Huisje in Breda

26-11-2010 20:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een huisje in Breda. De woningbouw heeft wachttijden van ongeveer 4 jaar en kopen doe ik nog even niet....Iemand tips voor een leuke huurwoning voor een redelijke prijs???
Wat vind jij een redelijke prijs?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat is je budget ongeveer? Collega heeft net iets gehuurd in Snellenshof...via funda te zoeken volgens mij.
.
Ik dacht aan ongeveer ¤500- ¤600....Ik ben een beetje aan het rondkijken op stadhuis.,nl en rotsvast, maar wie weet zijn er nog meer bronnen.
antikraak
quote:Sauerkraut schreef op 26 november 2010 @ 20:51:

HuisJE? Kijk eens in het bos, misschien is er wel ergens een kabouterhuisje te huur ik krijg altijd sla-neigingen van dat woord
Misschien staat hier iets tussen: http://www.funda.nl/huur/breda/0-700/2+kamers/
Bank overvallen en gepakt worden, zit je binnen notime in een huisje in Breda. Met voedsel en je was wordt ook nog gedaan!
anti-kraak? Er wordt de komende jaren nogal wat gesloopt in Breda en daar zetten ze anti-krakers in. Niet geschoten is altijd mis dan he.
Zeker de moeite om even te kijken, heb alleen het idee dat je te pas en on te pas weer uit je huis gegooid kan worden. zit ik ook niet op te wachten...
quote:netscape schreef op 26 november 2010 @ 21:20:

Zeker de moeite om even te kijken, heb alleen het idee dat je te pas en on te pas weer uit je huis gegooid kan worden. zit ik ook niet op te wachten...Tja, als je niet 4 jaar wilt wachten, als je een huis wilt hebben voor weinig, dan zul je compromissen moeten doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vind je vrije sector ook interessant? Dan zou ik in de telefoongids zoeken naar makelaars en beheermaatschappijen in Breda. Die bellen. Ik verhuur mijn woningen (niet in Breda) ook via zo'n bedrijf en ik weet dat ze regelmatig woningen hebben die vrij komen.
Ps: er zitten ook woningen in jouw prijsklasse bij, niet heel erg veel maar ze zijn er wel.
Hier om de hoek staat iets te huur. Weet jij hoe je mij moet mailen of privé message sturen?
Hoorde vandaag weer van een ander appartement dat per direct vrij komt... Dus als je nog steeds zoekt....
quote:kitty elastic schreef op 26 november 2010 @ 20:55:

[...]

ik krijg altijd sla-neigingen van dat woord Tenzij je ook een mannetje of ventje hebt, dan is het juist heel gepast
Hoi Luisa27,

Beetje late reactie. Ik was een paar dagen weg. In welke wijk is dat? En via welke organisatie?

Groetjes
vitalis, veel kortere wachttijden!
quote:Luisa72 schreef op 27 november 2010 @ 16:20:

Hoorde vandaag weer van een ander appartement dat per direct vrij komt... Dus als je nog steeds zoekt....

Luisa, ik woon ook in Breda en ben namens mijn schoonzus heel dringend op zoek naar woonruimte in Breda. Dus mocht jouw aanbod niets voor TO zijn, is er dan een mogelijkheid dat ik met jou in contact kom?

Sorry TO, dat ik je topic jat.... Maar jij was eerst hoor, dus jij gaat voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven