Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Als het mag doet ik dat maar wacht wel even...

Haaaives heb ik ook gereageerd op onderwerp das nieuw.

Ga nu gezellig filmpje kijken met mister dirizwans!

Tot snellebel
Nou moet ik ook even mijn kerstboom showen hè

Diriswans

Ah, dan snap ik ut van haifs en nieuw und so
Fijn dat jullie toch nog een boom vonden Inad. Heel eerlijk gezegd haat ik echte bomen, ik vind ze zo lélijk . Ik hou van de perfecte symetrie van nep . En dan al die uitvallende naalden en dat gesjouw om dat ding binnen te krijgen.... Nog maar te zwijgen over de allergische reactie op die naalden, brrrr. Nee, doe mij maar een neppert! Volgend jaar 1tje kopen dus!
Wat zijn jullie nu aan het doen dan?? Ik is helegaar allenig?
Woow, das echt een reus van een boom, Pep Maar wel lief hoor

Ik snap hele theehuishyvesgebeuren niet echt geloof ik, maar t lukt me wel allemaal gek genog, dat is, tot nu toe dan. Zal zo eens kijken.

Sjanszeenzwanse, Diri

Ik ga zo haar een kleur geven, wel van die uitspoelbare meuk. Wil dat eigenlijk niet doen als Chica slaapt, want kan er dan niet meteen heen rennen als ze wakker wordt, maar wil t gewoon NU NU én ze loopt tegenwoordig ook gewoon naar me toe als er iets is, dus maar gewoon doen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pep, vind dat juist leuk, het niet-symetrische en de naalden en aarde en gezeul enzo. Ben blij dat ik mijn PC-zelf lekker even onderuit heb kunnen schoppen t.b.v. de blauwspar Heb voor Chica-slapen-gaan nog even Indianending gedaan met om em heen dansen en sorry zeggen en em bedanken voor z'n opoffering
Pep, jouw boom is zo heerlijk minimalistisch! Hip hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh man, jij bent écht een hippie en een heule erruguh ook nog . Toch wel wierook erbij gebrand hè?

Boompjuh is er als geintje, ik heb geen plek voor grote (ik zal niet zeggen "echte" ) boom. En zoals jullie hebben kunnen zien is de rest van de woonkamer ook in kerstsfeer. Ik heb er trouwens nog van die verlichte kersttaferelen bij gehangen, voor het raam

Haar verven leuk! Welke kleur? Of wordt je dan te herkenbaar?

Pfffft, ik wil bankhangen maar er is niets nada noppes niente tipota op tv!
Die ballen, moet ik even toevoegen, komen van de AH en zijn een kadootje van mijn moeder. Anders was ie nog steeds balloos
Ik helemaal niet op hyves komen, laat staan foto's plaatsen.
Loretta is De Mol. Punt.
Over balloos gesproken, ik moest nog even updaten over lamlulex

Krijg ik een berichtje van `m, dat het belachelijk is dat ik niet eens even met zijn nicht kan praten terwijl ze me iets te zeggen had. Maar dát zei ie er niet bij aan de telefoon! Dus ik werd woest, nee witheet op die ongelooflijke ontzettende *bries bries bries* Dus ik vraag hem mij te bellen, wat ie doet en ik heb `m eens flink de waarheid verteld. Dat als ie had gezegd dat zij mij wilde spreken dat dat geen probleem was geweest. Ik had háár gewoon niet echt iets te melden. En dat ie het enige waar ie altijd al goed in was, mij als een bitch laten overkomen bij anderen, nog niet verleerd is. Ik begreep trouwens dat z`n nicht daar nog was dus die zal wel wat meegekregen hebben van mijn verhaal want echt zachtjes praatte ik niet

Zo!
Vish ligt weer plat met krijsende Nemo
Gigolo done or not don?

Nod Don! Tenminste, niet die van mij, die hou ik voor mezelf, als je niet erg vindt.

Ach, Nemootje heeft het wel te pakken, he? Hoop voor hem en voor Vish dat hij snel rustig wordt en in slaap valt.

