3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
heb alleen echt geen idee waar ik door gestoken of gebeten ben, heb ook niet gevoeld dat het gebeurde

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
dat kan in je slaap wel gebeuren, zonder dat je het merkt. Maar idd, door wat??
Freak, gefeliciteerd met je verjaardag!



en nog vele jaren natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Heee Vilma!
he Friezinnetje!
Alle reacties Link kopieren
hey Vil, hoest met je trap?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Roos



Oh, die trap, zucht, die moet ik straks weer schuren en lichtjes in de grondverf zetten.



Ik denk dat het een vijfjarenplan wordt



nu ga ik maar eerst even het laatste sigaretje oproken met een mok koffie.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Vilma, wij hebben dat ook gehad met de UPC, we woonden al een jaar in ons nieuwe huis en hadden nog nooit wat betaald (we kwamen allebei van huis). Toen hebben we zelf gebeld en werd er aangegeven dat we vanaf dat moment moesten betalen. Als zij erachter gekomen waren, hadden we vanaf het begin moeten betalen en ook nog een boete. Kweet niet of je er wat aan hebt?
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning



Freak







en een hele fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
Josje, ik ben je niet vergeten hoor!
Hoi Josje,



Wat is dan wijsheid: UPC niet bellen en hopen,wensen, bidden, dat ze me vergeten zijn of

een mogelijke flinke boete voor zijn?





....zoals: geen slapende hondjes wakker maken...



Ik denk dat ik maar wat geld achter de hand hou voor het geval dat...en zijn ze me toch vergeten dan kan ik er iets leuks van doe zoals een grote televisie kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 28 november 2010 @ 10:53:

nu ga ik maar eerst even het laatste sigaretje oproken met een mok koffie.Geniet ervan Vil en sterkte!
Mocy



Mocy, je vergist je, het is nog ochtend, jij bent van de nachtploeg
quote:mocy schreef op 28 november 2010 @ 11:14:

[...]





Geniet ervan Vil en sterkte!Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Vil, ik ben best wel eens voor 12 uur wakker hoor in het weekend. Wel opletten.
quote:mocy schreef op 28 november 2010 @ 11:18:

Vil, ik ben best wel eens voor 12 uur wakker hoor in het weekend. Wel opletten. Ik heb het al getoverstafd
...of is het getoverstaft





Ik toverstaf

Jij toverstaft

Wij toverstaffen



Ik heb getoverstaf/t/d

Jij hebt getoverstaf/t/d

Wij hebben getoverstaf/t/d



De getoverstafte

De getoverstafde





?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 28 november 2010 @ 11:19:

[...]

Ik heb het al getoverstafd



Maffurt.

Wat een lekker weer is het, de zon schijnt volop. Krijg er Evy-neigingen van....
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 november 2010 @ 11:24:

[...]





Maffurt.

Wat een lekker weer is het, de zon schijnt volop. Krijg er Evy-neigingen van.... doen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja heb er wel zin in Roos, alleen zit ik te twijfelen wat ik dan aan moet buiten. Plus dat mijn schema wat in de war komt. Maar het bos lonkt.
Gaan jullie maar gezellig evy-en, ik ga me aankleden en aan het werk :hello;





Ik mis een aantal forummers hier op het forum...komt Floor ook niet meer terug?





Floor!

als je dit leest: ik mis je, kom terug!
Alle reacties Link kopieren
hoe kan ik nou weer mijn msn-icoontje kwijt zijn Dat ding verdwijnt zo nu en dan!



Oh en goeiemorgen Mocy
Alle reacties Link kopieren
Morguh Friez.



Floor is geband. Weet niet voor hoelang of waarvoor. Maar we missen haar zeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 28 november 2010 @ 11:14:

Hoi Josje,



Wat is dan wijsheid: UPC niet bellen en hopen,wensen, bidden, dat ze me vergeten zijn of

een mogelijke flinke boete voor zijn?





....zoals: geen slapende hondjes wakker maken...



Ik denk dat ik maar wat geld achter de hand hou voor het geval dat...en zijn ze me toch vergeten dan kan ik er iets leuks van doe zoals een grote televisie kopen Tja, ik weet niet wat wijsheid is. Wij hebben het een jaar gratis gehad, maar of ze je eerder zullen vinden en wat dan de boetes zijn, ik weet het niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven