3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 28 november 2010 om 00:08
quote:Vilma schreef op 28 november 2010 @ 00:05:
Ik denk dat jij goed gestyled met rode pumps en zwarte nylons keurig achter een bureautje zit in het kantoortje van je baas
Bingo!
Alhoewel, dat goed gestyled wil nog wel eens tegenvallen en ik heb niet één baas maar twee. Ik heb een hele fijne baan en ook geweldige collega's. Ook nog eens vlakbij huis, ben er erg blij mee.
Ik denk dat jij goed gestyled met rode pumps en zwarte nylons keurig achter een bureautje zit in het kantoortje van je baas
Bingo!
Alhoewel, dat goed gestyled wil nog wel eens tegenvallen en ik heb niet één baas maar twee. Ik heb een hele fijne baan en ook geweldige collega's. Ook nog eens vlakbij huis, ben er erg blij mee.
zondag 28 november 2010 om 00:20
Ja je kan ook niet aan alles denken Vil, het is zo veelomvattend zo'n verhuizing en dan ook nog eens naar een andere plaats.
Ja, die Zuidwal is over en sluiten. Want waar ik eerst altijd graag wilde wonen (voor hier), ligt er recht tegenover. Krijg je iedere keer dat gevoel als je uit je raam kijkt. Getver.
Ja, die Zuidwal is over en sluiten. Want waar ik eerst altijd graag wilde wonen (voor hier), ligt er recht tegenover. Krijg je iedere keer dat gevoel als je uit je raam kijkt. Getver.
zondag 28 november 2010 om 00:24
zondag 28 november 2010 om 00:32
quote:mocy schreef op 28 november 2010 @ 00:30:
Ga dat boek van Alan (?) Carr dan lezen, dan kan je rustig afbouwen
Die heb ik al drie keer gelezen! En ligt standaard naast mijn (toen nog ongebruikte asbak), hahahahaha
Is het Vivaforum bij jou ook zo traag?
Het schiet niet op, ik zat vast op relaties, notabene, natuurlijk vond ik geen enkel topic die mij aansprak, ook dat nog
Ga dat boek van Alan (?) Carr dan lezen, dan kan je rustig afbouwen
Die heb ik al drie keer gelezen! En ligt standaard naast mijn (toen nog ongebruikte asbak), hahahahaha
Is het Vivaforum bij jou ook zo traag?
Het schiet niet op, ik zat vast op relaties, notabene, natuurlijk vond ik geen enkel topic die mij aansprak, ook dat nog