Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Werkt CV voor zichzelf dan? en wat doet hij precies, wordt nu toch wel erg nieuwsgierig.
Bestek net van zwager en schoonzusje gekregen Compu. Maar skippybeest is helemaal leuk hoor!

En bestek e.d. vind ik voor Sinterklaas ook niet zo leuk, vind ik een wat persoonlijker kado.

Wat krijgt Cb van de Sint? Ik vergeet steeds een schoenkado voor A te regelen haha. Nou heeft ze gisteren een boekje gekregen wat ik nog had liggen. Ik dacht; kan tegenover de jongens niet maken dat zij niets krijgt want hoe moet ik dat uitleggen
Mijn man zit helemaal in Ratatouille ha ha.
quote:compu schreef op 27 november 2010 @ 20:57:

Bam, ik vind het zo'n grappig ventje. Echt een lolbroekie. Is jouw man ook zo?

Juul is echt een clown.. hij kan echt heel grappig zijn en dat weet hij ook..... ik ben grappig he mama.

Mijn man kan ook heel grappig zijn idd, maar die is meer van de stille aard, alleen thuis komt dat meestal tot uiting. Terwijl juul levendiger is en zich wel laat zien. man is wat meer teruggetrokken.
Ik ben ook heel grappig maar dat hebben niet veel mensen door. Ik moet wel zelf vaak heel hard lachen als ik iets zeg.

Flauw.
Skippybeest is ook helemaal super.

Hier wordt Julian echt harsttikke verwend met sinterklaas door iedereen ( ik denk dat ik opslag bij moet huren), ik laat ze maar, maakt me ook niet zoveel uit, als ze dat leuk vinden.

Iedereen klaar met inkopen doen?
quote:amalia schreef op 27 november 2010 @ 21:02:

Ik ben ook heel grappig maar dat hebben niet veel mensen door. Ik moet wel zelf vaak heel hard lachen als ik iets zeg.

Flauw.Hahahaha, je schrijft in elk geval heel lachwekkend
Hier moet zelfs iets in de schoen voor de beesten
quote:bambino schreef op 27 november 2010 @ 21:04:

Hier moet zelfs iets in de schoen voor de beesten

En dat doe jij natuurlijk ook

Hier ging die slimme B gisteren 2 schoenen zetten. Gelukkig had hij een kado waar wel 15 schoenen oppasten.
Bam, CV werkt bij een sign en display bedrijf, niet voor zichzelf dus. Hij maakt mooie dingen op leuke locaties.

Bevalt je plotter? Heb je er al veel mee gewerkt tot nu toe?

Amalia, niks spannends voor CB. Vanwege zijn reuzengroei rompers, pyjama maat 80! Verder badspulletjes natuurlijk, vanwege het bad. Speelkleed met babygym, had ik nog niet.

En de oma-sinterklazen gaan altijd naar de o zo verantwoorde speelgoedwinkel in de stad.
Bridges, ook een verkleumde man thuis? Ik ga hem even opwarmen.
quote:amalia schreef op 27 november 2010 @ 21:07:

[...]

En dat doe jij natuurlijk ook

Hahaha, Ja dat doe ik ook, als dat kind daar blij van wordt.

Hier ging die slimme B gisteren 2 schoenen zetten. Gelukkig had hij een kado waar wel 15 schoenen oppasten.hahaha heel slim...
quote:compu schreef op 27 november 2010 @ 21:15:

Bam, CV werkt bij een sign en display bedrijf, niet voor zichzelf dus. Hij maakt mooie dingen op leuke locaties.

Bevalt je plotter? Heb je er al veel mee gewerkt tot nu toe?

Ahh dat klinkt wel erg leuk.

Nee nog niet veel mee gewerkt, wel wat shirts gemaakt voor bekenden enzo, maar het moet allemaal nog online.

Ik wil nog even een shirtje maken zo voor mijn babynichtje.

Amalia, niks spannends voor CB. Vanwege zijn reuzengroei rompers, pyjama maat 80! Verder badspulletjes natuurlijk, vanwege het bad. Speelkleed met babygym, had ik nog niet.

En de oma-sinterklazen gaan altijd naar de o zo verantwoorde speelgoedwinkel in de stad.
Maat 80? Oef. Hoe groot is hij nu? Aatje hoeft pas volgende maand weer gewogen en gemeten te worden, dus ik weet het niet, maar ze past nog prima in 62.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koud wel.
ben je al buiten geweest dan Star? Naar de kerk ofzo ?

Ik zag op de Iphone dat het -4 is, brrr inderdaad. En de hele week blijft het zo!

Maar wel droog dus dat is op zich wel heel lekker toch?

Ooohoohohhohoh, help mijn dochter is een spook s nachts . 2x, zucht.... Ik wil haar wel laten huilen maar dan wordt ze echt hysterisch. Dat schiet ook niet op toch?

Het gaat dan 3 weken goed en weer 7 weken slecht zeg maar.

Kinderen... moeilijk af te lezen hoor. Ik ben de gebruiksaanwijzing af en toe kwijt
Naar de kerk? Nee hoor, naar beneden naar de wc
Zow, klinkt koud.... Ik heb net lekker op een terrasje gezeten. Zal verder niet meer klagen. Doehoeg!
Oh ik ben wel net naar de kerk geweest Dochter stal de show in de kerk door play-back mee te zingen. Zoon deed een vorm van Biodanza wat het ook goed deed. De dopeling is maar rondje gaan wandelen vanwege het huilen tijdens rest vand e dienst (na afloop van de doop ging de dienst nog door...) en al met al was het hartstikke leuk!

Hel: maak me gek! Terrasje! Oh! jaloers hier in de kou!

Balen van dochter Aamaal, maar ut komt goed toch?
Terrasje Hel? Heeeeeerlijk!! Toch wel een fijne kant aan je reis!!

Amalia, wel naar NY gaan hoor, niet afzeggen vanwege dat dametje!

Weet niet hoeveel hij weegt etc., moet van de week heen.

Ik zie me al vragen: 'het is toch wel goe-hoed?'
Druk geweest hier zeg!

Hier vanmiddag bij opa en oma Sint gevierd, kinderen leuk verwend. Liggen afgepeigerd in bed. Altijd leuk, die blije koppies!
Zo, geweldig sintfeest gehad op mijn werk. En hadden nichtje te logeren, dus was helemaal leuk. Jongste is het liefste kleine pietje ever en oudste heeft met nichtje tussen de kinderen gezeten en is met haar het podium op geweest. Wat een mijlpaal, ik was zo trots!

Mal, veel sterkte.

Bridges, wat knap van de boekbespreking!

Hel, goede reis!

Enka, hoe heb je de cars-taart gemaakt?
Nu al Sint Bridges?? Lekker op tijd

Goehoed, op z'n Noord Hollands?

Ik negeer Hel

Star, de wc ha ha. Ook heilig
Nu al Sint Bridges?? Lekker op tijd

Goehoed, op z'n Noord Hollands?

Ik negeer Hel

Star, de wc ha ha. Ook heilig
Iemand enig idee waar je leuke plaids/dekens voor op kinderbedden kunt bestellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven