Peron
vrijdag 26 november 2010 om 22:16
Enkele tijd is het me opgevallen dat er een jongen altijd in het zelfde wagon zit als mij.Niks mis mee denk ik. kort geleden op peron vroeg hij in eens of we die trein op peron 14a moeten hebben(hij zag dat onze trein aan de overkant stil stond) en niet op spoor 15 in (AMST), het bleek later dus dat we naar sp 14 moesten. Eenmaal in de trein zat hij tegenover me
maar zei niet echt veel, het was wel stil in het wagon duss misschien daardoor.Regelmatig ziet hij me op het peron en zeg altijd gedag en komt dan naast me zitten wel met een gang pad ernaast, als hij uitstapt kijkt hij me aan en zegt even gedag. Dit gebeurt regelmatig. Wat denken jullie. wilt hij iets van me?
snap er niks van hahah.
maar zei niet echt veel, het was wel stil in het wagon duss misschien daardoor.Regelmatig ziet hij me op het peron en zeg altijd gedag en komt dan naast me zitten wel met een gang pad ernaast, als hij uitstapt kijkt hij me aan en zegt even gedag. Dit gebeurt regelmatig. Wat denken jullie. wilt hij iets van me?
snap er niks van hahah.
vrijdag 26 november 2010 om 22:42
quote:Tomatensoep schreef op 26 november 2010 @ 22:22:
Haha ik dacht dat het een topic met irritatie over spelfouten zou zijn ofzo, het kwam echt niet in mijn hoofd op dat hier a) nog een topic over zou komen en b) dezelfde fout nog eens gemaakt zou worden
Ja ik ben niet goed in grammatica NL ze noemen dat toch
analfabetisme. snel op gespeurd google.
Haha ik dacht dat het een topic met irritatie over spelfouten zou zijn ofzo, het kwam echt niet in mijn hoofd op dat hier a) nog een topic over zou komen en b) dezelfde fout nog eens gemaakt zou worden
Ja ik ben niet goed in grammatica NL ze noemen dat toch
analfabetisme. snel op gespeurd google.
vrijdag 26 november 2010 om 23:34
quote:linda232 schreef op 26 november 2010 @ 22:16:
Enkele tijd is het me opgevallen dat er een jongen altijd in het zelfde wagon zit als mij. .... Eenmaal in de trein zat hij tegenover me maar zei niet echt veel, ... Regelmatig ziet hij me op het peron ... komt dan naast me zitten ... als hij uitstapt kijkt hij me aan en zegt even gedag. ... .
Ja, ik heb het al gezien hoor, is een stalker
Of zo een die graag treintjes kijkt ... weet niet wat erger is ...
Enkele tijd is het me opgevallen dat er een jongen altijd in het zelfde wagon zit als mij. .... Eenmaal in de trein zat hij tegenover me maar zei niet echt veel, ... Regelmatig ziet hij me op het peron ... komt dan naast me zitten ... als hij uitstapt kijkt hij me aan en zegt even gedag. ... .
Ja, ik heb het al gezien hoor, is een stalker
Of zo een die graag treintjes kijkt ... weet niet wat erger is ...
vrijdag 26 november 2010 om 23:50
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 26 november 2010 @ 23:07:
[...]
Ik ook!!
Maar zonder gekheid.. ga jij elke ochtend bij hem zitten, of hij bij jou??? *nadenkertje*
Meestal stap ik eerder in de trein dan hij en dan ga hij naast me zitten. Met een gangpad ertussen.
en heel soms stapt hij eerder in dan doe ik hetzelfde ga
dan ook naast hem zitten.hihi
[...]
Ik ook!!
Maar zonder gekheid.. ga jij elke ochtend bij hem zitten, of hij bij jou??? *nadenkertje*
Meestal stap ik eerder in de trein dan hij en dan ga hij naast me zitten. Met een gangpad ertussen.
en heel soms stapt hij eerder in dan doe ik hetzelfde ga
dan ook naast hem zitten.hihi
zaterdag 27 november 2010 om 00:18
Als je hem nou echt echt echt niet durft aan te spreken en je vind hem toch wel leuk, schrijf dan volgende keer een kort briefje of kaartje met iets als: "hoi, we zitten zo vaak bij elkaar, waarom email je me niet eens?" en dan wel je email erbij zetten natuurlijk. Of gewoon gelijk "zullen we een keer zonder trein afspreken?" Geef het hem als jullie uitstappen, kan hij er rustig over nadenken en jij ondertussen hier op het forum melden zodat we allemaal mee kunnen wachten
zondag 28 november 2010 om 21:08
zondag 28 november 2010 om 22:03
zondag 28 november 2010 om 22:05