes van Gattino gehad, die waren ook mooi en bleven goed zitten.
Van v&d. 15 Euro waren ze en zoon had ze altijd binnen aan. Ze hebben ze nu ook met een sok-achtige bovenkant, lekker warm voor de winter
Kickies.nl heeft ook erg leuke!
Ik had er van Aapie:

http://baby-schoenen.nl/winkel/

Niet zo duur en zaten prima met elastiek vanbinnen en hij kreeg ze niet uit

Daarna Shoesme (babyproof), pas toen hij echt een beetje ging lopen. Nu begint ie echt te lopen en we gaan binnenkort voor "echte schoenen" kijken
Shoesme!
Ook bij Hema of Kruidvat kun je vaak zulke slofjes kopen.
Babypaws!
www.roosjes.eu drie keer besteld nu en echt super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven