3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 28 november 2010 om 11:00
Vilma, wij hebben dat ook gehad met de UPC, we woonden al een jaar in ons nieuwe huis en hadden nog nooit wat betaald (we kwamen allebei van huis). Toen hebben we zelf gebeld en werd er aangegeven dat we vanaf dat moment moesten betalen. Als zij erachter gekomen waren, hadden we vanaf het begin moeten betalen en ook nog een boete. Kweet niet of je er wat aan hebt?
zondag 28 november 2010 om 11:14
Hoi Josje,
Wat is dan wijsheid: UPC niet bellen en hopen,wensen, bidden, dat ze me vergeten zijn of
een mogelijke flinke boete voor zijn?
....zoals: geen slapende hondjes wakker maken...
Ik denk dat ik maar wat geld achter de hand hou voor het geval dat...en zijn ze me toch vergeten dan kan ik er iets leuks van doe zoals een grote televisie kopen
Wat is dan wijsheid: UPC niet bellen en hopen,wensen, bidden, dat ze me vergeten zijn of
een mogelijke flinke boete voor zijn?
....zoals: geen slapende hondjes wakker maken...
Ik denk dat ik maar wat geld achter de hand hou voor het geval dat...en zijn ze me toch vergeten dan kan ik er iets leuks van doe zoals een grote televisie kopen
zondag 28 november 2010 om 11:56
quote:Vilma schreef op 28 november 2010 @ 11:14:
Hoi Josje,
Wat is dan wijsheid: UPC niet bellen en hopen,wensen, bidden, dat ze me vergeten zijn of
een mogelijke flinke boete voor zijn?
....zoals: geen slapende hondjes wakker maken...
Ik denk dat ik maar wat geld achter de hand hou voor het geval dat...en zijn ze me toch vergeten dan kan ik er iets leuks van doe zoals een grote televisie kopen Tja, ik weet niet wat wijsheid is. Wij hebben het een jaar gratis gehad, maar of ze je eerder zullen vinden en wat dan de boetes zijn, ik weet het niet
Hoi Josje,
Wat is dan wijsheid: UPC niet bellen en hopen,wensen, bidden, dat ze me vergeten zijn of
een mogelijke flinke boete voor zijn?
....zoals: geen slapende hondjes wakker maken...
Ik denk dat ik maar wat geld achter de hand hou voor het geval dat...en zijn ze me toch vergeten dan kan ik er iets leuks van doe zoals een grote televisie kopen Tja, ik weet niet wat wijsheid is. Wij hebben het een jaar gratis gehad, maar of ze je eerder zullen vinden en wat dan de boetes zijn, ik weet het niet