Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Speklappie eet speklappie.

Ik zit er nu ook echt over te denken om kindje Jezus weer uit krib te trekken...

Nemo in bad geweest en de zetpil doet ook z'n werk. Straks kippensoep en witte rijst eten. Maar ik heb eigenlijk zin in een enorme vette hamburger met patat.
Soms ben ik zo lief voor mezelf. Neem nou vandaag; ik mag straks als Wup slaapt gewoon friet gaan halen! Da`s toch ongelooflijk liefff!
Wuppenkind moet eigenlijk in bad vandaag. Maar ik heb geen zihihin. Ben moe en heb koppijn. Dus maar niet. Eigenlijk best een stomme reden om je kind niet lekker in bad te doen seg!
Oh, ik heb wel stommere redenen om mijn kind niet in bad te doen hoor

Hoe schoon ze zijn hangt dan ook volkomen af van mijn humeur/energieniveau

Friet is lekker. Heb Eowman afgelopen week ook maar weer eens richting snackbar gestuurd.

Visje, hoop dat de kippen(n)soep (met tussenN of zonder tussenN?) helpt.

Hoop dat Nemootje lekker slaapt, dan is het morgen alweer een stuk beter.

Kess, stro kán ook heel vertederend zijn hoor, denk ik
Heey

Ah, die Nemootje. Fijn dat badje en pil helpt. Hoop dat ie snel opknapt.

Moet erg gniffelen om de kindje Jezusverhalen Hier geen Kerststal, leve de agnostische wereldbeleving

En, hier ook friet, hamburger en dan voor de gezonderigheid nog rode kool met appel erbij, lekkere combo.

Oja, we hebben een kerstboom. Overal waren de mooie kunstbomen weg, uitverkocht en op, sluss. Er stonden alleen nog lelijke en onbetaalbare en van die dingen met lichtjes er al in en was t dus al in de winkel zonder het te weten met Vish eens, dat kan echt niet

Terug naar huis dus met verdrietig Chicaatje en toen kwamen we vlakbij ons huisje langs een kerstbomenboer, dus Chica heel blij boooooohooommmm, daar is mijn kerstboom!! Dus principes hop overboord, net zo makkelijk , koop ook af & toe bloemen en eet ook groente en fruit enzo en das eigenlijk net zo zielig , maar wel mooie Blauwspar met wortels en potgrond gekocht en herhaaldelijk aan overigens erg cute-erige kerstboomjongen gevraagd om boom het kan overleven. Na de Kerst heb ik dus een blauwspar op mijn balkon of gaat ie naar iemands tuin.

Heb al fotos gemaakt, dus die komen eraan. Heb alleen te weinig ballen, toch voor blauw gegaan, dus moet morgen wat bijkopen en van die slingermeuk en paar kitchy ballen en engeltjes voor Chica (agnostiek gaat dus ook maar zover )
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 09-12-2007 19:02
Reden: edit de edit enzo
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Er hangen dus ook zuurstokjes in en er komen nog kerstkransjes bij
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Leuk, al die bomen! Zal straks ook echt even foto's maken. Al moet ik eigenlijk eerst nog in de weer met grotpapier om echt stalletje te maken. En ik heb geen idee hoe ik die foto da weer hier moet krijgen, dus bij dezen verwijs ik jullie alvast naar de keuken.
Loretta is De Mol. Punt.
zo heb haaaaaaaaaives even bijgewerkt ga nu bijlezen GLOBAAL okido???
quote:peppie schreef op 09 december 2007 @ 17:39:

Soms ben ik zo lief voor mezelf. Neem nou vandaag; ik mag straks als Wup slaapt gewoon friet gaan halen! Da`s toch ongelooflijk liefff!
Zo hé, ik lees op eens dat ik ook agnostisch ben... want ook hier geen kerststal, zelfs niet van LP
Hoe smaakt de PATAT?

Het water loopt in mijn mond, echt waar...

En dan te bedenken dat hier op 30 meter vandaan een snackbar zat, vroegah....
Ich gehe jetzt nach dem Krankenhaus. Bis spater madchen!
Cluster pagina 1

Nemo harstikke ziek dus......arme ziel, dikke knuffel!

Lamlul staat gelijk aan ex...jongens jongens je kan niet zeggen dat hij niet recht voor zijn raap is, ik had hem liever een raap recht in het gezicht gegeven maar goed....

Lekker iedereen aan de frieten, hier nasi opgebakken ook lekker, veel pindasaus jammie jammie!

Wat bizar van jezus nog nooit gehoord....wel oke! MOet ook nog een kerststal hierrrr
Geef Juno een vette knuffel!!!!
Hebbie nog nooit van Jezus gehoord Dier? Naah das bizar ja.
nieuwe ak doet stom tegen me.
Haha Vish....mijn tena zat scheef nu bank nat! Ik bedoel Jezus in en uit de kribbe

Ja Juno dikke knuffel...

Ben bijgelezen JOEHOE
Vind nieuwe Ak jou niet leuk??? Ik vind hem wat verstopt.........ik hou niet van verstopt
heb nu al 2x foto's geupload maar zie ze niet.
Hé Dier, raap in gezicht is goehoed . Moet nog even updaten maar eet nu PATAT en dus later even uitgebreider.

Vish, die satésaus op jouw plaatje ziet er goor uit eigenlijk *braak*. En dat van die foto`s komt me hééééél bekend voor
Yep foto's lukt mij nu ook niet dus denk dat ik maar langs de deuren moet om ze te laten zien

Patat is LEKKERRR!
Foto's lukt niet dus uit frustratie even polletje geplaatst! Ook gezellie
PATAT was lekkurrr jah maar beetje weinig vond ik. Heb PATAT saté, een viandel en een bamischijf op en wil nog meerrrrrr

Maarre Dier, wat is er nou precies veranderd aan haifs want ik sie nix nieuws eigenlijk!
Ow en wat mij betreft haal je haifs uit de anonimiteit hoor; ik had `m onzichtbaar gezet voor Vish eigenlijk maar als die het goed vindt dat ie te zien is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven