Het Theehuis
zondag 9 december 2007 om 13:17
quote:Eowynn_ schreef op 09 december 2007 @ 13:16:
Vish, misschien toch even naar HAP? Kortademig, overgeven en hoge koorts klinkt niet al te best. Arm mannetje.Ja ik zit wel in twijfel idd. Zal straks naar dit slaapje nog even tempen en een ventolinshot toedienen en dan kijken hoe het gaat.
Vish, misschien toch even naar HAP? Kortademig, overgeven en hoge koorts klinkt niet al te best. Arm mannetje.Ja ik zit wel in twijfel idd. Zal straks naar dit slaapje nog even tempen en een ventolinshot toedienen en dan kijken hoe het gaat.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 9 december 2007 om 13:45
Vish, symptomen klinken als die van oudste. Begon met hoge koorts (lag ook te 'ijlen'), overgeven. Toen werd ie kortademig en snotverkouden.
Als je het niet vertrouwt idd huisartsenpost bellen.
Star, ik ben ook saai hoor wat boom betreft: wit en zilver. Erg stylish verantwoord.
Oudste was net buiten aan het spelen, komt binnen en zegt: 'Nu ga ik kerstmissen.' Hij zit nu op zijn stoeltje onder de kerstboom.
Stoeltje is eigenlijk een buffer om de Frummels ervan te weerhouden ballen uit de boom te plukken.
Oudste weet ondertussen wel dat Kerstmis het feest van kijken is en niet van aankomen. Tweeling snapt het nog niet echt moet ik zeggen...
Als je het niet vertrouwt idd huisartsenpost bellen.
Star, ik ben ook saai hoor wat boom betreft: wit en zilver. Erg stylish verantwoord.
Oudste was net buiten aan het spelen, komt binnen en zegt: 'Nu ga ik kerstmissen.' Hij zit nu op zijn stoeltje onder de kerstboom.
Stoeltje is eigenlijk een buffer om de Frummels ervan te weerhouden ballen uit de boom te plukken.
Oudste weet ondertussen wel dat Kerstmis het feest van kijken is en niet van aankomen. Tweeling snapt het nog niet echt moet ik zeggen...
zondag 9 december 2007 om 14:16
zondag 9 december 2007 om 14:56
Ben net maar even naar hem toegegaan maar hij slaapt nog steeds. Gekkie.
Irritante is dat ik gister boodschappen zou doen voor de komende 3 dagen en nu dus echt niks in huis heb. Morgen na werk kan ook niet en overmorgen ook niet. Ga de kasten maar eens goed uitmesten misschien kan ik er nog 3 maaltijden van brouwen.
Irritante is dat ik gister boodschappen zou doen voor de komende 3 dagen en nu dus echt niks in huis heb. Morgen na werk kan ook niet en overmorgen ook niet. Ga de kasten maar eens goed uitmesten misschien kan ik er nog 3 maaltijden van brouwen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 9 december 2007 om 15:40
Gadverdamme, ex is ook zo`n domme stomme lamlul! Belt ie net en zegt ie "mijn nicht zit hier, wil je met haar praten?" Dus ik zeg dat ie haar de groeten moet overbrengen en kusjes van Thom enzo, zegt ie "ow dus je wilt niet met haar praten?". Eikul! Deed ie vroegah ook al, zat ie daar en belde ie om te vragen of ik ook kwam en als ik dan geen zin had of wat dan ook, keihard roepen dat ik geen zin had om te komen. Fuck op man loosert!
zondag 9 december 2007 om 16:25
quote:Laluna schreef op 09 december 2007 @ 12:35:
Maar je kerststal maakt het wel af, Vish.
Lunaman had trouwens het lumineuze idee om de koningen een meter of 2 van de kerststal af te zetten (want die zijn er nog nie, hoezo gebrainwashed?) en dan iedere dag een stukje op te schuiven richting kerststal... Zal ik het kindeke Jezus dan ook nog maar even vakkundig verwijderen? Mijn ouders doen dat dus echt, he? Op kerstavond komt Jezus pas in zijn kribbe te liggen. Tot die tijd staren Jozef en Maria vertederd naar een hoopje stro in een houten bakkie.
Maar je kerststal maakt het wel af, Vish.
Lunaman had trouwens het lumineuze idee om de koningen een meter of 2 van de kerststal af te zetten (want die zijn er nog nie, hoezo gebrainwashed?) en dan iedere dag een stukje op te schuiven richting kerststal... Zal ik het kindeke Jezus dan ook nog maar even vakkundig verwijderen? Mijn ouders doen dat dus echt, he? Op kerstavond komt Jezus pas in zijn kribbe te liggen. Tot die tijd staren Jozef en Maria vertederd naar een hoopje stro in een houten bakkie.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 9 december 2007 om 16:49
Ach, arm Nemootje! Begrijp dat nu dat het wat beter gaat, nu hij liedjes zingt? Als hij echt kortademig is, toch even hap bellen, hoor. Vito had dat ook, en ik vind dat dus nu echt best een beetje eng.
Denk trouwens dat het hier ook friet/pizza/oid wordt. Volgens mij heeft Don geen zin om te koken en ik ook niet.
Denk trouwens dat het hier ook friet/pizza/oid wordt. Volgens mij heeft Don geen zin om te koken en ik ook niet.
Loretta is De Mol. Punt.