Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish, misschien toch even naar HAP? Kortademig, overgeven en hoge koorts klinkt niet al te best. Arm mannetje.
Ik ga weer verder op zoek naar de kameel. Kan het niet uitstaan dat ik hem niet kan vinden.
quote:Eowynn_ schreef op 09 december 2007 @ 13:16:

Vish, misschien toch even naar HAP? Kortademig, overgeven en hoge koorts klinkt niet al te best. Arm mannetje.Ja ik zit wel in twijfel idd. Zal straks naar dit slaapje nog even tempen en een ventolinshot toedienen en dan kijken hoe het gaat.
Fijn, foto`s van beumen, leuk!!

Arm Nemootje! Koorts nog hoog of viel het mee vanmorgen? Kortademig past idd niet bij kotskak dus in de gaten houden!
Vish, symptomen klinken als die van oudste. Begon met hoge koorts (lag ook te 'ijlen'), overgeven. Toen werd ie kortademig en snotverkouden.

Als je het niet vertrouwt idd huisartsenpost bellen.

Star, ik ben ook saai hoor wat boom betreft: wit en zilver. Erg stylish verantwoord.

Oudste was net buiten aan het spelen, komt binnen en zegt: 'Nu ga ik kerstmissen.' Hij zit nu op zijn stoeltje onder de kerstboom.

Stoeltje is eigenlijk een buffer om de Frummels ervan te weerhouden ballen uit de boom te plukken.

Oudste weet ondertussen wel dat Kerstmis het feest van kijken is en niet van aankomen. Tweeling snapt het nog niet echt moet ik zeggen...
Het is nu al even stil boven, ik hoop dat wat goede slaap hem weer beetje erbovenop helpt. Heb beetje probleem als hij niet naar kdv kan, om nu al thuis te blijven in proeftijd lijkt me niet zo'n goed plan.

Zie hier, Jezus helpt me een handje met de boom:

Nooit ergens te beroerd voor, die Jezus

(ik ben nu overtuigd van m`n keus voor LP-kerststal, hij is écht leuk!)
Moeilijk Vish, thuisblijven in proeftijd. Je hebt geen keus en het is ook niet meer dan normaal om thuis te blijven voor ziek kind maar in de proeftijd kan ik me voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt.
Ben net maar even naar hem toegegaan maar hij slaapt nog steeds. Gekkie.

Irritante is dat ik gister boodschappen zou doen voor de komende 3 dagen en nu dus echt niks in huis heb. Morgen na werk kan ook niet en overmorgen ook niet. Ga de kasten maar eens goed uitmesten misschien kan ik er nog 3 maaltijden van brouwen.
En anders friettent/bestellen Vish. Als de nood aan de man is...
tis 39.8 maar hij drinkt wel voor het eerst wat nu.
hele lijf is warm maar voetjes ijskoud
pilletje bille nee hoeffe niet mamma
Achgosss

Wel zetpilletje erin nu of lukt dat niet? 39,8 wel hoog maar ik geloof dat dat niet zo heel veel zegt bij kinderen.
pil zit erin maar volgens mij heeft hij 3 minuten later gepoept. Doe hem straks in bad en dan alsnog eentje erin

wel hele beker gedronken en het zit er nog in.
Gadverdamme, ex is ook zo`n domme stomme lamlul! Belt ie net en zegt ie "mijn nicht zit hier, wil je met haar praten?" Dus ik zeg dat ie haar de groeten moet overbrengen en kusjes van Thom enzo, zegt ie "ow dus je wilt niet met haar praten?". Eikul! Deed ie vroegah ook al, zat ie daar en belde ie om te vragen of ik ook kwam en als ik dan geen zin had of wat dan ook, keihard roepen dat ik geen zin had om te komen. Fuck op man loosert!
Ow da`s fijn Vish, dat ie iig heeft gedronken. En nog wel levendig genoeg om zetpil te weigeren is goed teken

voor de lamlul \\:-)//
quote:Eowynn_ schreef op 09 december 2007 @ 12:55:

Slimme Ceetje!

En goede smaak ook

Juna begint ook een tikkie kieskeuriger te worden. Staat ze in de keuken, roept ze 'koekje!' dus ik geef haar een rijstwafel, zegt ze 'nee, koekje' Geef haar eens ongelijk
Stylish verantwoord krijg ik kriebels van Luun

Eng wijf.

Pffff stomme actie van lamlul. Doet mijn vent ook altijd dat soort geintjes. Strontvervelend.
heb nu toch wel ernstige twijfels of Nemo niet verwisseld is bij geboorte. Hij kijkt Mary Poppins en "zingt" de liedjes mee.

Deze houdt van klassiek, ook mijn kind niet.
quote:Laluna schreef op 09 december 2007 @ 12:35:

Maar je kerststal maakt het wel af, Vish.

Lunaman had trouwens het lumineuze idee om de koningen een meter of 2 van de kerststal af te zetten (want die zijn er nog nie, hoezo gebrainwashed?) en dan iedere dag een stukje op te schuiven richting kerststal... Zal ik het kindeke Jezus dan ook nog maar even vakkundig verwijderen? Mijn ouders doen dat dus echt, he? Op kerstavond komt Jezus pas in zijn kribbe te liggen. Tot die tijd staren Jozef en Maria vertederd naar een hoopje stro in een houten bakkie.
Loretta is De Mol. Punt.
Ach, arm Nemootje! Begrijp dat nu dat het wat beter gaat, nu hij liedjes zingt? Als hij echt kortademig is, toch even hap bellen, hoor. Vito had dat ook, en ik vind dat dus nu echt best een beetje eng.

Denk trouwens dat het hier ook friet/pizza/oid wordt. Volgens mij heeft Don geen zin om te koken en ik ook niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik geloof ook nooit dat jij kúnt koken Kess

Deze is niet verwisseld; speklappies lekkur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven