Cruise!

17-08-2010 16:49 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
YES!

Vriend en ik hebben een cruise geboekt. 20 November gaan we cruisen.

Nou krijg ik net de bevestiging, en ik zie dat er bij mijn naam alleen mijn eerste voorletter staat. Terwijl ik 2 voorletters heb. En dit voluit geschreven ook in mijn paspoort staat. Moet ik dit nog doorgeven?

Verder hadden we een thuisblijfnummer ingevuld en dat nummer staat nu inene als zijn nummer erbij. Het is een vast nummer en mijn vriend heeft niet eens een vast nummer. Moet ik dit ook doorgeven of zullen ze niet bellen?
Thank you Vivagirl.
Ik heb het weg gehaald hoor!

Veel plezier!

En laat even weten hoe het was!
quote:Hummeltje_ schreef op 17 augustus 2010 @ 18:33:

Mijn favoriet is de Oasis of the Seas. Omdat dat het grootste schip ter wereld is.Precies om die reden heb ik een cruise met dat schip geboekt!
World of Warcraft: Legion
Het was geweldig!!

Echt zo supergaaf! We gaan zeker weten nog een keertje. Maar dan dus met de Oasis. Wordt wel nog even sparen voor ons.

Ik heb eigenlijk voornamelijk regionaal menu gehad, dat wat hun uitgekozen hadden Vivagirl. (Je hebt vast ook weleens gegeten op een MSC schip.) En ik heb weinig dingen laten staan. Alleen de lam, maar die smaakte gewoon echt heel vies jong. Gruwelijk jonge smaak. Boden ze aan dat ik iets anders mocht nemen, heel lief, maar dat hoefde voor mij niet.

Ook de gala-avonden waren geweldig, gelukkig mocht ik naar binnen ook al was het geen dure jurk van 300 euro. We hadden echt 2 hele coole. vriendelijke obers. Met allebei nog op de foto geweest. Kwamen uit Bali, familie van me zeiden dat ze ook een cruise gingen boeken, als er zulke knappe obers waren.

Zelfde gold voor de schoonmakers van de kamer, ook uit Indonesië. We hebben ze wat gegeven en dat was het helemaal. De volgende keer werden we begroet met een dikke glimlach, een "Thank you." en een buiging. En we kregen 1 dag een hondje op bed, van handdoeken. En ze hadden mijn zonnebril op de neus gezet. Nou we hebben gelachen toen we binnenkwamen en het zagen. Ook kregen we 2 badjassen, terwijl we eigenlijk niet op een kamer zaten, die dat sowieso kregen. Echt heel lief van hun.

Ik vind het wel vermoeiend, dat ie elke dag ergens anders aanmeert en je de stad kan bekijken. Eigenlijk kan ik dat niet aan, zoveel lopen. Ik had ook voor de vakantie een halve dag in de stad hier gelopen, dus ik had eigenlijk elke dag na een uurtje al pijn in mijn voeten. Maar met veel zitten ging het toch wel redelijk en we gingen eigenlijk altijd wel weer op tijd naar de boot. Deze muts was nml wel wat bang dat we de boot zouden missen.

Ik sliep ook best slecht. Als de boot 's morgens achteruit moest, was ik wakker door de trilling van de motoren. De eerste dagen was ik 7:00 wakker, daarna 06:00, 05:30 en zelfs een keer 4:00, die dag zijn we om 04:30 over het schip gelopen, vriend moest ff roken en we wilden weten of er nog veel volk was. Welgeteld 1 vrouw die zat te skypen met haar laptop, geloof ik.

Door dat slechte slapen was ik het woensdag echt ff helemaal zat. Ik zat er doorheen. Weer vroeg wakker en dat kwam eruit dmv huilbuien. Maar niet zomaar huilbuien, maar echt met halve hyperventilatie erbij. Gelukkig was dat de volgende dag over.

De laatste dag ben ik niet meegegaan, de stad in, ik kon niet meer. In plaats daarvan heb ik geslapen en is vriend ff alleen gegaan, maar die was ook snel terug, want het was slecht weer. Toen zijn we maar gaan bubbelen buiten. Dat heeft wel wat, in het bubbelbad zitten met regen.

En dat hebben we geweten hoor, die laatste nacht. We gingen echt tekeer en we waren er allebei toch wel wat beroerd van. Gelukkig beide alles binnen gehouden.

Oh en de fotoshoots vond ik geweldig. Ik heb echt zo'n knappe foto van mijn schat, hij lijkt wel een model. Die van mij zijn ietsje minder, maar ook wel redelijk leuk.

De 25e was het thanksgiving en dat vierden ze ook aan boord, voor de Amerikaanse gasten. Daarvan hadden ze een gala-avond gemaakt. Kwamen ze met een ijstaart als toetje, met een vlam in het midden, door de eetzaal heengelopen. En net die dag was mijn camera leeg. Gelukkig had ik mijn mobiel bij me. Eentje begon te zwaaien met een servet (doekje) en dat werd overgenomen door de anderen. Keileuk, heb er een filmpje op m'n mobiel van gemaakt.

Ja, al met al, zeker voor herhaling vatbaar!
Vivapepsi, ben jij eigenlijk Hummeltje?
Welkom terug Vivapepsi! Blij te horen dat je het naar je zin hebt gehad. En erg leuk dat je dat hier komt melden.

Het is zeker vermoeiend, dat kan ik me heel goed voorstellen.

Maar juist als het schip aangemeerd is, en je blijft aan boord, dan heb je het hele schip bijna voor jezelf, dat is ook wel eens lekker!

Ik slaap juist altijd veel beter aan boord! Heerlijk!

En nu sparen voor de Oasis of the Seas, of the Allure of the Seas, sinds deze week vaart dit schip ook, en is wel 5 cm langer dan de Oasis! Ha ha. Is net even meer aan boord.

En als je dat eenmaal gezien hebt, wil je nooit meer terug naar MSC, dat garandeer ik je!
quote:hans66 schreef op 19 november 2010 @ 15:40:

[...]

Precies om die reden heb ik een cruise met dat schip geboekt!

Hans, wil jij ook even laten weten hoe het was? Ik ben echt zeer benieuwd.

Oasis is gewoon 360 meter lang! Gister ff opgezocht, was benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven