Het Theehuis
maandag 10 december 2007 om 09:32
maandag 10 december 2007 om 09:46
Huisch is een TB, zoals Eowman en ik dat plachten te noemen. (TeringBende) Maar mag van mezelf ff kompjoeteren met bakke sjookookoffie om moed te verzamelen.
Moet eerlijk toegeven dat ik dat thuisblijfmoeder gedoe eigenlijk wel prima vind bevallen, en dat ik haast hoop dat mijn contract niet verlengd wordt, maar dit is écht de enige keer dat ik dat toegeef, voordat het in allerlei discussies tegen me wordt gebruikt
Moet eerlijk toegeven dat ik dat thuisblijfmoeder gedoe eigenlijk wel prima vind bevallen, en dat ik haast hoop dat mijn contract niet verlengd wordt, maar dit is écht de enige keer dat ik dat toegeef, voordat het in allerlei discussies tegen me wordt gebruikt
maandag 10 december 2007 om 09:52
Eow . Mijn partner in crime
Foto`s leuheuk!! Allemaal zo knus enzo, ik wil ook wel weer een familietje zo voor de kerst eigenlijk
Kess, hoe was de nacht? Vito niet benauwder geworden of nog steeds met pufjes bezig? Zo ja dan zou ik gelijk weer de arts bellen hoor. Niet dat er wat ernstigs moet zijn maar gewoon omdat het zo snel volgend op de vorige keer is
Vish niet hier dus Nemo genoeg in orde om naar KDV te gaan?
Uhm.... ow ja, douchen!
Foto`s leuheuk!! Allemaal zo knus enzo, ik wil ook wel weer een familietje zo voor de kerst eigenlijk
Kess, hoe was de nacht? Vito niet benauwder geworden of nog steeds met pufjes bezig? Zo ja dan zou ik gelijk weer de arts bellen hoor. Niet dat er wat ernstigs moet zijn maar gewoon omdat het zo snel volgend op de vorige keer is
Vish niet hier dus Nemo genoeg in orde om naar KDV te gaan?
Uhm.... ow ja, douchen!
maandag 10 december 2007 om 09:57
Ik snap je zó ontzettend goed, Eow. Ik mis het werkende leven ook absoluut niet en moet mezelf er steeds aan helpen herinneren dat ik nog wel eventjes een nieuwe baan moet regelen. Maar ik vind het eigenlijk wel prima zo!
Ceetje nog steeds dik, pruttig oog? Dat duurt inderdaad al best lang he? Hoop dat druppeltjes helpen.
Hoest met Nemootje? De nacht een beetje goed doorgekomen?
Vito is nu weer koortsvrij, wel een beetje benauwd, maar met pufjes wel te doen. Arm kind hoor je nu gewoon weer rochelen.
Luna, lekker aan het ontspannen op je werk? Niets rielekster dan een klas vol met kleuters!
Pep, goed gehuishouderd al. Ben trots op je. Moet hier ook nodig gebeuren. Nu eerst koffie pakken. Das nog veel nodigerderder.
Ceetje nog steeds dik, pruttig oog? Dat duurt inderdaad al best lang he? Hoop dat druppeltjes helpen.
Hoest met Nemootje? De nacht een beetje goed doorgekomen?
Vito is nu weer koortsvrij, wel een beetje benauwd, maar met pufjes wel te doen. Arm kind hoor je nu gewoon weer rochelen.
Luna, lekker aan het ontspannen op je werk? Niets rielekster dan een klas vol met kleuters!
Pep, goed gehuishouderd al. Ben trots op je. Moet hier ook nodig gebeuren. Nu eerst koffie pakken. Das nog veel nodigerderder.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 10 december 2007 om 10:01
maandag 10 december 2007 om 10:09
Zullen we het dan maar op postnatale verstandsverbijstering gooien, Eow? Dan heb je straks een goed excuus, als je er op aangevallen wordt!
Nee, je hebt gelijk, twee dagen is geen werk. Dan kan ik maar net zo goed niet meer gaan werken. Klaar.
Maandagochtend 10.08: heel NL hard aan het werk, maar Don en ik zitten tegenover elkaar te laptoppen aan tafel, met spelend kindeke op de grond!
Nee, je hebt gelijk, twee dagen is geen werk. Dan kan ik maar net zo goed niet meer gaan werken. Klaar.
Maandagochtend 10.08: heel NL hard aan het werk, maar Don en ik zitten tegenover elkaar te laptoppen aan tafel, met spelend kindeke op de grond!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 10 december 2007 om 10:19
maandag 10 december 2007 om 10:23
quote:Eowynn_ schreef op 10 december 2007 @ 10:19:
En je krijgt er nog voor betaald ook.
Ja, dat is helemaal mooi! Hoef me dus ook helemaal niet schuldig te voelen dat ik eigenlijk een heleboel andere dingen moet doen (administratie, stofzuigen, kast uitmesten) want ik wordt gewoon betaald voor forummen. Op maandag en dinsdag dan. De rest van de week ben ik gewoon TBM.
En je krijgt er nog voor betaald ook.
Ja, dat is helemaal mooi! Hoef me dus ook helemaal niet schuldig te voelen dat ik eigenlijk een heleboel andere dingen moet doen (administratie, stofzuigen, kast uitmesten) want ik wordt gewoon betaald voor forummen. Op maandag en dinsdag dan. De rest van de week ben ik gewoon TBM.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 10 december 2007 om 10:35
Denk ook dat het komt doordat het verder zo druk is nu. En na 3,5 week ziekenhuis weet je je huis opeens een stúk beter te waarderen
Op de lange termijn zou ik het ook niet willen, maar nu vind ik het heerlijk dat ik gewoon tijd heb om een beetje huis te houden, beetje met Juna te spelen enzovoorts. Huis is nog nooit zo netjes geweest als in de laatste 5 weken. Op vandaag na dan
Op de lange termijn zou ik het ook niet willen, maar nu vind ik het heerlijk dat ik gewoon tijd heb om een beetje huis te houden, beetje met Juna te spelen enzovoorts. Huis is nog nooit zo netjes geweest als in de laatste 5 weken. Op vandaag na dan
maandag 10 december 2007 om 10:55
Echt erg hè Star! Ik ken mezelf zo goed dat ik zo`n gesprek al helemaal kan voorspellen: in de aanloop zit ik mezelf al zo op te vreten en dingen te bedenken die ik kan zeggen dat ik helemaal stijf van de zenuwen daar binnenkom. En vervolgens barst ik in tranen uit zodra er iets minder leuks wordt gezegd óf zodra ik een gespitst antwoord probeer te geven. En zodra ik huil kan ik ook niet meer stoppen .
Ik heb écht problemen volgens mij
Ik heb écht problemen volgens mij
maandag 10 december 2007 om 11:02