Lucht op he, Pep? Even lekker je gal spuwen? Je hebt gelijk, wat een stomme actie van hem. En waarom doet hij dat nú nóg? Dat snap ik echt niet. Maar dat zal wel te maken hebben met de aard van het beestje, vermoed ik?

Ik heb net de allerlaatste boterham opgegeten. Nu moet ik even bedenken wat ik Tony dan morgen meegeef naar de psz. Ontbijten met cruesli (das standaard) en yoghurt en dan maar banaan en Kapitein Koek mee in het trommeltje ofzo. Ik hoop dat mijn kleine autistje dat aankan! En dan zelf maar als een Razende Roeland boodschappen gaan doen, voordat Don weg moet. Dan kan ik zonder Vito gaan, is handiger.
Loretta is De Mol. Punt.
The Nurse van december `06 is gisteren bevallen van een dochter, 4380 gram
Ghe ghe, volgens mij is onze haifs niet de enige met problems getuige de topics met "hyves" en "problemen" in de titel
Hier stond vanavond Mac op het menu. Frummels zijn bij mijn ouders sinds vanmiddag. Dus in het kader van 'verwen oudste (en jezelf)'....

Was lekkah!

Gigantisch gescoord in tuincentrum. Schaamde me dood toen ik aan de kassa kwam. Want eigenlijk had ik geen ballen meer nodig voor mijn boom (en schaam me helemaal nu ik die bomenvan jullie zo zie....Wat ben ik een verwend kreng seg. Mijn boom lijkt nog het meest op die van Gerard Joling, completly over the top dus Jaja, foto komt.)

En kerstboom van kinders is ook gepimpt: gekleurde lampjes, erg foute ballen, slingers, piek (ik heb een piekfobie) en sinds net is die boom ook de trotse eigenaar van 2 Mac Donalds kerstballen. (Pep, snel menuutje halen bij Mac, krijg je een gratis bijenkerstbal. )

Nu nog even voor school werken. Van uitstel...
Ben benieuwd naar je boom Luna.

Ex is stom Pep!
Waarom is er niemand op msn? Ik verveel me!
Ik ben even gaan neuzen op het december `06 topic en heb een "van minuut tot minuut" verslag van Nurse`s bevalling gelezen

Mac is bietje ver weg Luna. Dus ik stel voor dat jij nóg een keer gaat en de bal mijn kant op stuurt

Sorry Eow, ben gaar nu en ga laptop uitzetten. Hoe was het met JunoHeld??

Tot morgen maisjes! *kus*
Ja, Eow, hoe was het met Juno?

Hier zit verf in haar en moet er nu weer uit, dus hallo en dag

Luna, ben ook errrug benieuwd naar foto nu. Vind onze boom nog wel erg sober dus ga in elk geval nog van die slingers halen en wat extra ballen en tutdingen voor Chica.

Nurse ken ik niet zo goed gelovig ik, Pep. Ex niet erg leuk nee, tssskk.

Ende weltrusten

Kess, haha, ik heb dat ook wel eens, zo aten Chica en ik laatst kaakjes als ontbijt

Nou ik ren snel naar de badkamer. Pep, tis gewoon donkerbruin, bijna eigen kleur, maar net iets donkerder nog en wat warmer voor t dramatisch effect
En? Is het dramatisch geworden?

Vito koorts en aan de pufjes. Ik wil dit niet!!!!!!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 09 december 2007 @ 21:34:

The Nurse van december `06 is gisteren bevallen van een dochter, 4380 gramIs dat interessant?
Oooo Vitootje toch! Hoe is het vannacht gegaan Kess?

En Vish? Hoe is het met Nemo? Is hij naar je moeder vandaag uiteindelijk?

Mooie bomen allemaal hier

Ik denk dat ik toch maar een nepperd ga kopen. Wel tegen mijn principes, maar koop wel een spuitbus met dennengeur

Gisteravond The Witches gekeken, blijft leuk.

Starman net weer met Ceetje naar de ha geweest, haar oogjes werden maar niet beter. Ze heeft nu druppels gekregen. Dat wordt vast feest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven