3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 27 november 2010 om 11:34
zaterdag 27 november 2010 om 11:51
zaterdag 27 november 2010 om 12:24
Beterschap roosje! Heb je (onbewust) misschien een bepaalde spanning waar je ziek van word of ben je gewoon ziek? Ik kan het niet zo goed omschrijven maar bedoel het lief he En hoe gaat het met je huis en KPTerT?
En hoe gaat het met appel? Heb je al een evy vervanging mop? Iets om je mee af te leiden?
Ik heb gister knutselspulletjes gehaald bij de Aldi. Heel goedkoop en zoo leuk!! Helaas heb ik daar pas na de verhuizing tijd voor maar ik heb het wel
Ik ga eten en dan weer klussen bij vriend! Tot later!
*Have a nice day all!*
En hoe gaat het met appel? Heb je al een evy vervanging mop? Iets om je mee af te leiden?
Ik heb gister knutselspulletjes gehaald bij de Aldi. Heel goedkoop en zoo leuk!! Helaas heb ik daar pas na de verhuizing tijd voor maar ik heb het wel
Ik ga eten en dan weer klussen bij vriend! Tot later!
*Have a nice day all!*
zaterdag 27 november 2010 om 12:56
Wat een trieste situatie voor IBI en HIH. Wat moet je nou?
Is het nou een cd of dvd Bi van gisterenavond? Volgens mij een cd.
Minigravin ligt in bed, ze is verrot. En dan komen mijn ouders zo nog om haar op te halen en mee te nemen naar een Sinterklaasfeest. Het is duidelijk teveel, uit logeren, Sinterklaas en dan daarna nog een feest. Ze heeft die Ouwe Klaas wel een handje gegeven!
Collega en zijn vrouw (die ene waar ik weleens over heb verteld) waren ook. Ze staan heel sterk moet ik zeggen. Goed van ze hoor.
Is het nou een cd of dvd Bi van gisterenavond? Volgens mij een cd.
Minigravin ligt in bed, ze is verrot. En dan komen mijn ouders zo nog om haar op te halen en mee te nemen naar een Sinterklaasfeest. Het is duidelijk teveel, uit logeren, Sinterklaas en dan daarna nog een feest. Ze heeft die Ouwe Klaas wel een handje gegeven!
Collega en zijn vrouw (die ene waar ik weleens over heb verteld) waren ook. Ze staan heel sterk moet ik zeggen. Goed van ze hoor.
zaterdag 27 november 2010 om 15:58
Minigravin is niet naar het feest. Ze heeft hoge koorts en wilde echt niet. Volgens mij is ze letterlijk ziek van angst. Ze zag er zo tegenop. Mijn kleine angsthaas. Heel moeilijk. Weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.
De drempel is voor haar heel hoog voor dingen die vreemd of onbekend zijn. Ze maakt zichzelf letterlijk ziek. Op vrijdag maakt ze zich bijvoorbeeld al druk om maandag, als ze weer naar de BSO moet.
Ik bereid haar altijd heel goed voor. En met mij erbij lukt het dan ook vaak wel. Achteraf valt het haar dan ook altijd reuze mee en heeft ze het juist heel erg leuk gehad.
Wat moet ik hier nou mee?
De drempel is voor haar heel hoog voor dingen die vreemd of onbekend zijn. Ze maakt zichzelf letterlijk ziek. Op vrijdag maakt ze zich bijvoorbeeld al druk om maandag, als ze weer naar de BSO moet.
Ik bereid haar altijd heel goed voor. En met mij erbij lukt het dan ook vaak wel. Achteraf valt het haar dan ook altijd reuze mee en heeft ze het juist heel erg leuk gehad.
Wat moet ik hier nou mee?