Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met smart te wachten op dat bepaalde logo
jahaaaaaa
Leuk is dat he al die stuiterde pietjes... zolang ze maar op school zitten en je het van een afstand kunt bekijken

Bridges: wat hadden je kinders gekregen?
quote:enka schreef op 29 november 2010 @ 10:13:

Hier ook geen sprei/plaid oid op bed wel veel kussens. Anders lijkt het bed zo grootHier staan een stuk of 40 knuffels op bed..... om het bed kleiner te laten lijken.. Juul past er bijna niet meer in zo vol staat hij
Juud, gefeliciteerd!
Juud Jarig?

Gefeliciteerd!
quote:bambino schreef op 29 november 2010 @ 10:04:

Ik heb bij krabbels een berichtje voor je gezet

ja zag het, ik heb je terug gekrabd

Ik ben net gebeld door de zorgcoordinator.

De school wist er al van, vindt het een beetje jammer dat het niet is verteld aan ons, want ik snapte niet waarom Mr J zo moest huilen dit weekend, de zorgcoordinator stond erbij toen het gebeurde, die heeft Mr J meteen getroost en dat jongetje gestraft.

Het jongetje schijnt op een bepaalde manier gericht te zijn op Mr J.Ze gaan dat nu verder aanpakken.

Bah, baal er wel een beetje van. Dat ik van dat soort dingen niet op de hoogte wordt gehouden. Nu zit ik in het weekend met een kind wat van slag is, en ik weet niet waardoor. Morgen belt zijn juf en dan zal ik dat wel aangeven.
Stressed is just desserts spelled backwards
En nu even wat anders; ik zat gisteren te denken dat ik best wel weer eens wil meeten met een eetdate ofzo, voor ik ga werpen!

Het is al weer veel te lang geleden. Vinden jullie ook niet?
Had je mijn smsje nog gezien gisteren trouwens Mal?
quote:Star schreef op 29 november 2010 @ 11:46:

Had je mijn smsje nog gezien gisteren trouwens Mal?nee! Ik ga meteen kijken *gooit kat van schoot*
ooh Mal, wat naar! Ik zou ook zo verdrietig zijn, en dat je dan niks verteld wordt! Wat fijn dat het zo hoog wordt opgenomen .

Enka, gave taart! Mooi hoor! Ik ben echt heel trotsop oudste, hij heeft maar ooi op dat podium gestaan, is echt moeilijk voor hem.
O, ik zie dat mijn simlock niet aan stond ofzoiets, ik heb geen sms gehad.
Mal, heb je mijn post nog gehad? Zit geen simlock op denk ik..

Wat afschuwelijk voor J. en jullie!!

Het is laatst ook gebeurd met CG's vorige klasgenootje. En die chauffeur was niet op de hoogte, maar werd door andere busmaatjes verteld! De kinderen gaven elkaar de schuld, het werd dus nog een partij ingewikkeld. De ouders waren ook zo verdrietig en boos!

Je gaat er vanuit dat je kind in een veilige omgeving is, ook in de bus.

Ik hoop dat je dat vertrouwen weer wat vindt!

En sterkte met het afscheid.
Compu, wat heb je dat mooi verwoord.

Star, ik zoek een plaid, sprei, deken oid. Kamertjes zijn echt koud ´s nachts, dus vandaar een extra warm laagje .
Ik heb nog geen post gehad van jou Compu, maar ik zal het in de gaten houden! Bedankt voor je posting.
Jaaaaa, ik heb een pakje van Compu!

Superschattig zeg, bedankt!!!

Wat klein nog in die maat! Kan me helemaal niet voorstellen dat er weer zo'n kleintje komt die daar in past
Ah fijn Mal! Dus het is je smaak gelukkig. Als jij ook een groot kind krijgt, dan geef je het maar weer door.

Graag gedaan hoor.
quote:compu schreef op 29 november 2010 @ 15:17:

Ah fijn Mal! Dus het is je smaak gelukkig. Als jij ook een groot kind krijgt, dan geef je het maar weer door.

Graag gedaan hoor.

Nou, ik denk dat het weer een grote wordt, net als de vorige keer.

Mijn buik is nu al groter dan die van mijn schoonzus, die een 2-ling krijgt. Dat belooft wat!
Ja zie je, een meid

Eten jaaaa gezellig!!!! Maar het is al bijna december, dan kan niemand

Ik ook niet of we moeten door de weeks.

Jeeeeeemig!! Wat een sneeuw!! En ik hoor heel ver weg Hel lachen, horen jullie dat ook?
quote:amalia schreef op 29 november 2010 @ 15:44:

Jeeeeeemig!! Wat een sneeuw!! En ik hoor heel ver weg Hel lachen, horen jullie dat ook?Ja, je hebt gelijk. Ik hoor haar ook. Ze zit met een roseetje op het terras.
quote:Jinny schreef op 29 november 2010 @ 11:52:

Enka, gave taart! Mooi hoor! Ik ben echt heel trotsop oudste, hij heeft maar ooi op dat podium gestaan, is echt moeilijk voor hem.Stoer hoor! Heeft hij het leuk gehad? Lief manneke
quote:Jinny schreef op 29 november 2010 @ 12:46:

Star, ik zoek een plaid, sprei, deken oid. Kamertjes zijn echt koud ´s nachts, dus vandaar een extra warm laagje .http://www.kleinezebra.co ... ap-zacht/quilts-en-dekens
Mal wat naar! Ik kan me helemaal voorstellen dat daar even tranen van vloeien (zowel bij Mr J als bij jullie). En beetje gemiste kans van school dat je het van de buschauffeur moest horen. Ik hoop net als Compu dat je vertrouwen weer snel herstelt.

Hier alles okee, lange dag, veel informatie. Daarna werden we meegetroond naar de karaoke (mijn Vietnamese repertoire is niet geweldig maar het was evengoed gezellig ). Tot besluit nog even een terrasje en nu val ik zowat om.

Vriend belde nog, was gisteren met Maatje naar Pietendorp geweest, ze had met alle Pieten van de Pietenband gedanst. Dan kan dat terras me echt gestolen worden hoor. Toen hij belde was ze met vriendinnetje met de slee op pad in de verse sneeuw. Mmm, doe dan tocht dat terras nog maar even....
quote:Maleficent schreef op 29 november 2010 @ 15:53:

[...]

Ja, je hebt gelijk. Ik hoor haar ook. Ze zit met een roseetje op het terras. Biertje was het vandaag (bij hoge uitzondering, drink eigenlijk nooit tijdens dit soort trips)..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven